Nu doresc să am vreun punct de vedere

Fiind eu un tip cam şovăielnic, nu foarte convins că privesc oamenii, fenomenele din jurul meu, lumea în general, din unghiul potrivit, am început să fiu niţel complexat de indivizii hotărâţi, cu puncte de vedere bine conturate. M-am întrebat de ce nu sunt în stare să am şi eu un punct de vedere. Aşa că m-am aplecat puţin asupra acestei chestiuni, să înţeleg ce presupune noţiunea. Iată ce am observat.

În primul rand, nu cred să existe două persoane pe lumea asta care să aibă puncte de vedere identice. Acestea sunt ca amprentele: unice. Poţi recunoaşte un om numai după ele: spune-mi punctul tău de vedere ca să-ţi spun cine eşti.
O particularitate interesantă este aceea că individul care are un punct de vedere despre un anume lucru nu poate accepta faptul că există persoane care n-au niciun punct de vedere despre acel lucru.
O altă particularitate ar fi că punctele de vedere se comportă ca nişte viruşi: cum dau de un organism slab, punctul de vedere se instalează fără dificultate, profitând de sistemul imunitar deficitar găsit. Punctele de vedere se transmit pe cale orală, de la om la om, de la femeie la bărbat, de la şef la subordonat, la un şpriţ, la coadă la ajutoarele sociale sau în mijloacele de transport în comun. Aceasta este transmiterea en detail, există şi transmiterea en gros a punctelor de vedere, cea pe care o face mass media. În acest ultim caz putem spune că avem de-a face cu o epidemie.
Sunt puncte de vedere despre orice în lumea asta, dar am observat că cele mai răspândite sunt cele despre creşterea copilului, fenomene paranormale, fotbal, politică, medicină, unde să-ţi petreci concediul.
Însă şi dintre acestea se evidenţiază o categorie: cele mai bine definite şi concentrate puncte de vedere sunt, evident, cele politice.
Aplecându-mă mai atent asupra acestui caz particular m-a frapat asemănarea punctului de vedere politic cu o noţiune de fizică pe care am întâlnit-o pe parcursul modestei mele cariere de cititor al cărţilor de popularizare a ştiinţei. Punctul de vedere politic este ca o singularitate gravitaţională, un punct cu un volum ce tinde spre zero şi o masă ce tinde spre infinit. Volumul îl putem considera ca fiind justeţea punctului de vedere, iar masa o echivalăm cu argumentele aduse în sprijinul punctului de vedere. Aşa cum singularitatea are o forţă gravitaţională imensă, atrăgând prin gravitaţie absolut tot ce se află împrejur, inclusiv lumina, aşa se întâmplă şi cu un punct de vedere politic bine definit: toate zvonurile, părerile, umorile, scenariile care se învârt în jurul acestui punct sunt atrase definitiv în el crescându-i, dacă mai e posibil, masa argumentelor. Şi în acest caz lumina rămâne captivă. Ai putea deci spune că un punct de vedere politic seamănă pe undeva cu o gaură neagră. Nimic notabil nu mai iese din ea. Şi chiar dacă unii fizicieni admit că dintr-o gaura neagră mai scapă mici informaţii, dintr-un punct de vedere politic ferm vă asigur din experienţă că nu mai scapă nicio informaţie.
Mai mult decât atât, aşa cum în aceste singularităţi gravitaţionale legile fizice tradiţionale nu mai au aplicaţie, ceva asemănător se întâmplă şi cu punctele de vedere politice, aici logica şi bunul simţ nu mai au aplicaţie.
Aflând eu toate aceste caracteristici ale punctelor de vedere am devenit reticent în a-mi dori să am vreunul.
Mi-am dat seama că mare dreptate are citatul care spune că:” Orice om are un orizont intelectual; când acest orizont se îngusteaza el atinge dimensiunile unui punct, si atunci respectivul spune: “ACESTA ESTE PUNCTUL MEU DE VEDERE””
De aceea eu nu-mi doresc să am un punct de vedere, mai ales în ce priveşte politica, mă tentează mai mult să am un segment de vedere, o dreaptă, un unghi, un dreptunghi, un cerc mic, dar nu un punct…

This entry was posted in General and tagged , , , . Bookmark the permalink.

138 Responses to Nu doresc să am vreun punct de vedere

  1. neamtu tiganu says:

    ma, ce de te mai rasfeti, chipurile tu n-ai, esti sarac, si chiar daca n-ai pct. de vedere tu ai sentimente si sentimentele sunt cele mai tari.
    Ca emotionalu e peste rational, nu te teme, nimeni nu te-a banuit de rational, in schimb stim cu totii, suntem toti alaturi de tine cind te vedem cum suferi, poate ca te simti inselat, poate esti gelos, da linisteste-te, EL e cel mai bun, EL e cel mai tare, EL e salvarea… cum zicea Mitza ca zicea hegel.

  2. lazycat001 says:

    @ d’Artagnan

    Eu cred ca ai puncte de vedere dar ai fost atat de agresat de tembelismul mediatic anti-Basescu in special ca acum a ajuns sa iti fie (inconstient practic) rusine de punctele tale de vedere.. Cunosc sentimentul acesta la prima mana…

    Abordand in alta cheie subiectul, crezi ca a avea principii se suprapune cu a avea puncte de puncte de vedere ? Daca tot iti place matematica pentru strungari eu cred ca multimea celor care au principii este inclusa in multimea celor care au puncte de vedere 😉

    • neamtu tiganu says:

      “Cunosc sentimentul acesta la prima mana”… vedeti, cum v-am spus… basistii astia sunt niste sentimentali.. sunt agresati de tembelismu anti-basescu, in schimb pupincurismu le da orgasme.

      • lazycat001 says:

        Cunosc sentimentul la prima mana.. Dar eu am reusit sa rezist acestui sentiment !

        Pupincurism nu stiu de unde.. ca nu prea am vazut catre Base, de restul scenei politice recte USL nu comentez, cine vrea sa vada (si din satelit) vede..

        Mai ales in vremurile recente cand a spune in public ca Base a avut o luare de cuvant sau o atitudine buna te expune la o serie de insulte deloc pupincuriste..

  3. Radu says:

    Baronul de Arges, Constantin Niculescu a fost condamnat azi la 3 ani si 4 luni cu executare plus confiscarea a 880 k$ pentru frauda cu fondurile europene. Azi a fost apelul. Mai are dreptul doar la recurs la ICCJ si pe urma gata … Cam tot asa o sa fie si varanul la primavara-vara.
    Cum n-ati auzit de Niculescu ? Ala de s-a dus Ponta sa faca galerie pentru el pe holurile tribunalului … Si care a lesinat prompt si a inceput sa aiba palpitatii cand s-a pus problema arestului preventiv. Astaptam repriza a doua a circului, cu SMURD-ul, galeria USL-asilor, fularul Burberry si ce-o mai fi.

  4. Radu says:

    Ionut Matei, cel care a prezidat completul de 3 si care l-a condamnat pe AN pe baza de probe indirecte, a fost recomandat azi IN UNANIMITATE de sectia de judecatori a CSM pentru functia de adjunct al ICCJ.
    Asta pentru ca spuneau unii, stiu ei care, ca Nastase ar fi fost incorect condamnat, ca dovezile indirecte nu ar fi suficiente, etc. Toti, absolut toti judecatorii CSM au votat in favoarea lui Ionut Matei, inclusiv cei care n-o vroiau pe Haineala in fruntea CSM. Este o confirmare cat se poate de oficiala a justetii rationamentului celor doi judecatori (din completul de trei) care l-au condamnat pe Nastase.

  5. athos says:

    Poate ca tu nu doresti sa ai un punct de vedere, dar au altii. In fata nemultumirii mediului de afaceri din Romania cu privire la masurile de crestere a fiscalitatii pe care Guvernul Ponta le-a anuntat, iata punctul de vedere al Primului Ministru:

    “Intreb inca o data: TVA stiu ca nu s-a modificat, ba chiar l-am scazut, cota unica nu s-a modificat. Eu tin foarte mult cont si am un foarte mare interes ca mediul de afaceri sa aiba in Romania un mediu competitiv. Pe de alta parte, eu sunt ales de romani. Si trebuie sa-mi fac datoria fata de romani in primul si in primul rand”, a spus Ponta, vineri, citat de Mediafax

    Dl Ponta are un punct de vedere foarte clar, care se poate rezuma astfel:
    – Cele 70% ale PSD/USL se datoreaza in cea mai mare parte unui segment din societate care nu (mai) produce, ci trebuie finantat, am numit pensionarii si bugetarii.
    – Daca vrei sa ramai acolo sus, trebuie sa inventezi orice solutii pentru a-i plati si in nici un caz nu trebuie sa te preocupe costul acestor solutii, sau victimele colaterale, fi ea si gaina cu ouale de aur, asta nu este treaba unui Prim Ministru,( ma rog, poate a urmatorului, who cares?).

    • neamtu tiganu says:

      ” Cele 70% ale PSD/USL se datoreaza in cea mai mare parte unui segment din societate care nu (mai) produce, ci trebuie finantat, am numit pensionarii si bugetarii.”
      Sa nu uitam ca iubitu vostru basescu tot pe voturile pensionarilor si bugetariilor a venit la putere, e drept ca i-a dus cu presu promitindu-le “sa traiti bine”.

      Pe de alta parte nasoala e ca asta-i structura electoratului, intr-o tara in care sunt numa vro 5 mio de platitori de impozite din 20 mio, deci 25%, spre comparatie cu germania sunt cam 50%, e extrem de greu sa misti ceva. Unde mai punem ca si din aia putinii care platesc impozite unii sau altii sau trezit sa fie ecologi de ziua saptea si sa blocheze orice misca.
      Din pct. meu de vedere nu vad absolut nici o solutie, scaderea impozitelor ar duce la scaderea budgetului, care si asa e mic, faptu ca aceasta scadere ar inviora producatorii e putin probabila si oricum s-ar intimpla de abia in citiva ani. Singuru petec ar putea fi intensificarea masiva a atragerii fondurilor europene.

    • pierre says:

      Punctul de vedere al lui Ponta e clar, intr-adevar, si clar a fost inca de la aparitia USL si a bulelor de sapun aferente …in ciuda chibitilor vopsiti si rudimentari care faceau jocuri de cuvinte imbecile de tipul “Ponta e de “stanga” “, iar “Boc sau Basescu sunt de “dreapta” “.
      Vezi Doamne, stanga lui Ponta nu-i chiar stanga, iar dreapta lui Basescu nu-i chiar dreapta…veche abureala a pesedistilor vopsiti, primii beneficiari ai averilor incropite peste noapte (sau zi ) de tatuci si mamuci bine plasate de-a stanga (sau de-a dreapta lui Iliescu sau Nastase) si care acum dau cu tupeu lectii de economie de piata . Acum , poate ar merita o discutie separata despre cat de dreapta-i dreapta lui Basescu , se poate nuanta, dar a devenit evident ceea ce trebuia sa ramana evident inca de la inceput pentru orice individ inzestrat cu o minima decenta si igiena a propriilor convingeri : stanga lui Ponta este goala, in splendoarea ei si in chintesenta ei.Nu a fost niciodata altceva decat intotdeauna in Romania croita de Iliescu : o modalitate sofisticata , sofisticat de democratica, de spoliat populatia tarii prin taxe si impozite aberante, de in-saracire, de in-dobitocire, de legare feudala de glie, de primarul comunei care da ajutoarele de stat, de jupanul care da pensii, medicamente compensate, lemne de foc, etc.Si totul, absolut tot sistemul subsumat unui singur mare tel din programul PSD : imbogatirea personala rapida , indecenta, nemuncita a unei gasti , a unei falange de veritabili oameni de “stanga” (aici se impun ghilimele).Nu pot sa o numesc “stanga caviar “, sintagma vine dintr-un mediu politic ce cel putin 3 clase de rafinament mai sus decat ciobalaii nostri gen Mitrea, Vanghelie, Mazare, Nastase , Oprisan,Pandele,Nicolescu,Nechita,etc, care in 2 decenii de “stanga” au acumulat averi fabuloase.Intreabare si dilema grava este alta : in cadrul USL, care mai este “punctul de vedere ” al liberalilor ?

      • Isabel.A says:

        Cum astazi a fost zi libera pe aici (se sarbatoreste Armistitiul din WWI), si nici pe drumuri nu am fost, zic sa trec si pe la Han putin, caci timpul liber a fost mai mult. Si ce vad? Aceeasi discutie reluata si ras-reluata despre “a primit Basescu bani de la Vantu”? . Doua precizari pe subiect si o a treia cu referire la comentariul de mai sus al lui @pierre:
        1. Regula de aur in comunicare, mai ales in cea politica: poti sa spui mama adevarului, daca cel care spune acel adevar este lipsit de credibilitate sau, dintr-un motiv sau altul, de-legitimat. Efectul unei asemenea actiuni, in conditiile descrise, vor fi scazute spre nule. Cine s-a gandit sa-l “prinda” pe TB si l-a ales pe ca SRS drept mesager, a facut o miscare foarte proasta. Puteau docuimentele sa fie false, daca mesagerul era, spre ex, Calin Popescu-Tariceanu, impactul asupra imaginii/reputatiei lui TB ar fi fost mult mai mare. Cred ca nu mai e nevoie sa explic de ce SRS e un tip atat de contestabil, discutabil, cum vreti sa-i spuneti.
        Ca sa mai aduc o exemplificare, cazul “caseta-copilul lovit”; daca cel care ar fi facut-o publica ar fi fost altul decat Patriciu, impactul ar fi fost diferit (nu mai discut despre timing, momentul aducerii ei in prim plan, complet ales aiurea). Ceaa ce arata ca mogulii astia din Ro nu au prea multa minte, si ca banii, “averea”, si i-au facut altfel decat prin munca, creativitate, inteligenta, etc.
        2. In ceea cel priveste pe Vantu, pe lista sa de plata s-au aflat, de-a lungul timpului, multi, foarte multi politicieni, inclusiv sefi de servicii secrete (pe vreema cand nu erau sefi de srevicii secrete): Inainte de FNI, spre ex, imi povestea un vechi ziarist de invesitigatii, acesti “politicieni” veneau la sediul firmei Gelsor spre ex si acolo primeau banutzu, cash. La fel, au mai fost unii la a caror campanii a contribuit, la fel, banutzu cash. Altii (politicieni) s-au intalnit cu el prin parcari, dupa cum spunea insusi SOV 😀 Ideea de baza este ca mi se pare foarte putin probabil ca Vantu sa fi facut astfel de transferuri prin banca, si astfel sa riste crearea urmelor, a unui track-record al banilor, cand putea foarte bine sa foloseasca metoda: “banutzu cash, direct la baiatu” “.
        3. In fine, “la gauche caviar”, draga Pierre, desemneaza niste baieti care se incadreaza in doua categorii a)bogati de la mama lor de acasa: precum Laurent Fabius, Jacques Lang, Bernard Henri Lévy, si altii (mostenitori ai unor averi mari) si care s-au gandit ca stanga e compatibila cu umanismul, justitia sociala, etc b) alta categorie de baieti, deloc saraci si ei , upper spre middle class, care au un nivel de viata foarte ridicat datorita privilegiilor pe care le ofera politica: in Franta, spre ex, se pot cumula mandatele: un cele de ministru, parlamentar cu primar de mare oras, cu presedinte de departament, regiune, etc: si astfel se cumuleaza si salariile si celelalte privilegii (masini, secretare, aparat de lucru-deci clientela, etc). Cei mai multi dintre astfel de politicieni sunt iesiti dircet de pe bancile ENA, au avuit cariere de functionari/sau direct in politica, nu au muncit nimic concfet, insa leur train de vie, nivelul de viata este superior multor sefi de companii. Marea deosebire fata de “stanga” lu’Pesedeu este ca la “gauche caviar francaise ” a furat, a devalizat infinit mai putin decat cea mioritica. Eu i-as spune stangii lu’ Pesedeu “la gauche cochon”, adica “stanga de pork” :D.

        • pierre says:

          Gand in gand cu voie buna : eu ma gandisem la mai prozaicul “stanga caltabos “. 🙂

          • Isabel.A says:

            Stanga de pork suna mai puternic, parca; daca vrem un brand pentru export, ii spunem “la gauche cochon”: simplu, clar si percutant. Te pomenesti ca face cariera sintagma asta, dupa modelul “Miki le Baksish” (Miki Spaga): sintagma regasita pentru prima data intr-un articol al lui Mirel Bran din Le Monde.

        • Dl.Goe says:

          Ni s-a intors splendida Isabel.A. Sa ne traiasca. Trei zile a durat minunea silentiumului lugubru. Hanul ar trebui sa fie mandru si recunoscator pentru sacrificiul pe care-l face Isabela.A. pentru a presta iarasi aici neglijandu-si astfel preocuparile de inalt nivel. As face pariu ca “A”-ul din coada vine de la Ana, de unde si faptul ca, resemnata in fata inexorabilului, accepta sa fie zidita de vie la temelia hanului, intru trainicia acestuia. Nu avea cum sa lipseasca din peisaj prea multa vreme. Hanul n-ar fi fost han fara dansa si nici dansa n-ar fi putut fi dânsa fara han. Miorita si Balada Mesterului Manole se intalnesc astfel intr-un singur personaj cu gura de rai, cu picior de plai pe acest mal frumos pe Arges in jos.

          • Isabel.A says:

            Mr Goya, nu te bucura prea tare ca m-am intors, pentru ca, asa cum am spus,spre deosebire de mata, sunt ocupata, am proiecte de dus la capat, deci voi avea absente lungi.
            Comentariile lu’mata sunt doar niste jalnice atacuri la persoana si atat.
            PS: Reiterez: esti un bou in continuare. Un bou ciudat si mioritic 😀 . Hai te-am pupat (pe proteza sau pe dintii “aia buni”? )

            • Dl.Goe says:

              Ma bucur ca in subsidiar reusesc sa va stimulez nu numai sa fiti d-voastra insiva, dar mai ales ca reusesc sa-l fac pe dl.Goe sa fie pretextul potrivit pentru a va da in petec fara jena, plina insa de un optimism juvenil si pateteic, ca sa zic asa.

              P.S. Sa nu confundam proiectiile cu proiectele. Cum-necum bafta va doresc.

              • Isabel.A says:

                In petec, Mr Goya? Poate in petece. Read my lips la ceea ce spun acum, cu mult avant juvenil (e o calitate, nu?): “qui s’aime se taquine”, sau in limba lu’Miorita, “cine se iubeste se tachineste”. Dar matale ai inceput, sa stii. Pana la proxima re-intalnire virtuala (mai rarutz ca-i mai dragutz, cum spune minunata intelepciune a poporului), fac urarea de a avea parte de proiecti(i)-le usoare, diafane, metafizice, ontologice, cosmologice, in consonanta cu universul, cu faclii si pasarele mii…

                • Dl.Goe says:

                  @Isabel.A. – Am sperat fireste sa pot contribui (decisiv) la scoaterea la iveala a monumentalul din d-voastra dar nu m-am asteptat sa fie asa de usor. Retragerea d-voastra aureliana, intru refacere si intremare care se prelungea mai mult decat estimasem, imi strecura in suflet o unda de dezamagire. Iata ca v-ati intors proaspata si incurajata, gata sa va dati in petic cu mult elan. Sunteti un personaj admirabil. Marturisesc sincer ca am fost intr-o mare dilema: Sa va stimulez? Sa nu va stimulez? Lasata de capul d-voastra incepuserati sa deveniti plata, stearsa, o oarecare. Am sperat ca va reusi dl.Rromica sa va stimuleze potrvit astfel incat sa va mannifestati plenat, la adevarata d-voastra valoare. Din pacate flacaul senil n-a reusit mare branza, ajungandu-se in situatia de a va rata ca personaj huvachian. Daca interveneam exista riscul sa va sperii, sa va inhib pornirile exhibitioniste si sa dam in partea cealalta. Revenirea d-voastra in forta a clarificat lucrurile: veti fi d-voastra insiva, chiar aici la han, personaj de personaj. Nu incape indoiala. Relatia precara in care va aflati cu limba romana, cu spiritul limbii romane si cu natura romaneaca in general este poarta prin care veti intra in universal. Desigur ca admirabila d-voastra sugestie despre “petece”, facuta cu incredere, cu curaj, este un element de monumentalitate, cu trimiteri argheziene, pe care din proprie initativa nu mi-as fi ingaduit sa-l pun pe tapet. Asemanarea cu personajul lui Arghezii este uluitoare, iar auto-asumarea un element surpriza, cheie as putea pentru ca sa zic, in aceasta devenire. Si ochii de faianta. Stimata doamna Isabela.A. ce culoare are faianta båii d-voastra in lumina amurgului?

                  P.S. In ceea ce priveste imnul final pe care cu speranta mi-l inaltati, ratand un pic necesara muzicalitate prin omiterea “stelelor” (cu stele faclii…) ce sa zic? Habar n-aveti cat de multi mi-au cantat acest imn, plini de sperante. Cat suntem inca pe pace eu va zic bine ati revenit, la han, unicul loc in care puteti fi pusa in lumina reflectoarelor exat asa dupa cum merita personajul isabelian cu care va identificati… personal.

  6. Radu says:

    Din putul gandirii nemtesti: “O fi el ticalos, dar nu e sinucigas”.
    Tocmai am citit ca SRS a fost exclus din PNL. Cel putin dpdv al lui Tariceanu si Voicu SRS a meritat cu varf si indesat. Parca am inteles ca si SRS are probleme cu justitia si de asta s-a apucat sa-si joace la poker haina de liberal, oricum nu mai are cine stie ce de pierdut daca-si pierde libertatea …

  7. Observator says:

    Punct de vedere? Eu nu cred ca sunt multi care au vreun punct de vedere propriu asupra vreunei teme. Zic si ei din ce aud pe la altii, poate mai guralivi fiind. Sau sunt indiferenti. Insa odata ce ai o viziune asupra unui lucru mi-e greu sa cred ca nu poti avea si un simplu punct de vedere. Cum insa oamenii cu viziune sunt rari, rare si punctele de vedere.

    • Isabel.A says:

      Vai, cum sa fie atat de rari oamenii cu viziune? Uite, eu stiu un fost amic al lui d’Artagnan care are multa viziune; o viziune adevarata.

      • Observator says:

        Isabel, draga, cred ca avem viziuni diferite: eu vorbesc de viziune sau viziuni asupra mai multor lucruri, tu de una singura in cantitati mari, dupa cum spui.

        Mi-a placut “analiza” despre stanga. Si eu uneori am senzatia ca stanga e intitdeauna politica bogatilor. Dreptacii încă mai așteaptă sa agoniseasca. Nu si-au atins încă nevoia de “subzistenta”.

        D’Artagnan, complimente prietenului, oricare ar fi el. Prietenul prietenului meu mi-e prieten si mie.

        • Isabel.A says:

          Ei, era o mica tachinare, dar nu te-ai prins 😀 Dar pentru ca ai fost dragutza si mi-ai raspuns , nu mai continui 😀

    • Dl.Goe says:

      @D-na Obse… Ca de obicei face observatii adanci. Cica aia care ar avea puncte de vedere, de fapt n-au, pentru ca se bazeaza pe ce “au auzit de la altii”. Puncte de vedere pot emite numai aia care au auzit de la ei insisi (filozofii bunaoara) cugetand, sau carora le sopteste Dumnezeu prin intermdiul unei voci pe care o aud in cap, in vis…

      Va rog sa va straduiti sa observati ca e doar o mica tachinare la mijloc. Daca o sa fiti draguta si o sa-mi raspundeti n-o sa mai continui, dar daca nu, da. O sa continui. Sic. Apropo, d-voastra zicei “sa continuu” sau “sa continui”?

      • Observator says:

        Dl Goe, si Dvs faceți erori de interpretare: eu vorbeam de puncte de vedere proprii, dumneavoastră va îndreptați către puncte de vedere si atât. In rest, la întrebarea cealalta zic ca verbu-i verb, adjectivul adjectiv. Continuati daca vreți.

        • Dl.Goe says:

          A gresi e omeneste, a persista in greseala e diabolic sau… prosteste. Ce sunt acelea “puncte de vedere proprii” (versus “puncte de vedere” – neproprii)? Pe ce ar trebui sa bazeze? Daca nu pe informatii preluate (vai) de la altii… D-voastra va extrageti informatiile direct din câmpul informational primar? Puteti avea si opinii care nu sunt ale d-voatra? Sau te pomenesti ca ati vrut sa bateti subtil in ciocoii plagiatori?

          • Observator says:

            Ei, dl Goe, vedeti dvs de ce ma inteleg eu cu Isabel? Ea ales fara sa clipeasca “viziunea”, dvs, insa, insistati sa va opriti la” punct”, fie el si de vedere.

            Dar apreciez ca in ciuda unor convingeri clare nu va incrancenati, asa ca altii, sa preluati de bun chiar tot ce spune un efemer locuitor al dealului. Cat despre al de sta in vale, la Guvern, nu pot decat sa observ ca ii dati cate un bobarnac numai din cand in cand (atunci cand merita sa va pierdeti timpul cu el, nu?)

            • Dl.Goe says:

              @D-na Obse… Sa nu esuam in… politica si politicianisme ieftne. Pai ce? De aia ne iubim noi? Fireste ca va intelegeti cu d-na Isabela. Aveti atatea in comun, plus dragostea pe care v-o poarta dl.Goe. Sper sa nu va ranesc prea tare sentimentele marturisindu-va ca pe dansa o iubesc mai tare… mai altfel… mai nu stiu cum. Cu d-voastra impartasesc o dragoste calma, platonica, in timp ce pe d-na Isabel.A. o iubesc cu pasiune, inflacarat, aristotelic ca sa zic asa.

              P.S. Ei, fireste ca am inteles aluziile d-voastra vizavi de viziuni versus asumarea papagaliceasca a punctualelor puncte de vedere. Daca m-am facut ca nu inteleg a fost pentru a va face sa intelegeti, prin intermediul şeii si-a ironiei extra-fine, ca sunteti inconsecventa si ca atunci cand interesele partidului o cer, tradati fara rusine sensurile profunde in favoarea celor profane, utilizand sonoritatea cuvintelor si sensurile primare sau ambigue ale cuvintelor, frazelor, ideilor si asa mai departe, pentru a trage spuza pe turta d-voastra politica pre-conceputa in vitro. La o adica ati fi in stare sa-mi aruncati cu vitrion in ochi intocmai ca ploiesteanca ratata (pe care o ador la nemurire), recte d-na Isabel.A(na-bell)… Baston. Vreti sa fiti Mazu?

              • Observator says:

                Cred ca subiectul asta cu Didina l-am mai dezbătut odata. Eu am iubit D’ale Carnavalului, dar nu știu de ce, poate si pentru ca nu nasc atâta pasiune, dupa cum spuneati, personajul nu pare a fi de mine.

                • Dl.Goe says:

                  Cat de pur si simplu tragic cade acel perfect compus ales pentru conjugarea lui “a iubi”. Daca n-ar fi deja mult prea mult, inacceptabil de mult “dl.Goe” in pagina asta as deschide pe loc lista cu variante alternative Didinei Mazu. Asa insa ma vad nevoit s-o lsam pe alta data. Oricum, pana atunci, incercati sa retineti ca pasiunea vine iubind.

                  Si pentru ca oricum gazdee au oprit muzica as indrazni sa va fac o dedicatie muzicala 🙄

  8. Radu Humor says:

    Au unii nişte pdv atât de curioase de zici că-i bate tot timpul soarele în ochi şi de aia au asemenea…..vedenii 😉
    Şi nici nu-i de mirare când pentru ei soarele răsare de la Cotroceni şi apune/abdică de la orice logică. Fie ea cât de elementară !
    Voi chiar nu realizaţi penibilitatea, chiar nocivitatea acţiunilor voastre ?!
    Nu vă puneţi niciodată întrebări cu privire la mobilul partizanatului vostru, tâmpit şi încrâncenat !?
    Nu vreţi sî înţelegeţi că tot răul din ţara asta vine de la idolul vostru care i.a făcut uitaţi atât de repede nu numai pe iliescu, dar chiar şi pe Ceauşescu. Pe care, din păcate, prin tot ceea ce a întreprins împotriva României , Băsescu şi cu Iliescu l-au şi reabilitat !
    Treziţi-vă, domnilor, că ăsta mâine-poimâine pleacă, dar voi rămâneţi cu prietenii (mai mult foşti) vecinii şi rudele.
    Pe care nu ştiu cum veţi mai avea curajul să-i priviţi în ochi 😉
    Indiferent din ce punct de vedere !

    • pierre says:

      Bai RaduH, daca esti dragut, ai putea sa reiei putin rationamentul asta dastapt prin care demonstrai ieri fara putinta de tagada caci daca ai un cont in ROL poti sa transferi euroi in el din Cipru si aia de la banca ti-i convertesc cat ai zice “pas” si-i gasesti in cont ca leuti gata spalati si tesalati ? Zau, ieri eram dupa un spritz, n-am prins finetea indubitabila a argumentatiei, n-as vrea s-o ratez…Las-o pa asta cu “aveti curajul sa-i priviti in ochi ” , asta-i de retardat mintal in stadiu avansat , incearca sa fii dastapt , poate iese ceva.

  9. Radu Humor says:

    Dacă pricepi atât de greu, îmi …pierre pofta de a-ţi mai da explicaţii….. 😉

    • pierre says:

      Nu, dragule, pricep brici, dar ti-am zis, eram dupe un spritz…Si-acum n-am chef sa citesc toata polologhia, fa si tu “refresh”.

    • pierre says:

      Hopa, mai RaduH, au inceput parca sa-si faca cu ochiul timid Base si cu Cacarau…te pomenesti ca maine te apuci sa demonstrezi ca de fapt in contul de lei nu se poate transfera valuta. 🙂

  10. athos says:

    Pierre

    Este corect ca daca creezi dependenta, poti obtine si ascultare. Asta nu intelege romanul nostru, care este lehametit de politica nu pentru hotia pe care o institutionalizeaza, ci pentru ca face prea putin pentru el… Nu intelege ca isi sudeaza singur lanturile, de fiecare data cand mizeaza pe cel care zice că dă. Romanul nu cere sa fie lasat sa faca, ci sa se faca si pentru el ceva. Cat timp va dura asta, nimic nu se va schimba, si vom experimenta doar o continua rotatie a cadrelor.

    • d'Artagnan says:

      Și cât crezi că va mai dura?
      Apropo:
      7. Nu suportăm demagogia și populismul. Și nici pomenile electorale. Între un pește garantat din când în când și o lansetă pe viață, alegerea noastră se îndreaptă către cea din urmă.
      Se pare că poporul vrea pește. Din când în când.

  11. neamtu tiganu says:

    Ma-ntreb, dincolo de birfa basescu-ponta, stg. caviar-dreapta, referindu-ma concret la Romania ce s-ar putea face, ce ar putea face un guvern, unu, sa zicem ideal, unu Dumnezeiesc.
    Cum spuneam, daca analizam situatia actuala, Ro are doar ca. 25% contribuabili, pt. a supravietui ca stat ar avea nevoie de cel putin 40%, cum s-ar putea ajunge la acest deziderat?
    Variante:
    1. reducerea masiva a impozitelor, in speranta ca asta ar da un impuls intreprinzatorilor si s-ar crea noi locuri de munca. Din pacate o analiza sumara a economiei altor tari arata ca nu exista nici o relatie directa impozit mic=multe locuri de munca. Sunt multi alti factori care influenteaza mult mai puternic crearea locurilor de munca.
    2. programe masive de stat pt. finantarea, sponzorizarea unor anumite activitati, sa spunem asa un fel de model chinezesc, nu cred ca ar fi posibil Romania nu e nici cal nici magar, guvernu e mult prea slab si imaginatia romanilor ca ar trai in democratie e mult prea puternica.
    3. varianta scapa cine poate, dupa parerea mea cea mai probabila, modelu de baza, Dacia, un model de succes, finantatori straini, forta de munca autohtona calificata si motivata.

    Concluzie, guvernu Ponta e pur si simplu depasit de situatie, dupa cum am spus de mai multe ori, acest guvern a ajuns la putere tocma datorita/din cauza lu basescu, ca-n bancu, vrei ba sa te culci cu nefasta-mea, ce-ai ba esti nebun?, nu ba, sa vada ca nici tu nu mai poti.

    Din nefericire nu vad pa nimeni care ar putea intoarce foaia, mai toti sunt de nivelu saracului dartagnian, au privirea inteligenta da…

    • Dl.Goe says:

      Vezi ba Rromica ca nu mai esti singurul expert universal de pe blog. S-a intors Isabela.A. Ai pus-o de måmåliga cu exegezele tale prin care incerci, chibitzand, sa cuplezi taina virtuala de la han cu taina guvernarii de-adevaratelea, caci Isabela te cam intrece la acest capitol.

    • Isabel.A says:

      Nu draga, ar putea sa faca bugetare multi-anuala si pe proiecte, asa cum este trendul in UE: suma X pt autostrada Y pe.3 ani, sa spunem. Suma Z pt reactorul 2 de la Cernavoda, pe 3,5 ani , alta suma pentru refacerea sistemului de irigatii, cu cheltuilei prevazute pentru 4 ani, si asa mai departe. Sumele ar putea fi atrase nu numai din fonduri europene: ci si de la BEI, BERD, eventual fonduri de investitii.
      Insa pentru aceste doua lucruri iti trebuie trei conditii minimale si obligatorii:
      a) predctibilitate legislativa si fiscala (nu e cazul absolut deloc, vezi recentele modificari de accize, taxe pe stalpi, etc)
      b) lipsa furaciunilor la nivelul gestionarii bugetului : im-po-si-bil de realizat cu clasa politica actuala
      c) capacitate administrativa de implementare a proiectelor, iarasi im-po-si-bil de realizat in actualul design institutional din Romania si mai ales in sistemul incare se selecteaza si care selecteaza “elitele” politice si administrative.

    • Dl.Goe says:

      Vezi ba Rromica? Eu te-am avertizat. Acuma sa te vad pe unde scoti camasa fata cu aceasta d-na din gruparea elite fara granitze. Tu-ti dai seama ba Rromica ca avem in fata o entitate biologica-care ar putea fi prim-ministru la fel de bine ca si Victor Ponta? Nu simti niciun fior vazand ca te baga-n seama si ca-si pierde timpul cu tine, gasind mingi ridicate la fileu, de nerefuzat, in fiecare ineptie pe care o debitezi liber la tribuna hanului? Emotioneaza-te bai Rromica ca nu o sa ai parte la nesfarsit de asemenea delicii. Maine-poimaine se va retrage doaman-n proiectii grele si o sa cazi iarasi in melancolie de dorul ei.

      • neamtu tiganu says:

        nea goie, sugi Pula!

        • Dl.Goe says:

          Ma Rromica ma, ai rezistat tu bine ha, prefacandu-te ca-l balacesti in gura ta feroce doar pe Basescu, ai tacut, ai strans din dinti, şifonand continutul gurii tale, ca pana la urma sa cedezi nervos si sa revii la vechea dragoste si sa-ti dai in petic. Cand nu mai ai ce zice e suficient sa deschizi gura si sa arati ceea ce este evident. Ai tinut mortis sa pui punctul pe “i: si de aceea ai strecurat in “fraza” ta doi “i” in plus. Nu-ti face griji, Toata lumea a inteles ce-ai vrut sa spui.

          P.S. Te rog nu uita sa-i transmiti omagii si compasiune d-nei Calomfirescu din partea mea. Vezi ca daca intra si citeste ce scrii pe aici pe urma o sa te caute-n gura.

  12. Radu Humor says:

    Un punct de vedere ( cu adevărat!) interesant :
    “Unii pro, altii contra (vorbesc de comentatori).
    Personal sunt contra exploatarii ! Din punctul meu de vedere, este vanzare de tara din absolut toate punctele de vedere.
    Dar NU uitati ceea ce este cel mai important:
    In spatele ambelor “curente” si pro si contra, este o singura persoana. Chiar daca neaga cu inversunare a avea vreo legatura cu prima varianta.
    Aici este tot clenciul.
    “Merge” exploatarea, tara pierde miliarde din valoarea de piata, industriala si strategica a metalelor (nu includ multele celelalte pierderi colaterale aferente).
    “Se blocheaza” exploatarea, tara pierde miliarde din cauza contractului.
    Nu uitati ca acea persoana nu este alta decat cea care a facut un profit de un miliard opt sute de milioane de dolari, mizand la bursa pe deprecierea lirei sterline in 1992 !
    Ambele variante au un singur castigator.
    Si tot din cauza acestui joc dublu, in final, romanii s-au impartit in doua tabere antagonice manipulati fiind de catre diversi, fie pro, fie contra.
    Pe romaneste (de data asta fara nici un pic de ironie, fiind realitate) se verifica concret in practica proverbul din batrani, “doi se bat si al treilea castiga”.
    Numai ca trebuie actualizat: cand romanii se bat, castiga strainii.
    Drept “unelte” in toata piesa teatrala, au fost si sunt utlilizate cu prisosinta “divide et impera” si “cozile de topor”.
    Asta e tot.
    Cine a priceput, bine. Cine nu, n-are decat sa urle la luna precum maidanezii hamesiti.
    Iar cand vad prostia incomensurabila din comentarii (ca PDL asa, ca PSD asa, ca PNL asa, ca UDMR asa, etc etc etc) “ma apuca o scarba iremediabila” (parafraza Toparceanu).
    Exceptand diversionistii, a nu pricepe dupa 24 de ani ca TOTI servesc in final aceleasi interese, cu singura deosebire a doar unghiului de a privi problemele, nu pot intelege unde poate incapea atata prostie.
    Nu degeaba a spus Tutea (un geniu):
    “Am facut 13 ani de puscarie pentru un popor de idioti”.
    Punct.

  13. Gelu says:

    Sub acoperire
    Goitzannu-Gaga-Zoe,
    Barca dumitale nu ma mai intereseaza acum. O voi mai rasfoi dup nov. 2014. Sper sa se adune destule producții excentrice (eufemistic vorbind) de studiat.
    Acum, în momentele de răgaz, prelucrez fișierele în care te-ai dat în spectacol. Mulțumesc.
    Vreau să declar aici că am avut o perioadă în care te-am crezut mai inteligent decat te arăți acum. Recunosc, m-am înșelat. Toți avem momente de prostie care ”construiește realitate”. Forța mea constă în puterea de a o recunoaște. Și de a mă corecta.
    ”Forța” dumitale constă in puterea de a-ți trăi prostia cu infatuare și inconștiență, pe unde nimerești.
    Așadar, am greșit crezându-te mai inteligent decât te-ai revelat la ultima mea descindere pe barcă și pe blogurile adiacente. Ai deversat din suflețel un grobianism primar, curățat de orice scanteie de umor sau de subtilitate logică.
    Mă amuz grozav, in momentele de oboseală, citind dialogurile domniei tale cu niște domni – chiar inteligenți – de pe aici. Vin rar, dar mă distrez copios, cum mi s-a întâmplat acum. Mulțumesc.
    Ești un deliciu, din ce în ce mai scăpat de sub control. Vârsta să fie? Efortul intelectual, depus neîntrerupt pe bloguri unde ești banat, să fie? Alimentația nesănătoasă? Talibanismul? Nopțile pierdute în compunerea de scrieri precare și culegere de materiale de pe net spre a le atârna pe blogul personal? Invidia? Lașitatea? Ambiția? Trufia? Egoul pe care ți-l urăști?
    Voi face o mărturisire:
    L-am votat pe Traian Basescu, considerându-l mereu ”răul cel mai mic”. Acum, sunt oripilată de faptul că mă aflu în aceeași tabără politică împreună cu un specimen uman ca dumneata. Adversarii lui Băsescu ar putea sa-ți ofere o pensie pe viață, pentru că poți scârbi mulți oameni de ”băsescianism”. Nimeni nu-i face pe acest blog mai mari deservicii lui Băsescu deât domnia ta.
    Ne revedem in roman, pe bune.

    • d'Artagnan says:

      Gelu
      “Acum, sunt oripilată de faptul “…mai atent la gramatică…domnule!! 🙂

    • Dl.Goe says:

      @Madam Gelu – Cocoana, esti o dama venerabila; profit de ocaziune, spre a va ruga (cu multa volubilitate) sa primiti asigurarea inaltei stime si profundului respect, cu care am onoare sa constat ca postati sub(t) anonimat. Monumental…. irecuperabila… Imi scot bereta (in semn de reculegere) in fata retro-ceddarii psihice care v-a facut sa scrieti si sa semnati, in semn de re-experientiere… Mult trebuie sa va fi consumat in autoclaustrarea careia, iata, ii puneti un capat.

  14. Goe says:

    Gelu, e posibil sa aveti dreptate. Imi ajunge acest mesaj. Spamul nu ma intereseaza.

  15. Goe says:

    Gramatica e ceva desuet.

    In alta ordine de idei, o fi vorbit Anima lui Gelu, oripilată și ea.

    Pot să-l înțeleg, pot s-o înțeleg. Cu mine mi-e mai greu.

    Noapte buna.

    • Dl.Goe says:

      Noapte buna tanti, oriunde te-ai afla si oricat ar fi ceasul. Aoleu, azi e marti (3 ceasuri rele), maine-i 13, ceasul rau, pisica neagra, vacilor n-am ce le da.

      • Radu Humor says:

        “… vacilor n-am ce le da.”
        Dacă erai taur, şi nu bow, aveai 😉

        • Dl.Goe says:

          R.Humo – In sfarsit reusesti, in limitele intelectuale ale vulgaritatii tale, sa fii relativ amuzant, speculand lingvistic pe marginea textelor pe care le uraresti obsesiv, ca un posedat (n.b. R.Huma este un cititor fidel, poate cel mai fidel al textelor d-lui Goe). Ce poanta buna ai dat! Oooo ce poanta buna! Sper ca doamnele, care ocazional obisnuiesc sa te cautioneze existential la psihic, sa fie de partea ta si sa-si exprime explicit acordul cu anti-vorbitorul. Ca sa stim cum stam. Daca nu, ramane cum am stabilit.

  16. Isabel.A says:

    D’Artagnan draga,
    Calatorind multe ore cu trenul astazi, printre pauze de citit, am trecut pe la Han si, suprise, ce vad? :multe, deranjant de multe flatulentze intelectuale. Tu mi-ai facut invitatia sa re-trec sa va vad, la han, am apreciat-o, dar flatulentele,fie si intelectuale, zau daca pot sa le suport. Ar fi un consum idiot de energie si de timp, pentru o persoana aflata in pozitia mea sa incerce sa combata flatuenta (daca as fi o loosera, cu timp mult de pierdut la dispozitie, primul impuls ar fi cel de a da replica); problema este ca nici cu masca de gaze nu merge, pentru ca, in aceasta situatie, the Flatulency-Provider trece la emergency-plan: improasca, pur si simplu, cu rezultatele/produsele procesului de post-flatulenta. Genul acesta de rationament, ca poti sa te valorizezi aproape exclusiv prin flatulentele pe care le indrepti catre altii, nu pot sa il inteleg aboslut deloc.
    Am scris randurile de mai sus ca sa intelegi atitudinea mea pe viitor. Sincer, imi pare rau, dar si asa nu stau bine cu timpul si decat sa ma cert apoi ca mi l-am consumat nejudicios, mai fara, vorba poetului.

    • Dl.Goe says:

      @Isabela.A. – Ati produs iarasi o dragutza jelanie “mioritica” (in acceptiunea pe care singura o propuneti mioritismului). In subsidiar ati practicat iarasi si iarasi stilul pe care (chipurile) il incriminati la altii. Practic tineti sa confirmati si sa ilustrati ceea ce spuneam despre d-voastra (incercand, in limita posibiltatilor, sa nu fac acele lucruri prea evidente, pentru a nu estompa si mai mult celelalte detalii ale fiintei d-voastra, cele “interesante”). In final a rezultat o incercare puerila de auto-absolvire, o milogeala penibila prin care cersiti arbtrajul gazdelor si o justificare infantila a ceea ce veti face in caz ca nu vi se plange de mila. O sa va luati jucariile si o sa intrati in casa. Haideti doamna ca mi se face naiba si mila. Pana una alta ramaneti ca-n tren desi formal incercai sa faceti ca locomotiva. Domnia voastra (ziarista lu’ peste din subsolul blogiului) puteti scrie numai daca toata lumea din stal se preface ca va ia in serios. Haide stimta doamna fiti serioasa, ca e plina tara de ziaristi din astia care fac revista presei citite pe unde apuca facand caz de expertize si titulaturi. Pai ce credeti d-voasta ca sunteti primul exemplar peste care dau?

      • Isabel.A says:

        Mai Mos Viagra, stii ce fac eu acum, printre altele ? sunt cerecetator afiliat la o universitate cunoscuta. Din Occident. Nu e singura activitate/ocupatie de a mea, Flatulency-Man; Adio, ti-am acordat deja prea multa atentie;

        • Dl.Goe says:

          Nu m-am indoit nicio clipa ca ati fi altceva decat cercetator afiliat la o universitate cunoscuta. Din Occident (cu “O” foarte mare). Sunteti o cercetatoare din fire. Ca si respectva universitate (cunoscuta 🙄 ). Si desigur ca in subsidar va ocupati cu multe alte “activitati”, intelectuale toate, cum ar fi comicul de situatie. Aveti un haz nebun. Sectiunea caricaturi fara frontiere.

          P.S. Pana acum v-ati luat adio de la dl.Goe de cel putin 15 ori. Ma astept ca saptamana asta sa va mai luati adio de maximum 10 ori. Dar nu asa, ci cu lacrimi in ochi. Ca Bastos, ca sa fie basta.

  17. Radu Humor says:

    Sunt unii, care dacă prond în virtual o femeie ( că altfel n-au cum, că nu se uită nici mama dracilor la ei :mrgreen: )învearcă să scape de toate frustrările şi se răzbună crunt pe ea, în amintirea şi revanşa tuturor refuzurilor şi umilinţelor la care au fost supuşi de-alungul întregii lor vieţi de kkt .
    Parcă văd cu câtă înfrigurare îşi caută proteza,un asemenea individ hidos şi frustrat atunci când simte prin preajmă apariţia vreunei femei, prilej meschin şi misogin de a-şi vărsa răzbunător asupra ei încărcătura veninoasă strânsă de-a lungul anilor plini de refuzuri, umiliri şi dezamăgiri în relaţia cu sexul opus 🙄
    Conveţuirea prelungă cu un specimen ca Stely a ucis în el orice urmă de bun simţ şi cavalerism, mata ha(l)ra din faţa lui, cu care se culcă (adoarme, că altfel…;) ) şi se trezeşte zilnic sttârneşte în el porniri ucigaşe, devastatoare, singurele care-l mai ţin în viaţa-i de-acum mai mult virtuală !
    Fără această şansă, a refulării în virtual, caricatura asta umană n-ar supravieţui mai mult decât un vis urât. Ca noaptea din care vine şi se întoarce, după ce şi-a făcut jalnicul număr…..

    • Dl.Goe says:

      Cred ca suntem pe cale sa trecem nepasatori pe langa un miracol, fara sa ne dam seama de semnificatiile profunde ale acestei transformari radicale. In declaratia tovarasului R.Huma, care valoreaza cat o auto-critica (ba chiar cat un auto-autodafe), un angajament solemn, rezulta ca cetateanul respectiv nu este (in timp ce zvarle din copite spre d-na Stely) nici misogin, nici antisemint, nici ramolit. Din contra este un flacau vesel, voios, onest inteligent, gata sa sara cavalereste in ajutorul doamnelor si al victimelor xenofobiilor de orice fel. Nu-i acesta un miracol autentic? Daca nici acesta nu este atunci chiar ca nu vad care ar putea fi.

  18. d'Artagnan says:

    Isabel, cum am menţionat şi în titlul articolului, nu doresc să am niciun punct de vedere asupra deciziei tale! 🙂
    Oricând eşti binevenită la Han, ştii asta.
    P.S. În ce-l priveşte pe DlGoe…aşa cum menţionam în titlul altui articol 🙂 , pur şi simplu n-ai ce-i face! Dumnealui îşi joacă personajul aşa cum mi-l joc şi eu, şi Aramis, şi Neamţu Ţiganu, şi …toţi suntem într-o piesă şi trebuie să respectăm indicaţiile autorilor. Ce-ar fi ca eu să încep să suspin pe poezii siropoase sau să susţin complicate teze economice?! Aş fi penibil. Sunt ceea ce am ales să fiu. Asta e valabil şi pentru DlGoe. Uite, când mai treci pe aici poţi fi Regina Victoria şi tratează-l cu dispreţ, sau fii Milady şi otrăveşte-l, sau fii Ecaterina Teodoroiu şi împuşcă-l. Sau Wonder Woman şi dă cu el de pământ.
    Dar eu cred că vă iubiţi…

    • Dl.Goe says:

      As dori sa re-marc o intamplare aparent lipsita de vreo semnificatie anume si anume ca in lista celor mai recente comentarii, dintr-un totale de 12 (un numar ales neintamplator de catre hangii in corespondenta biunivoca cu numarul scaunelor de la masa tacerii din salonul principal al marelui han) se gasesc in momentul de fata (ah, clipa) 6 comentarii ale d-lui Goe si 6 comentarii ale Restului Lumii. Prin adaugarea acestui comentariu in curs realitatea clipei va persista, ca un mic ecou… pastrand scorul 6-6, ca la table… si ieri a fost marti… Oare cum se zice “table” in limba franceza? Alea iacta est…

      • lazycat001 says:

        Cred ca este “jeu du jacquet” dar am vazut (blasfemie!) ca se foloseste si “backgammon” adica stiti dvs, straight from the bottle…

    • lazycat001 says:

      De ce sa ne jucam fiecare personajul ?? Al meu care este? Fisa postului pe email urgent hangiu :))

      Eu zic mai bine sa facem toti pe nebunii, ca de obicei…

      • Dl.Goe says:

        Da doamnelor, domnilor si restul, da, de o parte a clipei, persoanele si personajele, intr-o inclestare fara de sfârsit… Dar (paradox sa fie daca interesele personale o cer, dar s-o stie si personajele) firava linie de demarcatie, clipa de gratie care-i separa si care-i uneste, pe actor de regizor, pe personaj de persoana… se dovedeste a fi altceva decat pare… Nu-i granita, nu-i conventie ci este chiar trup. Si suflet. Firava cum este, este intotdeauna mai lata decat tarile pe care le separa, persoane si personaje, de o parte si alta a clipei de la gând pana la cuvant. Ca-ntr-o acuarela persoanele si personajele fuzioneaza, osmotic, asa incat fiecare clipa, satula de sine insasi, traversata mereu de alte seve (in fapt aceleasi, inainte si inapoi) este insasi miezul vital al binomului persoana-personaj, termeni mult mai subtiri in sine (ca niste coji). “Traieste-ti clipa” inseamna, de fapt, “fii tu insuti”, persoana, personaj, tot una. Spectacolul este, oricum fascinant, fiecare jucandu-se pe sine mai ales cand, luandu-se in seama, in serios, vorbeste despre altii (ceilalti), sarcastic, bombastic, in incercarea de a-i ironiza, marginaliza, supune, strivi, elimina, ucide (in efigie) pentru a fi in fine ceva, vizibil, important, unic. Caci cine râde la urmå råde mai bine. Ha-ha, he-he, hå-hå… Asta-i poanta.

    • Isabel.A says:

      @ d’Artagnan,

      Sa clarific :chiar nu am chef sa ma “joc”: prin asta tu intelegi, ca si amicul tau, un soi de discutii mai putin carteziene, in care important este jocul de cuvinte; nu conteaza ce transmitem/cum transmitem, important este sa ne jucam. Cred ca avem o diferenta culturala (determinata de mediul unde traim si evoluam fiecare dintre noi ) care duce la abordari diferite: pentru mine, importante sunt argumentele si efortul meu a fost intotdeauna in a le cauta pe cele mai potrivite. Tine si de educatia primita aici, de ceea ce am facut profesional (consultanta, project management pt asociatii mari de ong-uri, acum cercetare aplicata+consultanta) si voi face in continuare: nu pot sa functionez decat intr-o anumita rigoare de gandire; “jocul”(ile) evocat de tine mai sus nu numai ca ma irita , dar aproape ca imi displace.
      Referirile la regina Victoria, Ecaterina Teodoroiu, Milady mi se par, fara suparare, complet neadecvate la context.
      Poate ca gresesc, ma iau prea mult in serios (nu am ce-i face, mediul profesional ma obliga la aceasta atitudine) , cum imi reprosa Rromulus Neamtu’, cand de fapt blogul asta este doar un loc de sueta si nu unul si dezbatere, asa cum l-am vazut/crezut eu.
      Blogul acesta si Decablogul au fost pentru mine forme/instrumente de a tine legatura cu Romania, prozaic spus: de a fi la curent evolutiile majore social-politice si economice din tara. Dar cum evolutia mea profesionala este legata mai ales de expertiza pe care o am pe alte doua tari decat Romania, pe de o parte, si cum am cealalta jumatate a familiei care ma bate la cap sa ne mutam in Asia (sau macar sa traim 6 luni pe an acolo) , legatura nostalgica cu Romania se dilueaza continuu. Daca la acestea se adauga si o hartuire idioata si complet ne-constructiva (eu asa o percep, neavand nici timp, nici dispozitie mentala sa ma “joc” ) din partea unui personaj, atunci si acest loc va ramane doar o amintire frumoasa pentru mine. S-ar putea ca, la nivel stilistic, sa nu ma fi exprimat in cel mai reusit mod si apologies in advance for that (dezavantajul nefolosirii limbii romane in viata curenta).

      PS: Nu as spune ca m-a deranjat, dar mi s-a parut “inappropriate” si remarca “esti binevenita”: eu nu am pus problema in acesti termeni, si nici macar nu ti-am cerut sa intervii, daca citesti cu atentie.

      • d'Artagnan says:

        Isabel,
        Cred că am greșit cu ”binevenitul” meu, de fapt și tu ești ”Hanul muschetarilor” în aceeași măsură în care sunt și eu.
        Să știi că, mai în glumă, mai în serios, și alții încearcă să aducă argumente sau să participe la dezbateri. Nu cred că lucrurile serioase se spun numai cu o mină serioasă.
        Cu acele referiri am vrut doar să mai detensionez atmosfera, e greșeala mea că n-am izbutit.
        OK, Isabel, fă cum îți dictează inima.

        • Isabel.A says:

          To cut shortly: “Argumentele” amicului tau au fost, in cea Mai mare Parte, compuse doar din atacuri la persoana. Sincer. Si cu asta, gata 😀 No hard feelings: fara suparare, in traducere, dar asta este. E punct 😀

        • Dl.Goe says:

          Isabel.A – este chiar la temelia hanului, precum Ana lui Manole.

      • Dl.Goe says:

        ‘ce d-ei: “S-ar putea ca, la nivel stilistic, sa nu ma fi exprimat in cel mai reusit mod si apologies in advance for that (dezavantajul nefolosirii limbii romane in viata curenta).”

        Adica cum vine vorba asta, “in advance”? In traducere libera “mai apoi”. Impresia mea este ca si-n engleza, ca si-n romana, d-na Isabel.A este casnica. Dar de… probabil ca mediul profesional o obliga la aceasta atitudine.

        P.S. As face pariu ca d-na Isabel.A habar nu are ce inseamna “argument”. Nici macar Iepurele de Martie, in noptile lui de glorie, in care scria la han, cu DEX-ul acela din 1984 in poala, nu lua asa de mot-a-mot, in derâdere, sensul cuvintelor. La doamna aceasta Isabel.A nu-i vorba de limba vorbita ci de limbaj. Carentele de limbaj ale d-nei Isabel.A sunt doar simptome a unor lucruri despre care chiar n-are rost sa vorbim serios decat in gluma. Auzi la dansa! Dezbate, argumenteaza, nu se joaca, e hartuita. Si mai presus de toate dansa chiar crede toate celea. Apåi de. Iarmaroc nu era? Ce-ar vrea dumneaei? Sa se apuce cineva sa-i explice pe text, lucru formal, ca s-o rusineze, feicare prostie pe care o debiteaza cu aplomb academic virtual? Pai unde ar mai fi hazul? Argumenele sunt de multe feluri. Important este sa le alegi pe cele mai eficiente.

    • Isabel.A says:

      Si inca o precizare, draga d’Artagnan, just for the record, sau pentru consemnare , cum se spune: cand s-a produs Marea Schisma si tu si Aramis ati ati cladit un Han nou-nout, unii l-au aplaudat pe dl P, altii au dat cu pietre dupa voi, alti au fost mult-prea-grijulii- de- neutri. Putini au fost cei care v-au tinut “partea”: nu ca ar conta prea mult, pana la urma e vorba doar de virtual, dar anumite atitudini din virtual spun multe despre atitudinile reale ale oamenilor. Nu spun eu acum ce atitudine am avut, te las pe tine sa iti amintesti: asta apropos de ne-interventionism: D . But do not take me seriously; as I am too serious 😀

      • Dl.Goe says:

        Citesc si plâng. Må râd.

        P.S. Draga mea Isabel-a ai grija ce-ti doresti. Ca s-ar putea sa se-mplineasca. Mai ales cand iti doresti (serios?) sa fii luata in serios. Esti o gluma prea buna pentru a se intampla o asemenea tragedie.

  19. Gelu says:

    G-G-Z,
    Ca de obicei, traiesti in eroare si iluzie.
    Wordpress si prietenii, stiu de ce.

    • Dl.Goe says:

      Zelul d-tale, madam Gelu, e momentul s-o spun, dar numai si numai ca sa facem poarta-n casa, altminteri nu, ar fi zadarnic, este zadarnic. Mi-ar placea teribil sa-mi pese macar un pic de ceea crezi d-ta, de ceea ce vrei d-ta, cea defecta. Din pacate, insa, nu-mi este la indemana aceasta påsare. Va trebui sa te straduiesti mai mult. Mult mai mult. Mult peste limitele tale actuale de personaj expirat, constipat, disperat. Va trebui sa faci ceva iesit din comun. O minune. Incerci? Incearca!

  20. d'Artagnan says:

    A nu se citi de către antibăsişti, ca să nu le vină greaţă de la Liiceanu:
    http://www.revista22.ro/securitatea-si-rutina-raului-33493.html
    Să nu spuneţi că nu v-am avertizat.

    • Dl.Goe says:

      Cititori basisti / anti-basisti (tot una) nu-l credeti pe D’Artagnian. Va inspaimanta (degeaba) ca sa va corupa la lectura. Nu-i ce credeti d-voastra. E de bine. Am fost la fata locului, am cercetat litera cu litera, cuvant cu cuvant, fraza cu fraza, paragraf cu paragraf, pe text, in inter-text, in meta-text si am constatat ca nu exista pericole serioase de ingretosare. Nu mai multe decat in cazul lecturii romanului Grrata al lui Jean-Paul Plesu.

      P.S. D-le D’Artagnan – excelenta trimiterea. Prima parte a textului este chiar foarte on topic cu off topicul la care s-a ajuns in subsolul hanul la articolul despre refuzul autorului de a avea puncte de vedere. Mi-a placut la nebunie felul in care dl.Liiceanu il toarna på turnator. Am râs cu lacrimi. Explicatia antropologica mi-a placut cel mai mult, apoi trimiterile mistice si trimiterile ateiste… Unii autori se nasc prea devreme, depasindu-si timpurile, altii dimportiva. Sper ca peste 50-60 de ani dl.Liiceanu sa scrie o carte intitulata frumos “Dragul meu Big Brother Google”, Greu nu i-ar putea fi. N-ar trebui decat sa schimbe cateva cuvinte si sintagme pe ici pe colea in cartea asta de acum, de mare actualitate… acum vreo 40-50 de ani. Si uite asa Gabriel Garcia Liiceanu isi va implini veacul de sinceritate. Vivat.

      • lazycat001 says:

        Sa pastram proportiile spun eu.. Ca Google urmareste ce facem, in mod automatizat. pentru “targeted advertising” e ceva de asteptat, discutabil daca e moral sau etic (etic = tic electronic in vremurile astea noi?).

        Pe cand Securitatea urmarea persoane in mod deliberat si securistii isi faceau din asta o profesie de onoare si se erijau in zei in propriii ochi si in ochii multora din jur.

        Aduceti-va aminte ce reactii provoca pe vremuri prezentarea unei legitimatii de securist in diverse imprejurari, cum era privit ulterior detinatorul.. un curcubeu de la teama profunda la cel mai al dracu’ respect vorba Parazitilor.

        • Dl.Goe says:

          Eu zic sa nu vim mai naivi decat papa (care vrea sa reformeze biserica, pardon, catolica). Google este mai rau decat era Secu la vremea ei. Nu stau sa documentez caci (de fapt) nu vreau sa conving pe nimeni. As aminti ca si pe vremea lu Secu o mare de oameni considerau ca Secu isi face datoria si ca daca esti la locul tau n-are treaba cu tine.

          P.S. Imi pare rau ca nu am raspuns mai devreme comenariului d-voastra, dar n-as fi vrut sa stric regula lui 6-6. In 3D nu exista zaruri cu bice cu mai mult de 6 fete.Sau mai putine. 🙂

  21. Radu Humor says:

    “Ei bine, credința mea e că, folosind ideologia ca armă („lupta de clasă“), comunismul a reușit să evacueze în zece ani câteva milenii de morală iudeo-creștină care creaseră – asta fiind cea mai importantă invenție a speciei umane – conștiința.”
    Creştinismul n-are nimic a face cu iudaismul în materie de
    ” comportament compasiv: mila, venirea în ajutor, binefacerea, grija, iubirea, facerea deliberată a binelui, punerea în slujba celorlalți etc .”
    Cine a citit Protocoalele Sionului poate uşor observa că ceea ce a făcut comunismul este copiat întocmai după aceste precepte iudaice şi de aici crimele şi distrugerile materiale şi umane care au urmat.!
    Din păcate Liiceanu se opreşte cu cercetarea/acuzele la unul ca maiorul Ion Pătrulescu, ezitând să urce mai sus pe scara criminalilor ideologi şi cu putere de decizie la vârf, aproape toţi evrei !
    Dacă unul ca el cere daune de 500.000 de lei de la bestia de maior, până la urmă şi el un executant al dispoziţiilor venite de la Ana Pauker, Drăghici,şi ceilalţi grei ( de păcate !) ce şi cât ar trebui să li se ceară celor amintiţi sau urmaşilor lor ?!
    Pedepsiţi ce-i drept de Băsescu, să conducă Institutul Cultural Român sau să condamne, pe bani grei comunismul :mrgreen: 😆
    Penibil !

  22. Gelu says:

    Tare ești naiv dacă îți imaginezi că cineva se va schimba spre a-ți face domniei tale pe plac.

    Vrei să obții asta cu atacuri la persoană, cu textulețe confuze care mimează originalitatea sau erudiția, cu glumițe și alte grosolănii de mahalagiu (unul de tip nou, din mahalalele contemporane).
    Nu ține la oamenii liberi și educați.

    Trezește-te din eroarea și iluzia în care ai recunoscut – mai sus – că te afli!
    Mai mult nu-ți voi spune, indiferent ce reacție vei avea, căci evit poluarea și poluare ar fi pentru mine un ”dialog” cu dumneata.

    • Dl.Goe says:

      Cred ca este pe cale incalcarea legilor de conservare ale materiei care nu se pierde, nu se castiga ci, pasa-mi-te, se trans-forma. D-na Isabela.A n-a plecat dar d-na Gelu a sosit, nerabdatoare sa intre in schimbul de tura, de noapte, ca noaptea.

  23. Gelu says:

    Desigur, m-am adresat ”d-lui” Goe.

    • Dl.Goe says:

      D-na Gelu, zelul d-tale este zadarnic. Te amagesti. Te sacrifici degeaba. Ofranda dumitale nu ma ademeneste, nu ma intereseaza, chiar daca, in caz de calamitati, sinistratii ar putea supravietui cu ea, o zi-doua.

  24. Isabel.A says:

    “In advance”: ahead of time; in anticipation, beforehand, ahead.
    http://www.thefreedictionary.com/in+advance
    Ei, ce zici d’A, e “argument”, “joc” lipsa minimala de respect fata de o persoana sau o forma de manifestare a unei anumite patologii? (alta decat la fostul sparring partner, dl I) ? Just for enlightenment (a nu se traduce secolul luminilor).

    • Dl.Goe says:

      Isabela pot sa te tutuiesc? Pai tu nu te iei deloc in serios. Tie iti place de fapt sa te hârjonesti. Nu ziceia tu, cu gura ta aurita, ca e adio, ca n-o sa ma mai bagi in seama prea curand, ca ai proiectii serioase in cercetari cunoscute la universitati grele, ca te muti la o farma-CIE din Asia si alte alea? Cum de cedezi iara cu atata usurinta unor impulsuri frivole si vii la joaca. Pai da… in avans inseamna in avans, doar ca tu-ti cereai scuze pentru niste fapte pe care le comisesei deja (carentele la nivel stilistic)… Cat priveste lipsa de respect da, ea exista. Tu draga mea n-ai nicio lipsa de respect pentu tine insati, iti ingadui sa manifesti proasta crestere, sa nu fi sobra, sa nu te iei in serios, pretinzand ca te-ai lua, sa fi superficiala, dezlânata, incoerenta, nehotarotarata, frivola ca o gladiola. Desi d-na Gelu are dreptate (in sensul ca n-o sa te schimbi in bine sub presiunea vorbelor d-lui Goe), trebuie zis ca si dl.D’Artagnan are dreptate, cand zice aluziv, ca te-as iubi. Asa este scumpo, te iubesc. Dar te rog sa nu ti-o iei in cap si nici sa nu te culci pe urechea asta. Bine ai re-venit la han.

  25. Goe himself says:

    RH, care a petrecut mult timp studiindu-mă, mă descifrează foarte bine.

    Probabil e vremea să mă trezesc din eroare și iluzie

    • Dl.Goe says:

      Tanti iti sta bine ca medium. Da, ai dreptate. Ar cam fi timpul sa te trezesti. Numar pana la trei si te trezesti… ca esti… ceea ce esti. 1, 2, 3… Nu uita sa-ti ei la timp medicametele…

  26. Radu says:

    Isabel,

    Ramai aici sau vino pe la decablog, mie unuia mi se par interesante si informative contributiile tale.

    d-l Goe,

    Tot ce-i prea mult strica. O fi gresit sau nu Isabel, acuma nu-si mai aminteste nimeni de la ce a pornit, disputa a devenit personala si nu-si are locul.

    d’Artagnan, Aramis

    E blogul vostru, a aparut un conflict, trebuie sa incercati sa-l aplanati.

    • Dl.Goe says:

      Precizari nene ce sare:

      a) Sunt primul care considera ca mi se par interesante si informative contributiile d-ne Isabela.A. Chiar foarte.

      b) Ce e mult strica, Corect.Numai sa aiba ce strica. Eu unul am postat numai in pauza publicitara. Ca daca nimic nu e, dragoste nu e. Nu? Da.

      c) Disputa? Conflict? Nu se poate. Cred ca e o confuzie la mijloc. Serios acuma. E o hârjoana liber consimtita intre adulti. In context n-are cum plana o aplanare.

      d) Ce parere aveti despre articolul alternativ propus de catre dl.D’Artagnan spre aplanare? Ala in care dl.Liiceanu l toarna pe turnatorul sau.

  27. Radu Humor says:

    Apropos de Google şi Securitate 🙄

    CHEMTRAILS si MORGELLONS. Exista o legatura intre darele de pe cer si ciudata noua boala?

    Pe cei ce inca n-au aflat despre ciudata noua boala ii rog sa citeasca:

    Video: MORGELLONS – o boala stranie. Gandaci umbla prin corp, apoi fire ciudate ies prin piele … EXISTA O LEGATURA CU ORGANISMELE MODIFICATE GENETIC?

    Iata ce putem citi in articolul CHEMTRAILS AND MORGELLONS – IT’S WORSE THAN YOU THOUGHT!:

    Chemtrails (dîre chimice) şi boala „Morgellons”. Este mai rău decît aţi crezut!

    Acest articol a fost editat de către Bridget Conroy şi Mike Caraway. Mai multe dintre fotografiile lui Blue pot fi vazute în secţiunea galerie. Acest link va va duce către „Arizona Skywatch”. Mergeti la galeria lor pentru a vedea mai multe fotografii cu dîre „chemtrails” şi specimene „morgellons”

    Ne aflăm sub atac din toate direcţiile

    Cazul în discuţie

    Cîţi şobolani de laborator au suferit leziuni severe ale organelor după ce au mîncat cartofi modificaţi genetic? Toţi (Cu toate acestea se obţine aprobarea FDA, probabil vei mînca cîţiva diseară)

    După cîte zile s-au observat aceste modificări la şobolanii de laborator? După 10.

    De cîte zile au avut nevoie pentru a-şi reveni? De 140.

    Cîte zile poate supravieţui un şobolan doar cu apă? 7.

    Cîţi dintre ei au mîncat cereale obişnuite pentru micul dejun şi apă? 7

    Cîte maimuţe de laborator au murit mîncînd aspartam (înduclitor sintetic dietetic). Toate. Acum se află în peste 8000 de mîncăruri, daţi click pe doorway pentru mai multe informaţii.

    Cu cîte puncte IQ va scădea inteligenţa în timp din cauza fluorurii de sodiu (fluorul din pasta de dinţi) ? Între 6 şi 10 cel puţin, citiţi pe spate, este otravă, sunaţi-i.

    Care este pierderea medie de inteligenţă a persoanelor vacinate în Statele Unite? Cel puţin între 10 şi 16 puncte IQ.

    Care era rata autismului în 1940? O persoană din 400.000.

    Dar acum? O persoană din 164. Se preconizează că în curînd una din 94.

    Cîţi copii Amish sau olandezi din Pennsylvania care nu s-au vacinat au avut autism dintr-o clinică cu 2200 de astfel de copii? Doar 4 dar de fapt aceia făceau parte din grupul singurilor 12 copii cărora le-au fost făcute toate vaccinurile. (citiţi şi educaţi-vă înainte de a vaccina!)

    EPA (Agenţia de protecţie a mediului) a garantat dreptul de a testa pesticide pe orfani? Da.

    Cîte guverne statale au răspuns că fac teste la miile de cereri din partea cetăţenilor îngrijoraţi de „chemtrails” ? Nici unul.

    Cîte documente declasificate (desecretizate) cu privire la experiemte cu arme chimice şi biologice făcute pe populaţie există la ora actuală numai în SUA? Peste 20.000 ! Urmăriţi documentarul endgame.

    Acum este rîndul nostru!

    Cîţi oameni şi-au pierdut slujba deoarece nu au reuşit să apere America pe 9.11? Nici unul!

    Cîţi copii sănătoşi au fost iradiaţi, în unele cazuri pînă la moarte, dar părinţilor li s-a spus că este un tratament experimental pentru limbrici? Peste 10.000. Căutaţi ringworm children.

    Ce notă a fost acordată sistemului nostru educaţional în 1950? Primul loc din lume! Dar acum? Aproape de coada ţărilor industrializate.

    De ce? Vedeţi tot ce am scris mai sus. Citiţi şi „Tîmpirea intenţionată a Americii” acum şi în format e-book gratuit.

    Cîţi porci (unul dintre animalele cu cel mai fin simţ al mirosului) vor mînca porumb modificat genetic atunci cînd li se oferă alternativă? Absolut nici unul pînă la limita letală a înfometării.

    Cîţi dintre voi, după ce aţi văzut toate aceastea încă mai credeţi că încălzirea globală (şi totodată otrăvirea globală) este creată de om? Ei bine este, aceşti oameni se numesc piloţi (din nou dolarii voştrii colectaţi din taxe la lucru). Care este soluţia lor? O taxă globală pe noi. Hai să sumarizăm. Ei şpreiază mizeria, neagă că este vreo problemă, o iradiază ceea ce o încălzeşte, dau vina pe noi şi activităţile noastre şi ne spun că este nevoie să le dăm şi mai mulţi bani pentru a combate problema pe care ei ontinuă să o creeze. Este la fel de logic ca şi războiul împotriva terorismului atîta timp cît graniţele rămîn deschise pentru oricine. Aceste exemple sînt ceea ce Orwell numea „gîndire dublă”, abilitatea de a ţine în minte două noţiuni contrare şi de a le crede simultan pe amîndouă.

    Ai început să vezi imaginea de ansamblu, sau ai nevoie de mai multe dovezi? Dacă nimic din ce ai citit mai sus nu te pune pe gîndur,i ceva este foarte în neregulă la tine sau poate te controlează.

    Doar pentru că aceste aceste fapte ticăloase au fost comise împotriva altora nu este o scuză pentru lipsa ta de îngrijorare sau intervenţie. Acestea sînt crime împotriva tuturor minunatelor fiinţe ale lui Dumnezeu.

    Fiecare din noi şi fiecare fiinţă vie trăieşte în acest moment într-o stare de intoxicare şi otrăvire intenţionată cu metale grele, intoxicare care se poate afla în diverse stadii, întrucît aerul din interior este diferit de cel din exterior deoarece, aceste particule metalice încărcate pozitiv sînt atrase la sol mai întîi. Cei care lucrează afară vor fi primii care vor suporta greul, iar cei care lucrează cu sau în preajma transmiţătoarelor GSM vor prezenta simptome avansate. Dar totuşi este şi înauntru. Am fost în case care aveau coşuri de ventilaţie în acoperiş şi în care nu se fuma, dar totuşi razele soarelui se vedeau strecurîndu-se printre obloane şi cu toate aceste sînt considerate „doar particule de praf”. Voi spune!

    Dacă aţi ascultat fişierele audio ale postului de radio Rense veţi înţelege degradările psihologice asociate acestei infecţii, iar intoxicaţia/otrăvirea cu metale grele le va agrava mult. Trăsăturile negative sînt amplificate şi mulţi dintre cei angajaţi în forţele de ordine, cărora le place dominaţia asupra altora se vor înrăi şi vor deveni mai brutali. Acest lucru este deja evidenţiat în clipuri Youtube, în care se vede brutalitatea poliţiei şi în raportările făcute de către simpli cetăţeni privind modul cum au fost trataţi.

    Acum probabil deja gîndeşti „voi bea mai multă apă pentru a elimina mizeriile metalice din organism”, lucru care în mod normal chiar ar ajuta, doar că încercaţi acest simplu experiment, electrolizaţi un pahar cu apa de la robinet şi ţineţi minte că electroliza îndepărtează doar metalele (săruri ionice) din apa voastră. Toate metalele sînt toxice fie grele sau nu, în doze mari sau în afara parametrilor evolutivi. Nu arată prea bine dar compania de apă susţine că este bună de băut. Banuiala mea este că şi ei mint.

    Cum am putut fi atît de orbi? Vedeţi toate cele de mai sus, au fost gîndite.

    Cum ar putea Dumnezeu (sau doar conştiinţa voastră) să ne ierte pentru că am permis o minciună atît de evidentă ca cea de mai sus? Nu poate! Nu o va face! Voi nu aţi face-o!

    Răul se răspîndeşte cînd oamenii buni nu fac nimic!

    Toate speciile şi formele de viaţă se află sub multiplu atac, absolut intenţionat. Nu este ca în cazul unui cîîne care latră sau a unui şarpe care se strecoară lîngă voi, cazuri în care instinctele voastre ştiu cum să reacţioneze şi înţelegeţi că instinctele voastre nu mai sînt ale voastre, au fost cooptate, este o conştientizare a ceea ce vă încojoară, UITAŢI-VĂ ÎN SUS, ceea ce urcă trebuie să şi coboare. Arată chestia aceea ca o dîră normală de condensare sau ca un nor normal? Dacă nu probabil respiraţi chestia aceea! Poate ar trebui să fiţi îngrijoraţi! Nu aceia nu sînt nori, sînt chimicale! Căutaţi „zile stranii, ceruri stranii” sau vedeţi fotografiile mele. Gîndiţi-vă la supravieţuirea voastră şi cel mai important la a celorlalţi! Petreceţi cîteva ore dovedind ceea ce vi s-a spus să credeţi! Cel mai probabil veţi afla că toate sînt minciuni. Guvernele statale şi guvernul federal v-au spus că acelea sînt dîre normale de condensare şi să nu vă faceţi griji, vedeţi pozele mele, sînt aceia nori, sau chimicale? Dacă arată ca nişte chimicale probabil aia sînt, eşti deja îngrijorat? Îi mai crezi? Dacă da înseamnă că ai dat de necaz, la fel ca noi toţi!

    Oricine a studiat „praful inteligent”, un sistem de sateliţi militari pentru modelarea 3D, ştie că de ani de zile aceştia au aruncat chestii nanotehnologice asupra noastră şi a tuturor celorlalţi

    Ce se poate face veţi întreba? Să aşteptăm să ne ajute CDC (centrul de control al bolilor) este discutabil, aceştia se află la mîna companiilor de asigurări. Jucaţi-vă cu chestia asta (purtaţi mănuşi dacă vă face să vă simţiţi mai în siguranţă), vedeţi la ce reacţionează, sulf, usturoi, bicarbonat de sodiu, lipici, electricitate statică, kerosen, amoniac, extract de chapparal, etc. Eu fac acest lucru de mai bine de 900 de ore şi am investit 1000 USD în echipamente deoarece iubesc toate creaturile lui Dumnezeu şi înţeleg că este datoria mea să le apăr, pe propria mea cheltuială, nu pentru că este ceea ce Dumnezeu ne ordonă ci pentru că este ceea ce trebuie să facem.

    Pentru a înţelege complet această cercetare mai întîi mergeţi pe carnicom.com şi revedeţi toată munca sa cu privire la Morgellons, în mod special fişierele video, apoi mergeţi pe “silentsuperbug.com” şi vizionaţi cele două fişiere video postate acolo, ascultaţi fişierele audio de pe “Rense.com” şi revedeţi fotografiile

  28. d'Artagnan says:

    Radu
    În primul rând, îmi place să cred că este blogul nostru, nu al meu și al lui Aramis.
    În al doilea rând,am încercat să detensionez atmosfera …fără rezultat, după cum se vede.
    În al treilea rând, mi-ar place să-mi arăți cum consideri tu că ar trebui rezolvată problema.
    În al patrulea rând, apelul tău la rezolvare îmi sună a ultimatum. Nu mi se pare fair.
    În al cincilea rând, nu mă pot opune destinului, dacă acest blog va fi să moară prin plecarea mușteriilor am să spun și eu: n-ai ce-i face!! M-ar durea, evident, dar viața merge înainte.

    • Radu says:

      Nu ultimatum, sire, un pronunciamente, ca sa-l citez pe fostul regizor/actor/senator, sperand ca fac o gluma.
      Cred ca mesajul de la 9:27 pm serveste cauzei, ca si asta de la 9:25 pm.

      • Dl.Goe says:

        Cu riscul de a parea intempestiv (pe care trebuie sa mi-l asum pentru ca sunt parte din “problema”) as vrea sa va spun in primul rand ca ati ignorat al treilea rand din mesajul d-lui D’Artagnan. Ceea ce mi se pare esential. Deci v-as intreba, cu toata consideratia, d-voastra cum consoderati ca ar trebui procedat? Ce ar trebui sa se intample? Asta desigur din pura curiozitate pentru ca, in fapt, les jeux sont faits, rien ne va plus. De vreme ce zarurile au fost aruncate. Pe fereastra.

  29. d'Artagnan says:

    Isabel
    Știu foarte bine că ai fost alături de mine din prima clipă atunci când a avut loc Marea Schismă. 🙂 Atunci când noi TOȚI am inventat un nou blog.

    • Dl.Goe says:

      Nu stiu ce va face d-na Isabel.A. dar presupun ca, dupa o scurta perioada de reculegere, va reveni in ringul de dans, neschimbata, la vorba si la port. Ramane de vazut daca noua-nouå isabelå, va avea (a) un sistem imunitar ameliorat (iar nu deteriorat si mai mult) si daca (b) va dovedi mai multa precautie vizavi de contactul cu factorii alergeni care-i confera exagerata gingasie de acum. Oricum mi-ar parea rau sa se consolideze ideea falsa ca “dl.Goe” ar fi cauza pauzei luata de catre d-na cu pricina. Se pare ca doamnei si altor catorva entitati zonale nu le-ar displacea sa acrediteze aceasta idee falsa, din ratiuni lesne de inteles (in fiecare caz in parte). As aminti insa ca doamna insasi, intr-un moment de luciditate, a mentionat ca “dl.Goe” e doar contextul prin care “o sama” de (alte) cauze o fac sa ia in calcul varianta unei vacante.

      P.S. Un blog nu moare niciodata prin plecarea musteriilor (musterii chiar trebui sa mai si plece, daca sunt musterii, ca sa mai vina si maine sau la anul, ca sa mai vina si alti musterii in locul lor). Altele sunt insa cauzele care pot duce la moartea unui blog. N-ar avea rost sa le invocam explicit pentru ca aduce ghinion. 🙂

      • Radu Humor says:

        “Altele sunt insa cauzele care pot duce la moartea unui blog. N-ar avea rost sa le invocam explicit pentru ca aduce ghinion. 🙂 ”

        Asta aduce aipocrizie 😉
        Când ai pe blogul tău o simplă gonflabilă pe care o aşezi în toate poziţiile pentru a demonstra cât de viril intelectual eşti tu, a susţine că eşti în posesia cauzelor care duc la moartea unui blog este de tot râsul, dacă n-ar fi de tot plânsul 🙄
        Cel mult unul ca Goe poate că a aflat în sfârşit ceea ce e moartea sentimentelor, uşor de explicat prin felul în care arată jalnica, mai mult umflata, decât gonflabila arătare ce-i însoţeşte singurătatea veninoasă 🙄

        • Dl.Goe says:

          R.Humo – Induiosatoare grija ta pentru Arca lui Goe. Doar preocupare obsesiva de a incerca (zadarnic) s-o musti pe d-na Stely de fund, mai intrece in intensitate si longevitate aceasta grija perena. Fecior plapand la minte, n-ai inteles nici pe departe care e si cum devine situatia vietii si a mortii la bloguri. Straduieste-te mai mult (ridica-te pe varfuri). Intr-un final ori te va baga d-na Stely in seama (Doamne paseste-l) ori poate vei afla ce te arcå.

  30. Dl.Goe says:

    Si apropo… In schema organizatorica a hanului se stie cine (ce, cum) este responsabil cu publicitatea in vederea atragerii unor noi clienti? Localul care depinde doar de clientii pe baza de abonament se cheama cantina.

  31. pierre says:

    @Isabel,

    si nu numai tie, va propun un intermezzo de relaxare avant-week-end cu gentlemani englezi si printese romance .
    Nu stiu exact de ce , dar am avut un soi de reticenta difuza in legatura cu “Before Midnight” ,il tot dadeam deoparte cand faceam programul de film, vazusem primele 2 “Before” , imi placusera , dar ceva ma avertiza ca exista o buna sansa sa dau peste ceea ce incerc hotarat sa evit in etapa asta de viata cinefilistica ( merge oare termenul ? 🙂 ), respectiv “siropele-parfumele”.In fine, mi-am luat inima in dinti, vazut-placut-complet digerat, mai ales dialogurile, care mi s-au parut fabuloase si perfect puse in valoare.

    http://www.imdb.com/title/tt2209418/?ref_=fn_al_tt_1

    Cine a vazut filmul stie ca In film este evocata misto de tot figura unui tip fabulos, un englezoi sadea trait in Grecia, un tip cu o personalitate si o viata fascinante, Patrick Leigh Fermor (PLF ) si a sa resedinta greceasca paradisiaca situata undeva in peninsula Mani, in sudul Peloponezului, pe langa Kalamata.Nu stiam nimic despre tip ,am googalit in draci, mi-a placut la nebunie ce-am gasit (apropo, tipul nu este inca tradus in Romania ), i-am gasit si un blog inca viu si foarte-foarte tare ( PLF a murit in 2011 )

    http://patrickleighfermor.wordpress.com/2011/06/20/patrick-leigh-fermor-a-memoir/

    si dintr-una in alta, dau peste o prea romantica love-affair intre tip si printesa Balasa Cantacuzino, ultima descendenta a ramurii moldovene a celebrei familii Cantacuzino. Povestea este fermecatoare, personajul Balasei Cantacuzino superb si toata trama povestii , coup-de-foudre in anii frumosi dinaintea WW2 ,razboiul cumplit, despartirea, caderea Cortinei de Fier , revederea (prea ) tarzie si trista prin anii 1965, cand PLF risca o vizita semiclandestina in Romania comunista,intr-o imputiciune de apartament prin Pucioasa, Dambovita, unde sarmana Balasa, altadata o femeie superba, talentata si boema, cu o ciudata pasiune pentru haine exotice, isi ispasea la domiciliu fortat, in totala decrepitudine, vina de a avea “origini nesanatoase “, asadar toata povestea, cumplit de reala, este fascinanta.Doar in treacat, PLF scrie undeva ca o cunoaste pe fermecatoarea Balasa undeva la Atena pe cand aceasta il ajuta sa traduca in engleza … Miorita. 🙂

    http://sarahinromania.canalblog.com/archives/2012/12/02/25721103.html

    Va las sa urmariti putin povestea si nu mai fac decat , vorba unui interesant autor francez, Boris Vian, “sa scuip pe mormintele voastre”, comunisti romani.Indeletnicire, sau ritual, spus in paranteza, de care ma simt din ce in ce mai mult tentat in ultima vreme si cu care, la modul figurat desigur, consum totusi prea multa energie in van.Uitati-va la cateva poze vechi ale conacului familiei Cantacuzino din Baleni, judetul Galati si apoi uitati-va pe ce a mai ramas in picioare, iar apoi gasiti pe blogul actual al lui PLF apeluri si mobilizari ale unor personalitati culturale europene si americane pentru salvarea si pastrarea a ceea ce mai poate fi salvat azi din aceasta minunatie care a fost odata acest domeniu.In timp ce pitecantropii nostri galateni fura si vandalizeaza azi tot ce se poate fura si vandaliza, dupa obiceiul si cultura locului…

    http://patrickleighfermor.wordpress.com/2011/11/18/cantacuzino-family-tomb-in-baleni-romania/

    • Dl.Goe says:

      @Pierre – Oferta d-voastra, facuta Isabelei si nu numai ei, este foarte generoasa. Denota noblete. Din pacate nu i se va da curs. Dupa cum a marturisit d-na Isabela este fidela unui singur blog o data. Sub pretextul proiectiilor grele din cercetari cunoscute la universitati celebre, s-a retras, din motive “pecuniare”, din activitatea de risipirre intelectuala, prestata pe un blog (han) in care se confrunta cu anumite dezechilibre (exces de bagare in seama si deficit de atentie si luare in serios). Prin urmare, dupa ce i-a stors lamâia d-lui D’Artagnan, care nu avea chiar nicio vina, vizavi de contributia dumneaei la re-nasterea hanului si alegerea facuta atunci, si ca sa nu ramana nevorbita acum, si anul acesta, d-na Isabela a decis sa cânte la alta masa (masa lui Porthos). Gestul in sine mi se pare mizerabil, dar asta nu conteaza. Ceea ce conteaza este ca a ajuns astfel la doritul ehilibru: Zero excese. Acolo, in noua casa, nici nu e bagata in seama, nici nu e luata in serios (Deficit de atentie pe toata linia). Dansa a comentat, dansa si-a dat replica, in rest nici macar tanti Mitza si/sau nenea Rromica, cuminti, n-au vrut sa-i raspunza. Te pomenesti ca s-o confrunta cu un exces de prudenta.

      (2) In legatura cu oferta d-voastra (excelenta) cred ca (si asta e culmea) ar fi putut fi un atom primar al unui big-bang de comentarii daca l-ar fi prins prezent si in toane bune mai degraba pe ideologul Iepurele de Martie decat pe altetza sa Isabela.de Marsilia. Nu credeti?

      (3) Rasfoind textele recomandate si luand in considerare propunerile de vizionare, m-am gandit spontan ca s-ar putea face o paralela interesanta intre destinul esuat la Pucioasa al printesei Cantacuzine si destinul lui Geoffrey Firmin, intr-o Pucioasa mexicana (Quauhnahuac) la poalele vulcanului. Filmul rezultat din ecranizarea acelui roman merita sa fie trecut pe lista de asteptare la vizionare sau re-vizionare. Exsista asemanari si deosebiri tulburatoare intre una si alta.

      • pierre says:

        Ce sa fac, dl Goe, m-am gandit ca apelul meu catre Isabel are sanse ca in subtext sa fie primit asa cum s-a dorit de fapt, un apel catre o dezirabila dez-incrancenare.Acum inteleg ca adrisantul nici macar nu era acasa…asta e, dupa cum se stie, 99 % dintre bunele intentii(de fapt nu se stie , asta e parerea mea 🙂 ), sfarsesc lamentabil in uitare si esec.
        “Under the Volcano” -trecut pe lista de vizionare. 🙂

        • Dl.Goe says:

          @Pierre – Am purtat candva o discutie depre ecranizarile unor romane celebre, despre ce se poate pierde astfel, ce se poate castiga sau despre cum se poate ajunge la “altceva”. Cred ca ecranizarea romanului “La poalele vulcanului” este in mare masura “altceva” decat romanul, dar este categoric un film care merita vazut. Cred ca pentru cei care au citit mai intai romanul, desi prin aceasta ordine pot fi usor frustrati de altcevaul filmului, lectura respectiva poate fi un instrument care face mai usor descifrabile mesajele intentionate in film, atenuand si senzatia de deprimare, inevitabila pentu cei care traiesc filmul in timpul vizionarii.

  32. d'Artagnan says:

    Păcat că Aramis e puţin plecat zilele astea, aşa i-ar fi plăcut povestea …el e un tip romanţios! Prinţesă, Cantacuzino, gentleman englez, Grecia, Atena…
    Cât despre film, ştiu ce văd duminica asta…Dar trebuie să încep cu primele părţi? Cum se cheamă?

    • neamtu tiganu says:

      Romani, azi, nu uitati Grecia e dusmana noastra, Grecia trebe sa fie distrusa, nimicita, ai draq cersetori, auzi la ei ce pretentii au?

      Hai Romania!

      • Dl.Goe says:

        Aiurea. Grecii ne sunt prieteni si modele in viata. Nemtii sunt adevaratii dusmani. Grecilor li se datoreaza, ca inventatori, democratia, teatrul, filozofia, matematica, olimpiadele si hedonismul . Nemtilor nu li se datoreaza nimic (in afara poate de distrugerea Romei)

        P.S. Cica un grec si un italian se ciondaneau, laudandu-se care mai de care cu realizarile marete din trecut. Grecul zice de Acropole, italianul de Coliseum, grecul zice de Homer, italianul de Vergilius si tot asa pana cand grecul zice: Da. dar noi am inventat placerea sexului. La care italianul ii zice: E adevarat, dar noi suntem cei care am introdus si femeia in acest divertisment.

        Fireste: Hai Romania.

      • d'Artagnan says:

        Mă, dar ce român verde e neamţul şi ţiganul…

        • Dl.Goe says:

          De verde e verde. Un verde care bate in stacojiu. De la deficitul de clorofila si excesele de toate felurile. Dar macar e (mare) patriot (indiferent de patrie) si xenos pretutindeni. In rest e de-al nostru, din popor, un flacau cu chef de vorba in meloadioasa limba mioritica. Probabil ca “grohaitul” in germana ii da dureri de gât. In gât.

      • pierre says:

        Este drept ca Grecia este azi singura echipa dintre cele cu pretentii de calificare in Brasil care se poate lauda ca practica un joc inca mai urat decat cel practicat de Romania, desi pare greu de imaginat un joc de fotbal mai incalcit si mai tampit decat cel imprimat de Piturca actualei “nationale” a Romaniei.Totusi…hai sa ne gandim, un “Mundial” fara Romania sau un “Mundial” fara Grecia ? Eu cred ca Romania nu are ce cauta in Brasil, este un deserviciu adus fotbalului si competitiei in general. Macar pentru ca atunci cand facem alegeri de noi lideri in fotbal , nu suntem in stare decat sa inlocuim un golan cu alt golan, chiar mai mare.

        PS :Cum insa viata-i stramb alcatuita, Hai Romania !
        PPS :Urmariti ce inseamna un fotbalist de superclasa :Mitroglou, de la greci. La noi, fotbalistii de superclasa cad si-si rup nasul. 🙂

        • d'Artagnan says:

          Las că-l ţine Bănel…dacă nu poate să-i rupă nasul, măcar să i-l mute!! Hai c-am fost rău cu franţuzu ţiganu! 🙂 Bănel îmi place că fuge mult, e muncitor, şi câteodată mai atinge şi mingea.
          Pierre, băgăm urarea strămoşească: Pe ei, pe ei pe mama lor?

          • pierre says:

            Eu ma gandeam ca nici macar sa nu ma uit la meci, sa vad daca imi reuseste. 🙂
            Apropo de urare : am fost pe stadion de fata la ambele mari victorii ale lui Hagi & the rest of the team impotriva Angliei, 3-2 in Belgia si 2-1 in Franta.
            Nu subestima forta de electrocutare a unui tunator “pe ei, pe ei, pe mama lor “.Dupa ce 20000 de englezoi cantau din toti lobii pulmonari “God save the Queen” , intr-un incredibil spirit de fair-play (apropo, zilele trecute am citit undeva, daca o fi adevarat, n-am verificat , ca sintagma “fair-play” apare prima data intr-o piesa a lui Shakespeare ) se opreau si ne lasau si pe noi, cca 2000 de romani (restul isi vandusera biletele tot la englezi ), ba chiar asteptau cu interes sa ne desfasuram cantarea.
            Dupa care stadionul era cutremurat, demolat, ras de pe fata pamantului de un impunator “pe ei, pe ei, pe mama lor “.
            Minunat…nici nu stiu de ce de fiecare data ma simteam mai degraba stanjenit , desi, s-o zic pe a dreapta, cantam si eu la disperare.Dupa care, usor confuzi, enlezii aciuati printre noi cu biletele cumparate la supra-pret tot de la romani, nedumeriti ca nu prind nimic din trama melodica a acestei veritabile “haka” dacica , intrebau despre ce se face vorbire in cantare.Cand le spuneai, cu candoare intrebau “va referiti de fapt la Regina noastra ? “

    • pierre says:

      “Before Sunrise “, 1995 si “Before Sunset “, 2004. Acelasi Richard Linklater regizor, aceiasi Ethan Hawke si Julie Delpy protagonisti.Cred ca ar trebui sa incepi cu rasaritul, asa cum e dealtfel normal. 🙂

  33. Radu says:

    D-l Goe,

    Eu i-am sugerat lui Isabel sa scrie la decablog. Imi asum sugestia “mizerabila”. Ca o baga unii sau altii in seama e treaba dumneaei, nu crezi ? La decablog NT nu poate face doi pasi fara sa se impiedice in doamna Mitza. Aici vad ca tu nu poti respira fara sa mai tragi o flegma inspre doamna Isabel. Ma rog, daca altceva mai bun n-ai, nu vrei, sau nu poti sa faci, fii tu Tugurlanul blogului ca iepurele e in vacanta.

    Isabel,

    Il ignoram, da ? Goe are nevoie de un sac de box si s-a intamplat sa se impiedice de tine. Sau mai bine zis i-ai pus piedica o data si acum e precum buldogul cu maxilarul blocat, nu si-l mai poate desprinde. Chiar n-are nici un rost sa-i dai satisfactie si sa pleci, si dupa cum vad n-are nici un chef sa lase de la el, nici daca te muti in alta parte.

    • Isabel.A says:

      Draga Radu, draga Pierre,
      (reiau un comentariu pe care nu il pot posta din motive de linkuri)
      1. Sub pretextul proiectiilor grele din cercetari cunoscute la universitati celebre, s-a retras, din motive “pecuniare”, din activitatea de risipirre intelectuala, prestata pe un blog (han) in care se confrunta cu anumite dezechilibre (exces de bagare in seama si deficit de atentie si luare in serios).” -cuma va pare citatul acesta? Va place? Si sunt atatea!
      2. “d-na Isabela a decis sa cânte la alta masa (masa lui Porthos). Gestul in sine mi se pare mizerabil, dar asta nu conteaza.”-ciudat, acelasi lucru mi-l reprosase si Porthos, ca de “m-am dus” la Han. de unde rezulta ca Marile Spirite se intalnesc, totusi.
      Cititi textele care fac referire la mine, put yourselves in my shoes, adica puneti-va in locul meu si dupa aceea veti intelege de ce Hanul a devenit un loc unde nu mai pot veni cu placere, fie macar si pentru a studia manifestari ale patologiei. In plus, vin dintr-o cultura si traiesc intr-un mediu unde mistoul, caterinca fara obiect (pe care unii o inteleg drept ironie) nu exista pur si simplu: oamenii reationeaza dupa alte paternuri decat cele care includ “ironia”, atacul gratuit la persoana. Multumesc pentru staruinta voastra, o apreciez, sa stiti, it’s touching, dar timpul liber pe care il am prefer sa nu il otravesc citind (inevitabil) posturi in care patologia se manifesta cu referire la persoana mea, prin Atacuri la Persoana directe (tolerate, din pacate); ultimul post care imi este dedicat este inca un exemplu in acest sens. Deci o pauza nu numai ca e binevenita, dar e si necesara si sper ca veti intelegeti si nu veti lua drept impolitete faptul ca nu va voi mai raspunde (nu voi mai face face nici macar “greseala” sa citesc blogul o perioada).
      @Pierre,
      M-ai convins sa vad filmul. Am filmul downloadat de mult timp, dar am tot amanat sa il vad; sunt intr– perioada de vizionat filme politice :
      Hannah Arendt (http://www.imdb.com/title/tt1674773/) -extrem de interesant, cu o Hanna Sukowa in rolul principal extraordinara ;
      The Baader Meinhof-nu e un film glamorous, dar un film care descrie si explica foarte elaborat situatia politico-sociala din RFG din anii ’70, conditiile care au dus la formarea “terorismului de stanga”, motivatiile acelor oameni (in cea mai mare parte intelectuali).
      Si last but not least, filmul lui Costa Gavras din 1972, State of Siege, a carui story relateaza, destul de acurat, rapirea lui Dan Mitrione (aparent oficial al USAID, dar de fapt oficial FBI insarcinat cu instruirea militara si contra-insurgenta; a lucrat cu politia braziliana si cea uruguayana intr-o perioada cand aceste tari cunoasteau dictaturi militare) de catre un grup de tineri, membri ai Tupamaros. Extroardinar de interesant este faptul ca unul dintre co-fondatorii Tupamaros José Mujica(cred ca a si participat la rapirea lui Mitrione), este actualul presedinte ales al Uruguayului, care, in treacat fie spus, este in topul tarilor cu nivel de viata ridicat din America de Sud.
      Linkurile separat.
      Si fascinanta si povestea Balasei, imi aminteste de personajele din “Scrinul Negru” si “Bietul Ioanide ” si “Cronica” lui Petru Dumitriu, mai ales volumul II.

    • Dl.Goe says:

      Aaa, daca i-ai zis tu sa vina la decablog si-a ea venit se schimba treaba. Asa da, Asa e ok. Eu credeam ca s-a dus de capul dânsei. Dar daca tot ai chemat-o acolo de ce nu i-ai iesit in intampinare? Asa era frumos. Nu s-o ignnori si tu precum Rromica si Mitza. Ma rog e si ignorarea asta o treaba (daca-ti iese), echivalenta cu o mare bagare in seama. Acum lucrurile sunt foarte simple. Daca zici tu ca Isabel.A face ce-i spui tu, spune-i sa se intoarca la han. Mai spune-i sa-l ignore pe dl.Goe si fa si tu cum ai zis. Ignor total. Si gata. Situatiea e salvata, reparata si restaurata. Ce atat suparare?

      P.S. Radu, teoretic ai merita o recapitulare a nostimei harjoane intre d-na Isabela si dl.Goe, practic insa nu meriti mata asa ceva. Atentie. Meriti in schimb cu prisosinta dialogul “geo-politic” cu d-na Isa. Sunteti perfect isomorfi. As face pariu ca nu doar la probleme economice (ah) ci si la reactivitate chimica si ai ales in/consecventa. Inconsecventa orala dublata consecventa in profil si esente. Acuma sa vad calea pe care o alegi pentru a fi consecvent.

  34. Radu says:

    Ioana Basescu a publicat documentele legate de cumpararea pamantului in Calarasi:
    http://www.gandul.info/stiri/ioana-basescu-face-publice-actele-de-vanzare-cumparare-si-documentele-creditului-de-1-milion-de-euro-de-la-cec-cat-plateste-rata-lunara-fiica-presedintelui-11692003

    Nu era obligata, nici nu sunt sigur ca-i va folosi, A3 oricum nu-si schimba programul. Mie mi se pare interesant insa pentru ca am aflat si eu ca rata de imprumut e de 6.53% / an. Era cat pe ce sa spun ca e mult, aproape dublu cat stiu eu ca este in Canada pentru un imprumut pentru real estate la care propria valoare e cea mai buna si mai sigura garantie. Pe de alta parte IB a cumparat pamantul pentru o afacere, asa ca e normal ca ratele sa fie mai mari.

    Pentru cei care stiu: 6.53% pe an e OK pentru un credit de afaceri ? Stie cineva cum se compara Romania la capitolul asta cu restul Europei ? Ma gandesc ca daca Romania ar intra in zona euro persoanele particulare ar putea in principiu sa imprumute suma de bani X cu aceeasi dobanda ca si un neamt sau un francez cu venituri si istorie de credit similare. Gresesc ?

    • Isabel.A says:

      of, Radu, da, ar imprumuta dar la structura si productivitatea actuale ale economiei romanesti, intrarea in zona euro ar stimula si adanci deficitele structurale si ar saraci si mai mult populatia.

      • Radu says:

        Pentru ca i s-ar confisca jucaria lui Mugurel si n-ar mai putea sa joace cu dobanda interbancara ?

        • Isabel.A says:

          nu doar. in principal pentru ca s-ar adanci dezechilibrele la nivel macro (macroeconomic imbalances), asa cum s-a intamplat cu flancul tarilor din Sud fata de cel din Nord (Grecia mai ales, care nu era absolut pregatita pentru zona euro si care si-a falsificat datele economice si financiare). Tarile din flancul sudic nu au avut o productivitate care sa concureze cu cea a tarilor nordice (including Germania), nici mecanisme de piata care sa permita ajustari ale dezechilibrelor. Pe o piata unica, cum este cea a UE (adica cu reguli de competitvitate unice, aceleasi si pentru multinationala hyper performanta germana, si pentru IMM-ul din Romania), in absenta unui sistem care sa permita mutualizarea datoriilor, diferentele structurale ale economiilor ies imediat la suprafata si pot fi fatale.
          Dar fara suparare, nu mai iti raspund.

          • Radu says:

            Dar de ce sa ne suparam (eu si cu mine) ? When you have to go you have to go …

          • Dl.Goe says:

            @Isabela – Dar doamna ziarit-ååå, nu sunt acestea niste clisee extrem de banale? Informatie zero. Presupun ca, in fapt, exersati scrierea in limba romana. Eee, pentru asta chiar merita sa va neglijati proiectele ne/cunoscute la facultatile grele. Sau invers.

            P.S. Ce parere aveti despre modelul economic nigerian? Ce perspective are si cum credeti ca va fi influentat de dinamica democrafica in context national si continental?

  35. d'Artagnan says:

    DlGoe
    Expresia ”mizerabilă” referitoare la postarea Isabelei pe ”Decablog” este nedreaptă. Isabel a mai scris acolo la subiectele economice (majoritatea de fapt) discutate acolo, la care pur și simplu nu rezistă 🙂 ,nu a scris doar acum.

    • Dl.Goe says:

      @D’Artagnan – E posibil sa aveti dreptate si expresia sa fie “nedreapta”, dar totusi prin acea expresie (oricum ar fi, chiar si nedreapta de-ar fi) nu se face nimanui nicio nedreptate. Despre gestul respectiv (care cu o foarte mare probabilitate este in prelungirea manifestarilor ei de aici), asa cum o fi (fiind exact asa cum il vede fiecare) se poate spune ca este o nota importanta din profilul personajului “Isabel.A”. Isabela este un personaj, complex, interesant, care iese la iveala pas cu pas. Mie imi place la nebunie de acest personaj, iar accentele sale de “mizerabilitate”, departe de a ma deranja sau stanjeni, au darul de a o face si mai interesanta, intregindu-i imaginea pana la sfericitate.

      P.S. Execrabil meciul de fotbal. Nici nu stiu de ce am sperat la altceva.

  36. d'Artagnan says:

    2 -1 …la pauză…
    Ei?!

  37. Swift says:

    Bicisnica natura umana!
    Doar cineva eliminat din catedra unei universitati poate ofensa oameni cu multa minte si solid statut profesional.
    Un pitic zbarcit scoate limba la Gulliveri.
    Interesant blog.

Leave a reply to d'Artagnan Cancel reply