Traditii electorale romanesti si impricinatul Dragnea

Liviu Dragnea este trimis in judecata pentru neregulile constatate la referendumul de anul trecut. Unii (carora li se spune ,nu stiu de ce, basisti ) vor spune ca e normal si bine sa se intample asa, si ca e doar rezultatul fraudarii acelui eveniment electoral de catre baronii locali, adevarati Dr.Evil sau Jabba the hut deghizati in politicieni respectabili. Altii(carora li se spune ,nu stiu de ce ,antibasisti) vor spune ca este doar politie politica, sistemul securistic revived de catre Basescu, razbunare politica pentru lovitura electorala in plexul solar primita de basisti in frunte cu dictatorul de la Romania “aceea”, Romania buna,calina,cu cozi impletite si ochi de rumegatoare, Romania celor 7,4 milioane, milioanele mai mici, dar mai inalte si mai zdumpeshe.

Mie personal insa, mi se pare nedrept ca Dragnea sa fie judecat pentru 150 de ani de sistem electoral romanesc. Căci pana la urma ce sunt pomenile electorale, SMS-utile de incurajare si tombolele cu premii in care votul “corect” poate duce la câștigarea unui shtergar cusut cu fir, a unei acadele pomme-surprise, sau (dea Domnul!) a unui LCD de ultima generație? Oare stramosii nostri, cam de pe la 1865 incoace de când  a început Romania sa voteze, nu procedau la fel? Oare pe la 1900, nu erau SMS-uri( pe vremea aceea sub forma de agenti electorali echipati cu bate, ciomege si alte ustensile), nu erau pomeni electorale sub forma de slujbushoare, sinecuri si postishoare caldute (ca deh’ la 1900 votul era cenzitar) sau mai tarziu pe la anii’30 sub forma de saci de faina, ratze dolofane si godacei rozalii? Ca erau. De ce sa-l judecam azi pe Dragnea si sa-l pedepsim pentru ca a respectat o tradiție? Caci altceva, ce- a făcut? Oare nu e nedrept astazi sa punem in discutie 150 de ani de traditie electorala romaneasca? Sigur ca azi suntem membri in NATO, UE si alte organisme internationale de care suntem mandri si ne’mpaunam ( iar pana mai ieri plangeam ca nu ne primesc si ne persecuta) , dar traditia, filonul national, trebuiesc respectate. Si mai ales , nu e nedrept sa incarcam pe Dragnea si ai lui cu aceasta responsabilitate? Unul dintre bunicii mei, fost avocat, îmi povestea cu har si cu mult umor despre alegerile la care participase in anii’30, si recunosc astazi, similitudini nebanuite între ceea ce-mi istorisea si evenimentele ce le trăim azi.

Eu zic, pe aceste baze (respectarea si perpetuarea traditiei, respectul pentru inaintasi) sa-l achitam din oficiu pe Dragnea, ca popor. Juriul poporanist sa-l absolve de orice acuzatie si sa-l lasam sa politiceasca alaturi de Ponta( care si el, ce mare lucru, a spus despre un procuror ca e basist, dar asta e doar politica, n’are’a face cu tanti Justitia, si nici nu e vreo cât de mică interferenta) . Nu stiu ce va face Justitia, dar eu, ca fiu al poporului îl achit. Ce EU? Suntem in trenul lor, dar in compartimentul nostru facem ce vrem. Sau nu?

This entry was posted in General and tagged , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

248 Responses to Traditii electorale romanesti si impricinatul Dragnea

  1. Aramis says:

    @ Isabel

    Nu poți pune problema cu von Stauffenberg in acești termeni ( in sensul ca istoria i-a dat dreptate sau nu) . Claus trebuie înțeles in dimensiunea sa, care nu a fost de erou solo care a acționat din proprie initiativa si sub impulsul momentului. El era exponentul ( poate nu chiar pion, dar cu siguranta nu un mastermind) clasei sale, clasa aristocratiei germane care umilită in WWI, a crezut ca sustinandu-l pe Hitler isi vor lua revansa. Dar nu se gandisera, nu aflasera ( decât prea tarziu pe parcursul evenimentelor) de monstruozitatea regimului. Cand si-au dat seama ce uriașă greseala facusera, au incercat sa o dreaga amatoristic, pe moment si printr-o solutie facila. Daca ar fi reușit, războiul se oprea probabil. Dar gestul a mai salvat câte ceva din onorabilitatea aristocratilor germani. După atentat de altfel, Hitler i-a schimbat pe toți von-ii din posturile cheie militare si a trecut pe linie moarta toate cadrele cu ascendenta aristocrata.

    Sigur, comparatia iepurelui este mai mult decât fortata, probabil o fi văzut si el Valkyrie. Eu ii dadusem o stelutza pentru micul exercitiu de imaginatie.

    • Isabel.A says:

      Sunt de acord cu aceasta perspectiva pana la punctul ca “nu aflasera despre monstruziotatea regimului”: nu aflasera pentru ca nu dorisera sa afle, draga Aramis, isi asunsesera capul in pamant, ca strutii.

      la partea cu Plesu da la fel, sunt de acord ca poate generalizez , dar nu am ce-i face: e de vina ADN-ul (ca de educatie nu e vorba, nu prea a avut cine sa ma educe, m-am educat singura :D): mie imi plac oamenii (femei si barbati) curajosi si determinati; curajul, dupa inteligenta, este calitatea pe care o admir cel mai mult.

  2. pierre says:

    @iepure,

    esti bine ?

  3. Aramis says:

    @ Isabel

    Ideea cu articolul lui Aligica era de proiectare a unei eventuale atmosfere de campanie la prezidențiale in condițiile in care Plesu ar participa. Aici sunt de acord cu el, atmosfera ar fi cu totul alta, ar obliga, ar schimba paradigmele cu care ne-am obișnuit.

    Ești prea aspra cu Plesu, si generalizezi puțin cand vorbesti despre intelectualitate. Înclin sa-i dau dreptate d-lui Goe cand spune ca Plesu a trebuit sa se exprime adecvat in diverse contexte, ceea ce poate crea impresia de oportunism.

    Daca l-ai vota sau nu, e deja alt plan. Nici eu nu stiu daca l-as vota, dar din alte motive decat ale tale. Nu l-as vota daca ar avea un oponent de aceeași talie intelectuala ( sau comparabil) dar care sa cunoască politica. Daca voi avea chef, voi povesti o întâmplare personală cu Plesu.

  4. d'Artagnan says:

    Observator
    Păi în linii mari a zis Algică de ce l-aș vota!
    Dar cine este antipaticul național, că-s o grămadă de antipatici în țara asta?

  5. neamtu tiganu says:

    isabel_mabel, mi-a placut mult de tine, vezi ca se poate, stradania mea nu a fost in zadar.
    gata, bucura-te, te iubesc din nou, ca-n prima zi!
    ***************
    vad ca v-ati conversat despre Plesu, nu cred ca va intereseaza da sa stiti ca mie-mi place, mai ales ca vorbeste germana exceptional, rar am vazut un strain vorbind atit de bine.
    Nu am drept de vot in Ro, deci nu se pune pa cine as vota io.

    va las, ie simbata seara, cea mai frumoasa seara din saptamina, ma dor un pci salele, am muncit la gradina!

  6. d'Artagnan says:

    Vă las și eu, fraților, mă duc la o nuntă…mai țineți minte ce articol mișto am scris despre chestia asta?

  7. Aramis says:

    @Isabel

    Ce-ai cumparat? 🙂 Povestește-mi. Mi-e foame, ca n-am mâncat încă, mă duc la un restaurant la etajul 15, e prima data, Sole, sunt curios.

  8. Iepurele de Martie says:

    “După atentat de altfel, Hitler i-a schimbat pe toți von-ii din posturile cheie militare si a trecut pe linie moarta toate cadrele cu ascendenta aristocrata.”

    Cum iti mai place sa te dai in stamba, fara sa ai habar de ce vorbesti! Niciodata nu s-a pus problema ca Hitler sa perceapa atentatul de la 20 iulie ca pe o conspiratie aristocratica. Pentru ca o gramada de conjurati – incepand cu Goerdeler, fostul primar al Leipzigului, care, in caz de reusita, ar fi trebuit sa devina cancelar, si continuand cu Rommel, obligat sa se sinucida pentru implicarea sa, si cu amiralul Canaris, executat cu cateva zile inainte de moartea lui Hiter – n-au fost aristocrati. Erich von Manstein, cel mai mare strateg al Wermachtului, a fost trecut pe linie moarta inainte de atentat, iar Gerd von Rundstedt la fel, pentru ca, in timpul unei conversatii telefonice cu Wilhelm Keitel, seful Inaltului Comandament al Wermachtului, i-a raportat acestuia situatia dezastruoasa de pe fontul de vest si, intrebat ce e de facut, a raspuns: “Cum ce e de facut? Faceti pace, imbecililor!”. Nici Manstein, nici Rundstedt nu au fost implicati in atentat si n-au avut de suferit, in timpul represiunii. Esti doar o nulitate cu aere.

    • Iepurele de Martie says:

      Deci: NICIODATA Hitler nu i-a trecut pe toti “von”-ii pe linie moarta ca urmare a atentatului de la 20 iulie. Asta este o inventie de-a ta, ca asa ti s-a parut tie verosimil si nu strica sa te dai mare.

  9. Isabel.A says:

    Iepu’ catre mine “Imi evoca ce vrei tu. Si locuiesc cu cine vrei” (in loc de “cine vreau”)
    Dear, atat de mult te-au bulversat intrebarile mele incat faci greseli majore: pai baby, uite, eu vreau sa locuiesti cu dl Goe, se poate? 😀
    Pun pariu pe salariul tau pe o luna (ala marit cu 10 la suta dupa condamnarea lui Voiculescu) ca stai cu parintii. Nu-i nimic, baby, dupa ce vei_ sta singur (eventual te vei muta cu asistenta medicala a lui Aramis) o sa vezi ca si “suptul” si cuvantul care incepe cu P nu iti vor mai provoca spaime 😀
    Bisous 😀

    • Iepurele de Martie says:

      Nu-i suficient cat esti de poasta de la natura, mai trebuie sa si faci pe proasta? 😀 Eu ii scriu lui Goe ca suge pula si tu o tii langa ca suptul cu cuvantul “pula” imi provoaca spaime. N-ai logica nici cat o molusca. Adica, stiu, tu incerci sa fii spirituala, problema e ca nu-ti prea iese, nu reusesti decat sa fii proasta. Si mai proasta decat te-a facut mama natura. 😀 Din toata diareea de mesaje cu care ai tot incercat sa te bagi cu mine-n seama pana acum (frustrata rau de faptul ca te ignor constant, ori de cate ori tu ai chef sa intelectualicesti cu mine, pe motiv ca, dupa cum ti-am spus deja, nu esti tu aia cu care sa intelectualiceasca omul) din toata diareea de mesaje cu care ai tot incercat sa te bagi cu mine-n seama pana acum, tot ce-ai reusit sa ne comunici este faptul ca-ti place al naibii de tare s-o sugi. Sa fii sanatoasa, asta stiam deja, nu era nevoie de atata efort pentru un mesaj stiut dinainte. Restul sunt doar “spirite” de toapa cu staif, adica lipsite de cea mai mica logica; or, o gluma, pentru a fi buna, e musai sa aiba logica. Imi pare rau ca trebuie sa te dezamagesc: in ciuda stradaniilor tale, tu esti una buna la supt, nu la intelectualicit. Si nu poti recupera acest handicap facand glume de profil (de supt, adica). Asta-i tot ce am sa-ti spun, orice alt dialog cu tine ar fi o pierdere de vreme. 😆

      • Iepurele de Martie says:

        Te inteleg perfect: refuzul meu categoric de a intelectualici cu tine, pe motiv ca, oricat te-ai strofoca, nu esti genul ala de femeie, a constituit pentru tine o TRAUMA de proportii. Acum, incerci sa-ti iei revansa, asa cum te-ajuta pe tine neuronul. Vreau sa stii ca nu ma supar, am toata compasiunea pentru tine.

        P.S.: Cand vei vrea sa-mi propui si altceva decat sa intelectualicesc cu tine, voi fi receptiv. Dar sa fie ceva la care te pricepi bine, stii tu. 😉 😎

      • Isabel.A says:

        Bravo, Iepu’! You rules:D
        Je t’aime, cum zice poetul.

        • Isabel.A says:

          Dar ia zi, locuiesti singur, sau cu parintii? 😀
          Asa proasta cum sunt eu, am bani de pariu, sa stii: daca ma gandesc bine, as avea si de o juma’ de garsoniera pentru tine. Iti urez sa fii la fel de prost ca mine, baby, si sa faci macar jumatate din ce am facut eu profesional (si material, desi e cam prozaic).
          Bisous 😀

          Deci, locuiesti singur, sau cu parintii? 😀 raspunde sincer, si nu fii agresiv

          • Iepurele de Martie says:

            Tu chiar nu pricepi: nu vei avea parte de revansa aia, oricat ti-o doresti. 😀 Nu vezi ca bati campii? Spaimele mele, cu cine locuiesc… Adica, de unde si pana unde? De unde le scoti? Ce-are pula (la propriu, de data asta) cu prefectura? Las-o, nu o mai lungi, ca n-ai spor. Te balacesti in penibil. Esti complet off-topic. Vis-a-vis de ORICE topic. 😆

            • Isabel.A says:

              Dar tot nu ai raspuns: locuiesti singur, sau cu parintii? : D
              Dear, faptul ca te-ai enervat atat, atat de tare arata ca am apasat pe ceva care doare. Doare rau D Hugs 😀

              • Iepurele de Martie says:

                “Dear, faptul ca te-ai enervat atat, atat de tare arata ca am apasat pe ceva care doare.”

                De enervat, nu m-am enervat, dar e drept ca ai apasat pe ceva care doare. Asta-i specialitatea ta, nu te poti abtine, nici macar in public, probabil ai foarte mult de recuperat, dupa “sedintele” cu “domnul sot”.

                P.S.: Zau, nu fi penibila, chiar crezi ca mi-ar fi rusine sa recunosc ca stau cu parintii? Ce mare branza ar fi, ce mare motiv de rusine, tu chiar nu vezi ca se poarta? De la Mircea Badea pana la Remus Cernea, toti barbatii adevarati stau cu parintii. 😀 Deci, n-as avea nici o greata sa recunosc, dar nu-ti spun numai asa, ca sa te tin in sah, ca prea bati campii, cu “psihanalizele” tale de tuta. 😆 😆 😆

            • Iepurele de Martie says:

              Ai luat-o rrrau pe aratura, pari obsedata de mine, aduna-te, ce naiba! 🙂

      • Iepurele de Martie says:

        “…tot ce-ai reusit sa ne comunici este faptul ca-ti place al naibii de tare s-o sugi. Sa fii sanatoasa, asta stiam deja, nu era nevoie de atata efort pentru un mesaj stiut dinainte.”

        Bine, probabil ca apetitul asta mare se datoreaza si diferentei mari de varsta dintre tine si “domnul sot” (ca sa te citez); in general, omul isi doreste ceva de care nu prea are parte. Si nu stiu cat de des mai poate “domnul sot”. 😉

        Nu-i nimic, sunt convins ca “o plimbare pe mosie” (ca sa te citez din nou) te calmeaza, de obicei.

        Te pup si eu.

        • Iepurele de Martie says:

          “Bine, probabil ca apetitul asta mare se datoreaza si diferentei mari de varsta dintre tine si “domnul sot” (ca sa te citez); in general, omul isi doreste ceva de care nu prea are parte. Si nu stiu cat de des mai poate “domnul sot”.”

          Ce sa-i faci, nu le poti avea pe toate: si banii, si un “domn sot” in floarea varstei. Trebuie sa stii sa alegi. Eu zic ca tu ai ales bine. De supt, poti sa sugi si de la altii, nu doar de la “domnul sot”. Cu banii e mai greu. 😀

          • Isabel.A says:

            Baietii, la varsta ta, sambata seara ies cu o cate o fata, nu stau singuri in fata calculatorului:D Gata, am incheiat pe seara asta, ai dat masura a ceea ce poti si am aflat si niste lucruri esentiale despre tine. Je t’aime 😀

            • Iepurele de Martie says:

              Da, esti o mare psiholoaga, vezi ca ti-am adesat un mesaj si mai sus, pe tema asta.

              P.S.: Chestia asta cu “iesitul” este tipica pentru o anumita clasa sociala (nu foarte inalta). Cand nu esti obisnuit sa te amuzi cu un divertisment de calitate 😉 , “iesi undeva” (la un club, la o discoteca sau la alta prostie de-asta) si “te distrezi”. Atata poti. Atat te duce mintea. 😉 Altmineri, e ceva in neregula cu tine. Cum spuneam: operezi cu clisee demne de orice tuta, mai buna la supt, decat la intelectualicit. Plus ca habar n-ai ce varsta am. De asta sunt sigur.

        • Isabel.A says:

          😀 Je t’aime.
          Esti mi-nu-nat. Totusi, nu iti doresc sa fii fata in fata cu “domnul sot” -eu ii spun Mr Macho, dar n-ai memorie: s-ar putea sa te puna jos in cateva secunde si sa iti ia cam mult sa te dezmeticesti. Vrei sa incerci? : o sa te convingi si in ceea ce priveste diferenta de varsta.

  10. Iepurele de Martie says:

    @ Isabel

    Bine, hai, te-am pupat, esti o scumpa, esti si tu una din perlele (involuntare :wink:) ale “blogului”, dar nu mai am timp sa rad de tine, week-end placut!!! 😀

  11. Iepurele de Martie says:

    ” Totusi, nu iti doresc sa fii fata in fata cu “domnul sot” -eu ii spun Mr Macho, dar n-ai memorie: s-ar putea sa te puna jos in cateva secunde si sa iti ia cam mult sa te dezmeticesti.”

    Totusi, o UTLIMA chestie: de ce numai “domnul sot” m-ar putea pune jos in cateva secunde? De ce sa faci apel la el si sa-l deranjezi? Eu cred ca si tu ai putea. Ca doar ne-ai spus de n ori ca esti inca tanara, ai 1,75 m si constitutie sportiva. Si-am retinut si faza cu cei doi arabi “dupa” peron (“nu ca asta ar conta”, am incheiat citatul).

    P.S.: Esti delicioasa. Bine, tu nu vrei (ai vrea sa fii mai curand bataioasa), dar esti oricum. Tuta, ce sa mai vorbim. Toapa cu staif. 😀

  12. neamtu tiganu says:

    e o duminica f. cenusie, nici seara de aseara nu fu prea grozava, ploua, ie intunecat, chiar ca-i vreme sa-ti bati nefasta sau sa numeri bani sau sa stai pe bloguri si sa-l injuri pa unu sau pa altu.

    Vad ca expresia “Sugi Pula!”, a provocat dezbateri furtunoase, desigur suntem martorii unor interpretari diferite, functie de virsta, cultura, mediu social. In tineretea mea nu se facea asa ceva si nici nu se vorbea. E adevarat, societatea democratica actuala e un pic mai deschisa noutatilor, poate un pic prea deschisa daca ne uitam la demografia catastrofala, ca stim cu totii prin subt nu iese nimic.
    Dar vorbind de expresia de mai sus trebuie sa recunoastem ca e o diferenta colosala intre aceasta actiune care apare la un cuplu de tineri, cind spun tineri spun ia si iel, nu ei, frumosi, pasionati si cu totu alta e situatia dl. goe care presteaza aceasta actiune domnului basescu.

    Va urez o duminica placuta, ma duc un pic la biserica, mai apoi fac o tura cu bicicleta, chiar daca ploua, azi e zi de talcioc, am nevoie de niste araci pt. gradina, ca omu gospodar isi face…

  13. Radu Humor says:

    Postarea calomfirescului ( ce frumos şi firesc sună 😉 ), sau poate hârjoana sexy dintre tizul meu cu Isabela mi-a trezit ceva nostalgii :

    Zilele astea ploioase mi-au reamintit povestea pe care astazi m-am gandit sa o impartasesc cu voi.
    “Era o dimineata aglomerata la cabinet cand, in jurul orei 08:30, intra un domn batran cu un deget bandajat. Imi spune imediat ca este foarte grabit caci are o intalnire fixata pentru ora 09:00. L-am invitat sa se aseze stiind ca avea sa mai treaca cel putin o jumatate de ora pana sa apara medicul. Il observ cu cata nerabdare isi priveste ceasul la fiecare minut care trece.
    Intre timp ma gandesc ca n-ar fi rau sa-i desfac bandajul si sa vad despre ce este vorba. Rana nu pare a fi asa de grava… in asteptarea medicului, ma decid sa-i dezinfectez rana si ma lansez intr-o mica conversatie. Il intreb cat de urgenta este intalnirea pe care o are si daca nu prefera sa astepte sosirea medicului pentru tratarea ranii. Imi raspunde ca trebuie sa mearga neaparat la casa de batrani, asa cum face de ani buni, ca sa ia micul dejun cu sotia.
    Politicoasa, il intreb de sanatatea sotiei. Senin, batranul domn imi povesteste ca sotia, bolnava de Alzheimer, sta la casa de batrani de mai bine de 7 ani. Gandindu-ma ca intr-un moment de luciditate sotia putea fi agitata de intarzierea lui, ma grabesc sa-i tratez rana dar batranul imi explica ca ea nu-si mai aduce aminte de 5 ani cine este el… Si-atunci il intreb mirata:
    “Si dvs. va duceti zilnic ca sa luati micul dejun impreuna?“.
    Cu un suras dulce si o mangaiere pe mana, imi raspunde:
    “E-adevarat ca ea nu mai stie cine sunt eu, dar eu stiu bine cine este ea“.
    Am ramas fara cuvinte si un fior m-a strabatut in timp ce ma uitam la batranul care se indeparta cu pasi grabiti.
    Mi-am inghitit lacrimile, spunandu-mi in sinea mea:
    “Asta este dragostea, asta este ceea ce imi doresc de la viata!… Caci, in fond, asa este dragostea adevarata ?!… nu neaparat fizica si nici romantica in mod ideal. Sa iubesti inseamna sa accepti ceea ce a fost, ceea ce este, ceea ce va fi si ceea ce inca nu s-a intamplat. Persoanele fericite si implinite nu sunt neaparat cele care au tot ce-i mai bun din fiecare lucru, ci acelea care stiu sa faca ce-i mai bun din tot ceea ce au”.
    Viata nu inseamna sa supravietuiesti unei furtuni ci sa stii sa dansezi in ploaie.

  14. Isabel.A says:

    @Dle Goe, (si Aramis, dar pentrru pct 1)
    Foarte pe scurt -caci am treaba):
    1. De acord ca o candidatura a lui Andrei Plesu ar fi oportuna, ar schimba paradigma campaniei electorale completamente si ar oferi electoratului un alt model de candidat decat cei din ultimele 3 campanii electiorale (in 1996 a candidat Emil Constantinescu care a facut o figura foarte onorabila)
    2. Romania, asa cum este ea acum, nu l-ar alege (in ceea ce ma priveste, daca as avea de ales intre Dr Ponta, Crin-George si Plesu, da, cu certitudine as vota Plesu, deci l-as vota pana la irma)
    3; Cred ca, in calitate de presedinte, Plesu ar fi, precum Emil Constantinescu, “invins de sistem”: in contextul Constitutiie actuale, de regim semi-prezidential “à la francaise” , unde presedintele, chiar daca nu este direct si seful guvernulu ca la francezi. are o limita de manevra care ii permite sa incalce prea mult separatia puterilor. In contextul unei alte Constitutii (mie cel mai potrivit pentru Romania mi s-ar parea regimul parlamentar, dupa monarhie, evident), in care presedintele are exclusiv functii de reprezentare si i se ia si atributul de jupan peste servicii (care sunt puse sub control par-lamen-tar strict si real) , atunci, da, Plesu sau cineva ca el (ca nivel de pregatire, tipologie, etc) ar putea fi un presedinte bun.
    4. La 1,2,3 se adauga premiza 4, si anume ca actuala Constitutie nu va fi schimbata: ramane inclusiv oroarea aceea, relicva a unei mentalitati de Razboi Rece “Consiliul National de Aparare a tarii”(sic!) – de cenu Consiliul National pentru Dzvoltarea Tarii ? : niic intelectualul Nastase, cand a schimbat Constitutia, nici profesorul de istorie George-Crin, cand venea la servici sa o schimbe, nu s-au gandit sa inlocuiasca inadecvarea de mai sus.
    5. In concluzie: ar fi un lucru daca Andrei Plesu ar candida, e cel mai probabil ca nu va fi votat si, daca ar fi votat, ar fi sanse mari sa fie invins de sistem. Andrei Plesu ar fi un bun presedinte intr-un regim parlamentar sau cu actualul regim, semi-prezidential, dar cu o Cosntitutie radical modificata.

    PS: Dl Goe, sa stiti ca e bine sa fii un(o) puber(a) precoce: te imprietenesti mai repede cu sexul opus, iti fomezi mai repede personalitatea , ai mai putine probleme de self-esteem, tec: multe avantaje, sa stiti. ,

    • Isabel.A says:

      scuze pentru greselile de scriere, dar pana si tableta e setata pe franceza (apar cuvintele automat)

    • Dl.Goe says:

      Isabel A. – Multumesc pentru interesanta dizertatie. Mi-ar fi placut sa fac unele comentarii vizavi de ideile pe care le sugerati in text, dar in contextul week-end-ului n-am gasit ragazul potrivit pentru asa ceva. Daca paine-poimane contextul va mai fi potrivit mi-ar placea sa revin cu un mesaj mai pe larg imaprtit in trei sectiuni distincte: (a) Cu Isabel despre Plesu, (b) Cu Isabel despre Pârjan, si (c) Cu pârjan despre pula (tot una). Daca insa contextul se va pierde pana maine (prin cine stie ce schimbari tematice petrecute pe scena hanului), atunci ramane sa recuperez alta data ocazia de continua aceasta discutie cu d-voastra.

  15. Radu says:

    Un mic update la Odiseea numirii adjunctilor DNA:

    http://www.gandul.info/stiri/cele-10-momente-cheie-ale-interventiei-asupra-dna-a-tripletei-ponta-cazanciuc-nitu-cat-de-importante-au-fost-cele-15-minute-cu-uncle-sam-11498682

    Se pare ca cele 15 minute determinante nici n-au fost la un whisky cum credeam eu, lui Ponta i s-a acordat un sfert de ora … la telefon. Data viitoare o sa stie si n-o sa-si mai bage coada in ograda DNA.

    In alta ordine de idei, postulatele politicienilor importanti din Romania anului 2013 par ca sunt:

    1. In USA we trust; cu varianta In USA and EU we trust.
    2. USA trusts in DNA; cu varianta USA and UE trust in DNA.

    Postulatul 1 nu stiu in ce masura a fost scris de Basescu. Inclin sa cred ca a fost pecetluit intre 2000 si 2004, cand a avut loc schimbarea la fata a lui Iliescu. Banuiesc ca Nastase a jucat un rol important, si daca e adevarat, bravo lui !

    Postulatul 2 a fost in mod cert scris de Basescu si se pare ca e de neclintit. Asta e realizarea lui pentru care merita felicitat !

    Ramane de vazut ce o sa faca Crin Antonescu din 2015, ce o sa adauge si el (daca o sa fie ales, bineinteles). In tot cazul observ ca face eforturi sa-si insuseasca postulatele existente.

Leave a Reply

