Un om corect

ponta-panou-famiglie1-600x399
“Doresc să lămuresc situaţia foarte clar şi să explic refuzul meu de azi de a răspunde la întrebarea unui anume jurnalist. Ocupând o funcţie publică, plătită din banii contribuabililor, este corect şi obligatoriu să răspund la întrebările (şi să particip la emisiunile) tuturor reporterilor şi jurnaliştilor reprezentând companiile de presă care plătesc corect taxe şi impozite .” – Victor Ponta

”Liderul PSD, premierul Victor Ponta, aflat la Parlament, a trecut prin faţa unui grup de jurnalişti şi, înainte ca aceştia să îi adreseze vreo întrebare, le-a cerut să îi prezinte un bon fiscal dacă vor să obţină răspunsuri din partea lui.”

Are puță ăsta (conform Dex, puță – mucos, țângău) un tupeu de politician dâmbovițean ceva de speriat. Scoate niște prăpăstii de te lasă mut. Mască. Niște contorsiuni (i)logice unice.
De prisos să spun că informația cerută de un ziarist nu este informația lu’ mă-sa, nu o ia el în proprietate privată, corespondentul de presă este doar un comerciant, un transportator al informației, o primește din locul A și o duce în locul B, unde se află cetățeanul cu drept de vot, contribuabilul care plătește taxele și impozitele. Prin urmare informația ajunge la mine, ăl de-i plătește salariul și-l votează pe politician.
Chiar lăsând explicația asta deoparte, l-aș întreba pe copy/pasteul ăsta ce-ar fi dacă ne-am enerva și noi și n-am vrea să mai plătim impozite unui guvern care nu face nicio investiție, ai cărui membri sunt căutați de justiție, cu un premier ai cărui membri de familie sunt suspectați de evaziuni fiscale de milioane de EURO. Aș dori să mă lămurească Ponta (așa ar fi corect și obligatoriu) pentru ce să plătesc: ca să aibă Oprișan, Dragnea, Vâlcov, Ghiță, Constantinescu, Cozma, cumătrul lui și mulți, mulți alții ce să fure?!
Dar eu plătesc, totuși, chiar dacă cel mai cinstit Guvern nu mi-a arătat ”bonul fiscal”, iar miniștrii lui ”nu și-au plătit taxele și impozitele”.
Așa c-ar trebui să răspunzi și tu ziariștilor, băi, Victor Ponta! Sau dacă chiar n-ai chef, pune-l pe alter egoul tău să vorbească, tipul ăla cu care te contrazici permanent, Ponta Victor.

This entry was posted in General and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

6 Responses to Un om corect

  1. Radu says:

    Vineri mi-am cumparat o cafea. Vanzatoarea a apasat pe un buton-doua si casa a spus ca ma costa 2,1 $. Dar n-aveam decat 2 $ la mine. Vanzatoarea, care ma cunoaste ca nu e prima cafea pe care o beau mi-a spus sa-i aduc cei zece centi data viitoare. Azi (luni) i-am adus, dar nu aveam zece, doar 25 centi. Si vineri, si azi casa a fost in flagranta incalcare a legii care spune clar: cand vin baietii ANAFului trebuie sa iesi la zero, nu zece centi in minus sau 25 in plus. Culmea e ca inca functioneaza. Nu-s ce pana mea doarme ANAFul canadian, cafeteria asta trebuia inchisa de mult, sigilata, amendata cu vreo 10 000 $ si vanzatorii inchisi.

    • d'Artagnan says:

      Tu ai dat șpagă la vânzătoare?! Și recunoști public asta?!
      Ai corupt, corupi, vei corupe…

      • Radu says:

        Nu e ilegal sa lasi bacsis la un privat, nu e ilegal nici sa primesti. Atata doar ca e ilegal sa-l pui in casa, trebuie sa-l pui separat intr-o cutiuta. Daca te pune mititelu sa bagi 5 centi din cutiuta cu bacsis in casa, sau sa o faci din greseala, sau sa calculezi gresit restul, in plus sau in minus, risti sa vina baietii de la ANAF sa-ti inchida boutiqueul. Gata ! Asa spune OUG: si-am vazut ca ca au fost inchise boutiqueuri si aplicate amenzi de 6000 lei si pentru 5 lei diferenta intre banii din casa si suma inregistrata.

  2. Aramis says:

    d’Artagnan

    Nu esti corect fata de Victor Ponta. El este sincer interesat de banii poporului, ar face orice ca sa adune mai mult si mai repede, inclusiv glumitze cu ziaristii. Victor Ponta este dedicat strangerii de fonduri pentru ca sa iti construiasca tie autostrazi , gradini suspendate, fantani arteziene, sa te distreze cu spectacole cu Smiley si cu Smiley, uneori si cu Smiley, sa-ti dea ajutoare, sa te plimbe,samd,si ta ta ta si tu tu tu…
    Degeaba il critici pe acest fiu al Dambovitei, al Dochiei strabune, acest Iancu Jianu zapciul ce nu doarme noaptea de grija bonurilor fiscale lipsa la vanzarea usturoiului in piata.
    Iar ziaristilor sa le fie rusine ca nu purtau teancurile de bonuri fiscale in buzunar sau la vedere, lipite pe piept, pe frunte, agatate de urechi,etc…

  3. Cardinal Richelieu says:

    Oameni buni,
    azi m-am dus la piata si am vrut sa cumpar un “Car cu boi” de Grigorescu de la un taran batran. Il avea pe taraba langa leustean si ridichi. Am scos banii sa-l platesc si am cerut bon fiscal. A zis ca nu-mi da bon, ca el e “Co-producator” si are chiar si certificat in sensul acesta si nu e obligat sa-mi dea bon. “Adica ?” intreb eu. “Carul e al meu. Domnisoru’ Grigorescu l-a pictat doar. Suntem amandoi Co-producatori ai tabloului.” “Si ai si boii ?” intreb eu. Zice: “Da. Ii am in gradina, i-am impaiat. Ca tare mai erau mandri si frumosi !” Pana la urma l-am cumparat si fara bon. Oare trebuia sa-i las bacsis sau ii creeam necazuri? Mai am de cumparat 100 de tablouri pana o sa aflu. Va dau un pont: langa stevie si spanac are o babuta un Picaso proaspat… Mai greu cu Baba. Il avea un mos. Cum ar fi sa-i spun: “Mosule, la ce pret dai Baba ? Mi-e jena…
    Maine ma duc sa cumpar un lingou de aur… tot de la piata, de la un producator. Am vazut eu ca sprijinea niste usturoi de el. Oare mi-o da bon? Daca iau trei mi-o face reducere?

    • d'Artagnan says:

      Așa a fost, domle, și cu Vâlcov, pur și simplu s-a dus să facă piața, l-a trimis nevasta, jurnalista deontologică.
      De unde, păcatele lui, să știe ce vând țăranii acolo?! De unde să știe că la trei căpățâni de usturoi primește mocca un lingou?!

Leave a Reply

