Urări şi mesaje de Paşte

paste-11

De sărbătorile mari religioase mobilele bipăie într-una. Aproape toată lumea se simte datoare să trimită un mesaj la cel puţin trei sferturi din agenda telefonică, acel tip de mesaj care începe mai mereu cu: ” Fie ca lumina…bucuria…liniştea…pacea…”. Departe de mine gândul de a fi ironic, sunt de acord că şi acest gest este un mod de a-ţi arăta simpatia, respectul pentru cei cu care interacţionezi. Sau consideraţia ipocrită atunci când trimiţi la toată agenda telefonică acelaşi SMS.
Eu nu numai că nu pot să scriu asemenea urări, dar nu mai am răbdare nici măcar să le citesc. Cuvintele îmi par goale de conţinut, sensurile tocite de atâta întrebuinţare. Acum, recunosc că sunt şi eu un mizantrop acru între două vârste, prin urmare nu sunt nici pe departe un model de urmat nici în ce priveşte socializarea, nici în ce priveşte mimarea efervescenţei religioase.
Am să încerc totuşi să mă fac util şi-am să ajut cu două linkuri pe doritorii de urări standardizate originale:
http://www.gandul.info/magazin/urari-de-paste-cele-mai-inspirate-mesaje-de-paste-urari-de-paste-felicitari-de-paste-9523784
sau
http://www.gandul.info/urari-de-paste-si-mesaje-de-paste-13-mesaje-originale-pe-care-le-poti-trimite-familiei-si-apropiatilor-de-paste-12464577.html

Nu cred însă că aveţi nevoie, sunt convins că puteţi crea nişte mesaje mai originale decât cele de mai sus, la urma urmei frecventaţi acest han. 🙂 Atât să aveţi grijă, încercaţi să le personalizaţi cât mai mult, plăcerea destinatarului va fi mai intensă.
(Fac o paranteză, SMSurile au început deja să curgă…şi nu cu mesaje pascale ci cu oferte de Paşte de ultim moment la diferite produse…extraordinar de obositor şi enervant!)

În fine…să nu ne pierdem iar buna dispoziţie!
De sărbători Hanul va rămâne deschis, program normal, cine doreşte să ciocnească un ou, să mănânce un cozonac, e binevenit, sunteţi la voi acasă în definitiv. Puteţi să vă aşezaţi singuri la masă şi să meditaţi asupra mesajului „Învierii” sau puteţi să vă daţi zgomotoşi cu părerea despre situaţia din Ucraina.
Eu am să mă retrag de sărbători la munte, aşa că urez de pe acum cititorilor şi scriitorilor acestui blog, muşteriilor acestei interesante cârciumi nepretenţioase, multă linişte şi mult noroc, fie ca…
O clipă mi-a fost teamă că după atâta polologhie pretenţioasă despre SMSuri trimise la toată agenda, depersonalizate, am reuşit să fac şi eu acelaşi lucru. Dar situaţia nu este identică, noi suntem acum în aceeaşi încăpere, face to face, ca să spun aşa, nu pot să mă retrag câteva zile fără să salut şi să felicit onorata adunare!
Prin urmare, pentru colegii tradiţionalişti am frumoasa fotografie de mai sus, iar pentru cei mai ghiduşi şi “neortodocşi” am o simplă întrebare: ce face calul de mai jos?

calul-paste.junior.clopotel.ro

This entry was posted in General. Bookmark the permalink.

6 Responses to Urări şi mesaje de Paşte

  1. Anton Pascal says:

    Va urmăresc blogul si îmi place. Mesajele astea nu pot sa înlocuiască interactiunea umana. Vad de multe ori grupuri de tineri adolescenti adunati la o masa care nu vorbesc, nu se uita unii la alții, dar sunt cufundati in rețele de socializare virtuală pe telefon. Se schimba lumea. Fiecare e liber insa sa socializeze cum si cu cine-i place.
    d’Artagnan
    Daca sunteți un mizantrop între doua vârste, Aramis cum e? Dar Athos? Porthos vad ca nu aveți printre autori. Sunt curios ca analiza sociologica a scriitorilor de bloguri.

    • d'Artagnan says:

      Eu sunt un mizantrop între două vârste destul de sociabil. Aramis, în schimb, este un sociabil între două vârste destul de mizantrop, după cum se observă, că stă mai mult retras prin mânăstiri. Athos nu este nici mizantrop, nici sociabil.
      Pe Porthos, cel mai sociabil dintre noi, l-am pierdut în acţiune. El este mai mizantrop decât crede.
      Nu ştiu dacă v-am lămurit, oricum, sper să vă simţiţi bine la Han! 🙂
      Paşte fericit!
      P.S. Eu am văzut o dată o familie la masă: tatăl pe tabletă, copilul mic la desene animate pe tabletă, copilul mare la socializare pe tabletă, mama vorbea la telefon. Am fost atent la ei, toată masa dacă au schimbat trei vorbe.

  2. om normal says:

    In acelasi ton cu intrebarea…coada trebuia sa fie pe sus si cu liniute care sa sugereze miscarea stanga-dreapta…atunci raspunsul era Paste Fericit!
    Asa doar banuim ca Paste Fericit…Chiar mai mult,..abundenta de iarba, casuta, pasarile pe cer sugereaza ca Paste Normal.
    Daca nu ar fi fost casa, norii si pasarile, iar calul era pe genunchii din fata, cu gura umflata de iarba era, din nou, Paste Fericit.
    Mai pot adauga un amanunt fara sa scot celelalte elemente din poza (pentru un Paste Fericit). Alt cal….dar, avand in vedere prevederile acestei saptamani…nu pot da mai multe detalii.
    Deci
    Paste Fericit!

  3. Candid says:

    Paste Fericit, tututror celor care cred in Invierea lui Isus!
    Pentru atei si liber cugetatori, nu am decat o atentionare: Aveti grija ce beti, ce mancati fiindca prea mult alcool si prea multe proteine/lipide strica! Stiu ca filosofia voastra este dictata de stomac. 😀 😀
    Sa aveti o Duminica senina si plina de bucurii!

    P.S. Fara comentarii din domeniul politicii in aceste zile. Orice referire la turma lui ponta si istericile cucoane, cititoare de prompter, ajunse senatoare pe motive de prostie crasa a analfabetilor gura casca la haznaua 3, trebuie considerate o impietate !

  4. Radu Humor says:

    Zambesc celor care ma urasc, sa stie ca nu cunosc ura…
    zambesc celor pe care-i iubesc, sa-mi poata simti iubirea…
    iar celor care ma vor trada… le voi zambi si lor… sa simta
    si sa-i doara indiferenta mea!

    https://ro.stiri.yahoo.com/eugen-t%C4%83n%C4%83sescu-noaptea-%C3%AEnviere-este-revelionul-cre%C5%9Ftinilor-dar-060049578.html

  5. Radu Humor says:

    Numai cei cu gând curat
    Sunt frumoşi cu-adevărat….

Leave a Reply

