Șoc și groază. Victor Ponta suspectat, pentru Șova cel scăpat!!

Mă grăbesc să scriu, creionul îmi tremură pe hârtie, mă rog, tastatura pe ecran… Premierul Victor Ponta este urmărit penal în dosarul lui Dan Şova, având calitatea de suspect. Potrivit unui comunicat al DNA, şeful Guvernului este acuzat de fals în înscrisuri sub semnătură privată (17 infracţiuni), complicitate la evaziune fiscală în formă continuată şi spălarea banilor. De asemenea, DNA a cerut aviz pentru începerea urmăririi penale al premierului pentru conflict de interese, în cazul promovării lui Şova în Guvern. http://www.gandul.info/politica/victor-ponta-urmarit-penal-in-dosarul-lui-sova-acuzatiile-dna-fals-in-inscrisuri-complicitate-la-evaziune-fiscala-si-spalare-de-bani-14406663

Variante de lucru:

1. Demență în stare pură! Jihadul troicii (trinomului) DNA-SRI-ÎCCJ se abate asupra țării. Furioși că nu l-au putut băga la arest pe Șova, noua Dictatură a înnebunit de furie! Antena 3, chemați populația în stradă, oricare dintre noi poate fi următoarea victimă!

2. Tot demență! Da’ externă! SUA împreună cu conspirația iudeo-masonică i-a dat ordin lui Kodruța, care se știe din surse sigure că este și cetățean american, de origine iudaică, singura femeie mason (masoană) din lume, să-l aresteze pe Ponta. Că nu se mai putea așa. Se pare că acest gest extrem vine de la interzicerea de către guvern a aplicației americane UberX, de serviciul de transport low-cost, totul pe fondul patriotismului premierului de a nu ne lăsa călcați în picioare…de a nu ne lăsa călcați. Punct. Prin urmare, România TV, chemați oamenii în stradă!

3. Varianta cea mai puțin probabilă, acum se explică de ce ordinul pe unitate a fost ca Șova să nu ajungă la beci, unde, se știe vorbele-s mai slobode…

Doamne, ocrotește-i pe români! Unde se va opri oare prigoana Dictaturii?! Rămâneți pe acest blog, vă vom ține la curent! Cu degetele-n priză.

This entry was posted in General. Bookmark the permalink.

46 Responses to Șoc și groază. Victor Ponta suspectat, pentru Șova cel scăpat!!

  1. mac gregor says:

    Adevarata lovitura de soc-groaza, dar ai grija cu tastatura aia pe ecran, ca zgaraie.

  2. pierre says:

    Ponta este istorie. Ma intreb ce au sa se faca toti tucalarii care-l gadilau pe ” cel mai pro-business premier al Romaniei „. Chiar asa, de noi, de tarisoara, ce-o sa se aleaga ? Cui ne lasi tu, Victore ?
    Acum ti-ai gasit sa pleci, in plin boom economic ?

  3. pierre says:

    Ieri, la 5.15 pm , lasam aici pe blog pe altadata discutia despre „…circuitele prin care se intorceau banii la Ponta „.
    Au facut-o procurorii mai repede ( spicuiri din referatul DNA ) :

    „…
    Ulterior, pe fondul unor controale fiscale, desfășurate în perioada mai-octombrie 2011, Ponta Victor-Viorel s-a înțeles cu Șova Dan-Coman ca acesta să întocmească în cadrul societății de avocați, rapoarte de activitate juridică, pretins a fi prestată de Ponta Victor-Viorel, corespunzătoare celor 16 luni cât a durat convenția.
    Întrucât specializarea juridică lui Ponta Victor-Viorel este dreptul penal s-a stabilit ca activitățile să vizeze asistența juridică în dosare de natură penală în legătură cu clienții societății de avocați.
    Astfel, în cursul lunii august 2011, s-au întocmit în fals, 16 înscrisuri corespunzătoare câte unei luni din intervalul septembrie 2007 – decembrie 2008.
    Cele 16 înscrisuri falsificate de Ponta Victor-Viorel au fost tehnoredactate prin metoda „copy paste” după modelul înscrisurilor privind activitatea juridică desfășurată de mai mulți avocați din cadrul SCA „Șova și Asociații”, avocați care au declarat că nu au conlucrat niciodată cu Ponta Victor-Viorel. În realitate, Ponta Victor-Viorel nu a efectuat nici una din activitățile respective, nici măcar în parte.
    Ponta Victor-Viorel a folosit o parte din sumele obținute de la SCA „Șova și Asociații” pentru cumpărarea a două apartamente de lux într-un complex rezidențial situat în București.
    În perioada 11.11.2008 – iunie 2009, Ponta Victor-Viorel a mai beneficiat de foloase din partea societății de avocați, constând în transmiterea dreptului de utilizare cu titlu gratuit a autoturismului marca Mitsubishi Lancer Evo 10. În tot acest timp, societatea de avocați a plătit avansul (37.027,41 lei), ratele de leasing (aprox. 6.000 lei/lună) și alte obligații către firma de leasing, în total, 79.641,11 lei. În luna iunie 2009, Ponta Victor-Viorel a preluat leasingul autoturismului fără să mai achite vreo sumă de bani societății de avocați.
    Autoturismul a fost achiziționat de societatea de avocați SCA „Șova și Asociații”, la solicitarea expresă a lui Ponta Victor-Viorel. ”

    Asadar, 2 apartamente de lux + 1 buc Mitsubishi Lancer Evo 10.Bun avocat si al naibii de scump, Victor Viorel !

    PS Cea mai tare faza este mentionarea in comunicatul DNA a sintagmei „copy-paste”. Amara ironie pentru destinul acestui impostor !

  4. d'Artagnan says:

    ”Premierul Victor Ponta, urmărit penal pentru spălare de bani şi complicitate la evaziune fiscală, spunea, în luna decembrie, că va demisiona din fruntea Guvernului dacă procurorii DNA vor cere urmărirea sa penală. Ponta făcea acele declaraţii în contextul dosarului privind votul din diaspora, dosar instrumentat tot de procurorii DNA.
    „Cu siguranţă dacă DNA va cere începerea urmării penale faţă de mine voi demisiona. Doar n-o să spunem acum că stă prim-ministrul cercetat penal”, spunea Victor Ponta în luna decembrie, în studiopul Antenei 3.”

    Acum, Președintele îi cere demisia:
    Răspunsul lui Ponta?
    Previzibil:
    ”La scurt timp după cererea lui Iohannis, premierul Victor Ponta a anunţat pe Facebook că nu demisionează, susţinând că mandatul său de premier depinde de Parlament.

    „Am avut cu Preşedintele Iohannis o discuţie institutională extrem de corectă şi civilizată! Respect poziţia sa publică, dar am fost numit în funcţie de Parlamentul României şi doar Parlamentul poate sa mă demită! Cred că respectarea principiilor constituţionale este esenţială pentru societatea noastră şi în niciun caz nu pot accepta că un procuror DNA este deasupra Parlamentului, Guvernului şi a cetăţenilor acestei ţări! Asta ar însemna dictatura şi cred că la peste 25 ani dupa 1989 ar fi o mare eroare pentru noi toţi!”, a scris Ponta pe Facebook.”

    Cum spuneam mai sus, ȘOC și GROAZĂ! DEMENȚĂĂĂ PURĂ!!
    Rămâneți în priză pe acest blog. 220 V.

    P.S. Nu cumva am luat-o și io razna?!?

    • Radu Humor says:

      Nuuuu !
      Eşti pe aceeaşi linie ! 😉
      Doar că cu capul pe cealaltă şină !
      Să pară că te-ai întors la 180 de grade. Cu tot cu alea militare pe care unii ca voi le primesc în urma tur(c)ismului politic 😉

  5. mac gregor says:

    “A-nceput de ieri să cadă
    Câte-un mafiot sau doi
    PSD pute-a gunoi
    Toți se vaietă grămadă:
    Vai de noi! “

  6. mac gregor says:

    “Nu-s alegeri, dar e bine,
    DNA-și vede de treabă,
    Pe borfași îi ia în grabă
    – După ăștia cine vine?
    Zice-o babă.”

  7. mac gregor says:

    de Sorin Barbul

  8. d'Artagnan says:

    Io zic că nu-și dă demisia: o să spună că pe vremea aia nu erau regulile de azi cu copy/paste, că ziua avea 25 de ore, că i s-a furat mâna cu care a semnat, că avocații mint, că DNAul minte, că toată lumea minte, numai el nu. Că nu există hotărâre definitivă. Că și Băsescu a furat flota și nimic…Și mai ales că este comandă politică, sau că Trinomul vrea să pună mâna pe Putere.
    Sau dacă o face, o va face greu, greu, foarte greu…după demonstrații de stradă (dacă vor fi), după scuipații aruncați de Occident în direcția României, după ce ne va face suplimentar de căcat, eheiii….treabă grea.
    Sunt curios care-i strategia celor de la Antena 3 și România TV acum.

    • mac gregor says:

      Asta e simplu:

      sa-i scoata in strada pe sustinatorii lui Ponta.

    • Radu Humor says:

      Băi, deşteptule !( fără “” )
      Chiar nu te-ai prins că vâlvătaia asta vrea să acopere, poate chiar să stingă, focul care le arde pe alde Stanciu, Koveşi, Bpgdan şi ceilalţi mafioţi din Justiţie ?!

  9. Observator says:

    Unde-s noutățile? De ce e acuzat Ponta, mai exact? In ce a constat fiece infracțiune de care e acuzat? Vreau si eu sa stiu, ma iau după d’Artagnan si urmăresc blogu’, dar nik

    • d'Artagnan says:

      Păi nu ai dat pe linkul din articol?!
      Citește comunicatul DNA și apoi sunt curios cum îl demolezi. Comunicatul. 🙂

      • Observator says:

        Dar eu nu am studii juridice. Am dezbătut azi cu o cunoștința ce lucrează la pro, dar si eu si ea la fel de afoane in domeniu.

        De la ea inteleg ca unele fapte sunt in calitate de avocat, fals in înscrisuri sub semnătura privată, fapte cu prescriptie 5 ani, deci duse. Astept juristii sa confirme/infirme; eu am găsit ceva pe avocat.net, dar nu am alta sursa care sa confirme ce zice site-ul si….. magie: o alta fapta ca l-a numit pe Șova ministru. Aici am râs și cunoștința mea nu înțelegea de ce râd. Pai, domnilor, asta, cu numirea e politica pura. S-o fi gândit Ponta la el, dar normele statului nostru de drept (daca-i de drept:-)) spun ca ministrul e validat in comisii parlamentare, numit de Președinte, nu de primul ministru. Ce treaba are justiția cu asta?
        Dar, repet, eu, in locul lui Ponta as demisiona. Azi

  10. Radu Humor says:

    Scriam undeva că :
    “Cea mai cumplită scârbă mi-o produce cererea lui Johanis ca Ponta să demisioneze !
    O cere unul care n-are cap pentru câte bube are !”
    Recunosc că scârba pe care mi-o provoacă şleahta de băsişti ce se aruncă cu atâta disperare asupra lui Ponta, un mic găinar, pe lângă dictachiorul lor, le întrece pe toate !
    Bă, voi chiar n-aveţi deloc ruşine ?

    • mac gregor says:

      Ce sa spun, mi-e rusine de cinstea neprihanita a lui Ponta, de n-ai idee.

      Cum am putea jigni noi bun-simtul fin a lui Dan Sova, #obrazcasoriciul.

      Radu Humor, du-te si te joaca in universul tau imaginar, in care PSDistii sunt patrioti si nu o gasca de baroni care tin in saracie judetele pe care le controleaza.

  11. Observator says:

    d’Artagnan, acum sa îți dau eu știrea zilei de ieri, știrea de breaking news ce a fost acoperită superb de prostia presei și de setea de sânge a poporului nostru superb: Rompetrol a cerut falimentul pentru că nu vrea să-și plătească datoriile către statul român. Ei? Zi-i lui pierre că, dacă vrea el poate s-o treacă la diversiune. Însă, din păcate, e crunta realitate.

    • pierre says:

      d’Artagnan,
      Spune-i tu dnei Observator ca stirea despre insolventa Rompetrol nu intruneste conditiile constitutive ale activitatii de diversiune calificata .Este cat se poate de reala si departe de aburelile obisnuite pe care dna Observator ni le livreaza in apararea lui Ponta si psd.
      Chiar ieri seara observam si ma distram copios cat de ingenuu se facea dna Observator ca nu stie care sunt acuzatiile aduse lui Ponta .Pe undeva are totusi dreptate dna Observator : problemele care il asteapta pe plagiator in cazul kazmunay gaz si a stergerii datoriilor catre statul roman sunt trotil pe langa gainariile astea de borfas marunt cu apartamente de lux si masini mitsubishi
      Scuze,scriu de pe tableta si nu-mi place
      Ponta,demisia! Acum !

  12. Lucifer says:

    Durere,cataclism(ă),cutremur,durere,jale,prăbușire,crimă,etc-toate politice of course-sunt cuvintele care descriu parțial gigantul eveniment produs de punerea sub acuzare a tinichelei Ponta.Chiar și eu începusem să bocesc zdrobit de durere:Victore,Victore,și pe noi cui ne lași?Pe mâna nemțălăului care să ne pună la muncă?Nuuu…nu vrem asta,noi vrem pomană de la stat…”Pense” bă,”pense” la tot poporul și un porc mare de Crăciun..
    Lăsând gluma la o parte,Ponta devenise un pericol public.PSD-Ponta-Tăriceanu-A3,Rotv începuseră atacul decisiv contra justiției și vroiau schimbarea codurilor penale pentru a-și proteja corupții.Toate astea aveau importanță în chestiunile MCV,Schengen,întărirea statului,îmbunătățirea mediului de afaceri,creșterea încrederii investitorilor străini,etc.Cam asta este în opinia mea esența situației.
    Ce-o mai zice CdSG de chestia asta?D’Artagnan,ai mai trecut pe-acolo sa-i vezi cum bocesc?

  13. mac gregor says:

    Bai incredibili astia de la SRI. Cum i-au inregistrat pe Ponta si Sova discutand dupa iesirea de la DNA, cand credeau ca nu-i vede nimeni:

  14. mac gregor says:

    #celmaicinstitguvern

  15. Radu Humor says:

    Un punct de vedere la care subscriu fără nici o reţinere :

    Partea a 2-a a loviturii de stat

    Prima parte s-a desfășurat în noiembrie, cînd cu revoluția de feisbuc, un psyop în colaborare, româno-străinez. Partea a doua ne-a fost anunțată de atunci, iar metoda, terorismul dna-ist, nu reprezenta nici ea un mare secret.

    Întrebarea de bază: de ce vor americanii debarcarea lui Ponta ? Pentru că fără ok-ul lor nu ar putea nemții să-și facă de cap. Care americani știm. Nu știm de ce li se lasă, cu atîta iresponsabilă ușurință, globaliștilor soros inițiativa în politica externă americană sau, cel puțin, în anumite zone, cum ar fi Europa de est.

    Știm că miza, acum, nu e dominarea și stoarcerea României, asta se întîmpla oricum. Miza e antrenarea în războiul împotriva Rusiei, dacă nu cumva chiar ni se rezervă oroarea de a-l declanșa în forma deschisă prin implicarea României în Transnistria. Ceva arde, ceva trebuie să se încadreze într-un calendar fixat pe aiurea, indiferent că stabilirea acestui calendar s-a făcut de niște minți iraționale, posedate.

    Nu știm exact cum se poziționează Ponta în problema intervenției directe în conflictul cu rușii sau ce influență are asupra PSD în această privință, dar semnele arată că încurcă pe cineva. Eu cred că, în ciuda cedărilor diverse de care se face vinovat, nu e dispus să arunce țara într-o aventură suspect de riscantă. Jenă pe care veneticii din nPNL nu o au.

    Despre banda lui Górghiu… toată sila, niște penibile gunoaie trădătoare de țară. Pe față. Ce să te aștepți de la o adunătură călărită de venetici, în definitiv.

    Uitam să menționez de nebunul de serviciu, zbuciumatul Shaka, urmărit la el acasă de justiție – dar nu contează, nu-i așa ? – numit guvernator al regiunii Odesa de junta de la Kiev. Adică exact pe granița cu România și Rep. Moldova.

    Dumnezeu să ne apere !
    ––

    O remarcă, mai mult pentru mine. Pus în fața unei alegeri forțate, între alde Ponta și alde Górghiu, nu am cum să nu greșesc față de sufletul meu, indiferent ce aleg. Ideal ar fi să nu mă bag, la fel ca atunci cînd nu votez. Doar că, acum, efectele vor fi imediate, nu vom avea deloc timp la dispoziție, iar războiul ar fi mai rău ca mizeria actuală. Operez cu următorul criteriu: îi prefer pe cei împotriva cărora observ cea mai mare mobilizare externă, inclusiv și mai ales „profesionist” externă. În plus, e evident că avem de a face cu o criză artificială, nici vorbă de o reacție cu adevărat națională împotriva sistemului brucanist.

    • Lucifer says:

      @RH:este pdv-ul propriu sau l-ați preluat de la altcineva?Consider poziția Dvs.cel puțin discutabilă fiindcă este necesar să aveți câteva opțiuni clare:
      -să continue sau nu lupta anticorupție?
      -ce preferăm între UE,SUA,Rusia?Dacă îmi spuneți că pe niciunii,că trebuie să fim independenți,etc este o greșeală fiindcă în condițiile globalismului NIMENI nu este independent,toți depind de toți.Iar România este foarte slabă în acest moment și trebuie să se lege de cineva.Iar în alianțe(UE,NATO) trebuie să mai și dai nu numai să iei.

      • d'Artagnan says:

        Nu-l băga în seamă. Părerea mea.

        • Radu Humor says:

          Ei, eu pe tine o să te bag undeva 😉
          Să-i zicem, codificat – ceaţă 😆
          Declarația lui Ponta

          – Nu ma lupt cu justitia, nu ma lupt cu institutii, ma consider nevinovat si voi merge in fata procurorului si a judecatorilor, voi prezenta toate datele pe care nu mi le-a cerut nimeni pana vineri. Voi contesta la procurorul ierarhic superior si la judecator ordonanta prin care sunt suspect fara a fi macar intrebat si voi respecta deciziile.

          – Nu sunt o victima — Mariana Rarinca si altii necunoscuti sunt victime, ca si sutele de romani audiati cu Biblia pe capota masinii sau cei care stau si acum in arest preventiv doar pentru ca au avut ghinionul sa intre intr-un sistem malaxor, care mai da si rateuri, dar nu poate accepta asta.

          – Eu consider si gandesc ca acuzarea mea nu are legatura cu presupuse fapte din 2008-2009 si pentru care exista un dosar deschis in 2012, ci cu alte evenimente recente — cazul Rarinca, solicitarile si pozitiile Asociatiei judecatorilor, modificarile la anumite legi propuse in Parlament si votul din Senat in cazul sova. Daca e asa, atunci asta nu este justitie — si nu cred ca, prin eliminarea mea, lucrurile de mai sus vor fi pur si simplu ingropate — nu se poate si nu e bine asa daca vrem sa traim intr-o tara libera !

          – Eu sunt un om puternic, am vazut si am participat la modul in care se exercita echilibrul puterilor in Romania. Nu intentionez sa ma jeluiesc si sa ma plang. Vreau sa-mi dovedesc nevinovatia mea si sa ajut la schimbarea acelor elemente care permit abuzurile si nedreptatile.

          – Acuzarea mea are ca scop schimbarea guvernului si a majoritatii parlamentare — conform tuturor definitiilor, schimbarea unui guvern altfel decat prin alegeri sau prin vot in parlament se numeste lovitura de stat.

          – Si guvernul pe care il conduc si toate guvernele viitoare trebuie sa vina si plece din functie nu in urma actiunii unui procuror, ci prin vot democratic: alegeri si Parlament.

          – Cazul meu: acum 7-8 ani nu eram in nicio pozitie de conducere si PSD era in opozitie. Pentru aceste fapte am fost acuzat politic de Monica Macovei in 2009, iar ulterior cercetat de ANAF-ul condus de Blejnar, de ANI si de Parchet — toti constatand ca nu este nimic ilegal.

          – Nu fac justitie la televizor — voi merge la procuror si instanta de fiecare data pentru a-mi prezenta punctul de vedere, dar trebuie sa raspund public la ce a aparut in public — oficial sau pe surse. Foarte pe scurt, voi arata ce elemente aduc eu in atentia publica, deoarece pana acum nu mi le-a cerut nimeni.

          – Nu am fost niciodata asociat in cabinetul Sova – cele 17 fapte de fals sunt aici, 17 fapte doar pentru presa, juristii stiu ca daca impusti cu 17 gloante nu sunt 17 crime, le voi preda marti procurorului. Au fost emise si platite in baza unui contract legal inregistrat. Platile, de 2000 euro, s-au facut doar prin banca, toate au fost trecute in contabilitate si am platit toate taxele si impozitele! Toti avocatii din Romania procedeaza asa. Nu exista acte false. Chiar si procurorul spune ca sunt prescrise din 2013 !

          – Acuzatia de evaziune fiscala in care am fost acuzat ca sunt complice: nu faceam eu contabilitatea la societatea lor! Am fost controlat de ANAF in 2011 si concluzia a fost ca e totul legal. in cinci ani, obligatiile fiscale se prescriu, dar eu am platit oricum toate taxele.

          – Acuzatia de spalare de bani: banii erau primiti legal si i-am folosit doar prin banca si cu documente fiscale. Am cumparat doua apartamente de doua camere in 2006, in valoare totala de 900 mii lei. De la firma lui Sova am primit in 2007 — 50 mii si, in 2008, 130 mii lei.

          – Voi prezenta toate aceste elemente in fata procurorului si in cadrul contestatiei la procurorul superior si la judecator. Sunt convins ca, daca eram intrebat inainte, era imposibil de inceput urmarirea penala !

          – Ajungem la partea politica:
          – Am spus si cred ca un ministru sau premier despre care sunt indicii temeinice ca isi foloseste functia pentru a incalca legea penala si se incepe urmarirea penala nu poate continua sa ramana !

          – Dar din ceea ce v-am prezentat rezulta clar ca acuzatiile sunt evident speculative si netemeinice. Ele doar dovedesc ca am ajuns la momentul in care toti cetatenii putem fi suspecti fara macar a fi intrebati inainte de asta! La momentul in care faptul ca nu suntem inca cercetati inseamna ca inca nu ne-a venit randul pe lista.

          – Am convingerea ca ordonanta de joi este doar o reactie de razbunare asupra mea pentru votul de marti din Senat — dar Justitia nu inseamna razbunare pentru decizii politice !

          – Ne aflam intr-un moment extrem de grav pentru societatea noastra. Sunt lideri de opinie si oameni politici care doresc efectiv eliminarea Parlamentului dintre puterile statului, si acum si a Guvernului. Autoritatile locale au fost deja masacrate si terorizate. Cred ca Romania are nevoie de procurori independenti si eficienti, asa cum are nevoie de ofiteri de informatii vigilenti — dar niciunul nu poate sa inlocuiasca Parlamentul, Guvernul si alesii locali, pentru ca aceasta ar fi o dictatura.

          – Am vorbit cu presedintele Iohannis, caruia i-am prezentat informatiile pe care le detin despre sistemul pe care l-a mostenit si pe care trebuie sa-l imbunatateasca in mandatul sau. Sper sa o faca !

          – Respect opiniile politice legate de demisia mea, dar haideti sa nu fim ipocriti. Iohannis a candidat trimis in judecata la iCCJ, Basescu s-a adapostit zece ani de dosarele penale prin functia ocupata si iubeste Justitia doar cand nu o cerceteaza pe Elena Udrea. Acum face proteste cu PMP, dar sunt aceiasi oameni care in cazul Udrea spuneau ca DNA si SRI fac abuzuri ! Despre PNL imi este mie jena sa vorbesc, cu Predoiu cercetat in Gala Bute si tinut in suspensie, cu Atanasiu care a semnat contractele cu Sova la Turceni si Rovinari si cu Gorghiu la Electrica.

          – Demisia ar fi cel mai simplu lucru pentru mine si familia mea, dar schimbarea guvernului prin decizia unui procuror este un precedent de gravitate majora si eu nu pot sa fiu complice la asa ceva!

          – Criza politica ar fi tocmai o demisie, fara niciun plan national de asigurare a stabilitatii noastre — inseamna ca proiecte fundamentale, precum Codul fiscal, legea salarizarii, fondurile europene si Master-plan-ul de transport, acordul cu FMI si CE, sau legile electorale — se vor amana pe termen nedefinit din moment ce nu exista o alta majoritate functionala.

          – Voi merge in fata Parlamentului la motiunea de cenzura. Daca trece, este clar ca demisionez si trebuie sa facem alegeri anticipate. Daca nu, voi finaliza aceste proiecte si voi discuta apoi cu colegii de coalitie, cu presedintele tarii si cu opozitia actuala care sunt pasii urmatori.

          Aceasta este pozitia mea

          • pierre says:

            Ba gramofoane, la cate basculante de cacat ai incarcat si descarcat de pe un blog pe altul, minciunile lui Ponta sunt chiar distractive…V-a numit Ponta, pe tine si pe Porthos, purtatori de vorbe in blogosfera ? Popularizati la mase cuvantarile conducatorului ?

  16. mac gregor says:

    Nu stiu, se uita cineva de pe acest blog la antena3? sa imi spuna si mie care e atmosfera.

  17. Aramis says:

    @ all

    Cum este posibil sa-l criticati si sa-l minimalizati pe Ponta in acest fel? Lipsesc ceva timp din tara, si in lipsa mea ce-ati facut (avut) cu Ponta? Un prim-ministru performant ( dupa spusele ” oamenilor de afaceri”) , un om “pâine calda”, un deputat responsabil, amuzant si permanent vesel/optimist, un membru de partid subtire si fin ironic, presedinte de partid iubit de milioanele care se strang pe stadioane sa-i spuna la multi ani, victima a razbunarilor politice murdare de tip ” plagiatul” ( cand el nu a dormit noaptea sa-si termine teza) , prieten al distinsului Sova, cum este posibil sa credeti tot ce spune DNA-ul? Totul este o manipulare, o incercare de a darama ultima reduta ce sta in calea tavalugului strain ce vine sa pună Romaniei jugul de otel! CIA-ul, MI5-ul, DST-ul, papa de la Roma, oculta mondiala, mafia universala si inamicii lui Radu Humoare s-au aliat pentru a-l darama!
    Norocul este ca Ponta e darz , mândru si puternic , vajnic si tare, si nu-si va da demisia! Nu încă. Adică nu saptamana asta. Nu. Saptamana viitoare.

  18. athos says:

    Ponta a ales: nu demisioneaza. Si el, si partidul lui au decis astfel sa se pozitioneze iremediabil si fatis de partea faradelegii.
    Motivele invocate – o jignire agresiva la adresa a tot ce inseamna normalitate institutionala, dar in nota obisnuita a ipocriziei desantate in care isi articuleaza discursul.

    Va fi o vara fierbinte…

  19. pierre says:

    Mie unuia nu-mi displace ca Ponta se comporta absolut previzibil, adica las si iresponsabil .Cu cat Ponta se zbate mai mult, cu atat daunele aduse grupului de infractiune organizata PSD vor fi mai consistente. Ponta este terminat si asta se va vedea curand. O stie si el si o stiu si toti bizonii capsomani si spalatorii de cadavre , chiar daca azi incearca interpretari tembele ale acuzatiilor aduse de DNA premierului sau acuza comploturi fantasmagorice Luluta & Coldea pentru indepartarea ” celui mai pro-business premier “.
    Am urmarit iesirea de azi a bietului natang si aproape te apuca mila, desi individul nu merita. Sa spui ca nu demisionezi dar iti vei dovedi cu acte nevinovatia in fata procurorului sau a judecatorului este un frumos stang dat in dreptul : ca sa poti dovedi ceva trebuie ca Parlamentul sa aprobe saptamana viitoare inceperea urmaririi penale. Crede cineva azi serios ca se va intampla asa ceva ? Cand colegii borfasi din PSD vor respinge cererea DNA, cum isi mai poate proba plagiatorul nevinovatia ? La Gadea, in studioul A3 ?
    Asta e, dragi bizoni, cu cat se zbate mai mult, cu atat mai tare se strange latul.

  20. pierre says:

    Tot din interventia de azi, am vazut ca una dintre redutele de aparare ale plagiatorului o constituie afirmatia ca facturile emise catre Sova nu sunt false, ci sunt legale, inregistrate in contabilitate si platite legal prin banca. Pretioasa indicatie a fost preluata din zbor de toti boii patriei si tucalarii de vocatie, rostogolita de zor, doar-doar o sa prinda la prosti.
    In fapt, chestia sta cam asa : in comunicatul DNA nu scrie nicaieri ca facturile ar fi false.
    Acolo se spune asa :
    “Facturile fiscale au fost transmise spre decontare societății de avocați SCA „Șova și Asociații” care a efectuat plata contravalorii lor după care le-a înregistrat în contabilitate. Sumele aferente celor 17 facturi reprezintă cheltuieli ce nu au la bază operațiuni reale, având în vedere că, în realitate, Ponta Victor-Viorel nu a efectuat nici un fel de activitate profesională în temeiul convenției de conlucrare. ”
    Nu spune nimeni ca facturile sunt false, ci doar ca “nu au la baza operatiuni reale”.
    Legea 241/2005 privind combaterea evaziunii fiscale , la art 9 :

    (1) Constituie infractiuni de evaziune fiscala si se pedepsesc cu inchisoare de la 2 ani la 8 ani si interzicerea unor drepturi urmatoarele fapte savarsite in scopul sustragerii de la indeplinirea obligatiilor fiscale:

    c) evidentierea, in actele contabile sau in alte documente legale, a cheltuielilor care nu au la baza operatiuni reale ori evidentierea altor operatiuni fictive;

    Prin urmare, prin evidentierea in contabilitate a unor cheltuieli nereale de catre “Sova si Asociatii” , s-a comis o ditamai evaziunea fiscala. Din acest motiv, in comunicatul DNA , plagiatorul este suspectat de ” complicitate la evaziune fiscala “. Simplu ca buna ziua ! Este , de exemplu, exact situatia in care o alta “victima ” cainata amar de tucalarii lui Ponta, dna patroana de la Siveco, este acum in puscarie pentru ca a platit milioane de euro tiganilor analfabeti din Sintesti pentru “programe informatice “. Degeaba se bate bietul plagiator cu facturile in piept, miza e alta.

    • Radu Humor says:

      Pierre :
      “Nu spune nimeni ca facturile sunt false, ci doar ca “nu au la baza operatiuni reale”.
      Nu ştiu exact care din voi muşchetarii e popă, medic sau IT-ist, probabil, dar felul în care vă apăraţi în haită denotă că nu sunteţi deloc buni în meseriile voastre, dacă pentru câţiva arginţi sunteţi în stare să umblaţi şi la … memoria mamelor voastre 😉 !
      Important este că s-a întocmit factură, ceea ce a fost plătit în realitate cu acei bani, niciodată nu va putea fi aflat . Dacă nu se vrea. Sau, nu se poate 😉
      E ca şi cum pentru banii care vi se virează vouă în cont ar scrie cineva : ” Servicii aduse partidului” sau” plată agenţi pe luna în curs”, sau “contravaloare întreţinere blogulHanul muşchetarilor”, “decontare deplasare agenţi în Canada şi Bruxelles” etc.

      • pierre says:

        Tantalaule, daca ce s-a platit in realitate cu acei bani nu va putea fi aflat niciodata, de abia atunci Ponta/Sova au o problema. Exact asta e nasulia, fraierilor, ca nici Ponta, nici Sova nu pot demonstra pentru ce s-a platit factura. Au incercat ei niste falsuri, dar nu tine.
        Capisci, netotule ?

Leave a Reply

