“Eutanasierea” şoferilor

Mărturisesc că de ceva timp nu mai am somn. Nopţile mele sunt populate de coşmaruri. Mă zvârcolesc în pat, cuprins de gânduri negre, închipuindu-mi cele mai sumbre scenarii. După ce adorm chinuit, începe visul, acelaşi mereu…
Se face că mă duc la o nuntă, petrecere mare, veselie, beau o tărie la început, ceva şpriţuri pe urmă, iau taxiul la final, mă duc acasă, dorm bine, plec odihnit a doua zi în oraş, hop! mă opreşte agentul de Poliţie. Eu încă visez frumos… dumnealui se prezintă: sunt cutărescu, actele d-stră la control… vă rog să suflaţi aici…nicio problemă, zic eu liniştit…se pare totuşi că avem o mică problemă, zice liniştit şi agentul de Poliţie…aţi fost depistat având o concentraţie de 0,01mg/l alcool pur în aerul expirat, staţi linştitit, nu e penală treaba…doar carnetul vi-l săltăm un pic, vreo 3 ani. Inima-mi sare din piept, vreau să protestez: păi, domnule, şi dacă mănânc o salată cu oţet cred că-mi iese… să vedeţi, mă reped eu în explicaţii…io nu vreau să văd decât carnetul, mă repede agentul…
Doamne, 3 ani!! Aşa începe invariabil coşmarul.
Dar trei ani trec repede…când dormi. Iată-mă iar cu carnetul în mână, prima zi după trei ani, timp în care am luat ore la psiholog, zdruncinat fiind de lovitura sorţii. Plec de la „Evidenţa conducătorilor auto”, bag a doua, a treia, trec peste o trecere de pietoni pe unde nu trece nici un pieton şi, de undeva din parcare, ascuns de alte maşini, sare agentul de poliţie: sunt cutărescu, actele d-stră la control, vă rog să suflaţi aici…nicio problemă, zic eu, am devenit abstinent, nici alcoolul rezultat din biotransformarea avansată a ureei nu cred să-l mai am, mă dau eu mare cunoscător…poliţistul nu pare impresionat şi-mi comunică pe un ton egal: se pare că avem totuşi o mică altă problemă…eu mă înverzesc…acum două ore a fost pus acel semafor, ştiu, e puţin după copaci, dar asta e, aţi trecut pe roşu, trebuie să vă luăm carnetul pentru 2 ani…dar, domnu’ poliţist, abia se vede, mergeam atent, nu-i nici un pieton, pur şi simplu nu l-am văzut…îmi pare rău, zice el pe un ton absolut indiferent, unde-i lege nu-i tocmeală…
Mă simt ca un animal încolţit, strig în somn, mi se pare o nedreptate…încă doi ani?!…cinci ani în total?!… mă simt ca Papillon…dar timpul trece repede… când dormi, iar mă duc la psiholog, mă simt un om de nimic, unul care are o singură „calitate”, să calce permanent în străchini…încerc să mă trezesc, nu cred că mai suport să o iau, la un sens giratoriu, din cauza indicatoarelor puse strâmb, în sensul opus celui în care se desfăşoară circulaţia, chiar şi pe o porţiune de 10m…3 ani fără carnet costă asta! Păi ce om cu scaun la cap face asta VOLUNTAR?! Ori e nebun, ori s-a încurcat în semne!
Mă rog doar să visez ceva ieftin, un pas făcut de un pieton exact atunci când trec eu cu 30 la oră peste trecerea de pietoni…doar 120 de zile…

Eu cred că am coşmarurile astea pentru că le-am făcut pe toate în viaţa de zi cu zi, şi pe cuvântul meu dacă nu sunt un şofer liniştit! Două accidente am avut în lunga mea carieră de şofer, o dată când, orbit de farurile din spate, am lovit noaptea un cal ce „păştea” fericit asfalt pe DN 2 şi altă dată când, la o intersecţie, un şofer binevoitor mi-a făcut semn să trec şi a intrat unul în mine. Şoferul binevoitor care m-a asigurat că totul e în regulă a şters-o, bineînţeles.

Eu nu înţeleg de ce accidentul în sine este penalizat aproape la fel ca şi contravenţiile fără urmări, cele săvârşite fără rea intenţie.
Cei care au lucrat la modificări spun că trebuie sancţionate mai dur abaterile pentru a face şoferul mai responsabil. Hai pe bune!! Au ales calea cea mai uşoară, ca întotdeauna.
Domnilor, vă dau eu soluţii!
Spuneţi că procentul celor care îşi plătesc amenzile rutiere este mai mic de jumătate, ceea ce înseamnă că, pentru cei care nu plătesc, rolul preventiv al amenzii nu se produce. Atunci e foarte bine venită modificarea apărută, ca şoferului ce primeşte o amendă şi nu a plătit-o în 30 de zile să i se suspende permisul până când va face dovada că a dat banii. Dar de ce nu v-a picat fisa mai repede este greu de înţeles…
Trece lumea pe roşu la intersecţii? Puneţi camere video! De câte ori trece, de atâtea ori îi luaţi carnetul, acela înseamnă că o face cu rea voinţă, dar nu mă pedepsiţi pe mine cu 2 ani pentru o greşeală involuntară, fără urmări!
Iar asta cu alcoolul.. nu vreau, domle, să fie ca-n Vest, unde chiar poţi să bei ceva beri şi să te urci la volan, dar parcă nici să fim mai catolici decât Papa, să ţi se suspende carnetul 3 ani(!!) pentru nişte concentraţii derizorii, întâmplătoare, nepremeditate, fără urmări! Suspendă-l trei luni, nu trei ani! Aa, dacă faci accident sau dacă există alcoolemie serioasă, rupe-l pe şofer!
Vreţi accidente mai puţine, păi domnilor guvernanţi, aţi auzit de autostrăzi? Dar de drumuri fără gropi sau bine semnalizate?
Cum să nu depăşeşti viteza regulamentară atunci când timpul în care traversezi România este aproximativ egal cu cel care-ţi trebuie ca să traversezi Europa?!
Noi rezolvăm problema accidentelor aşa cum o rezolvăm pe cea a maidanezilor, în stilul nostru heirupist: dacă n-am reuşit să limităm numărul în timp, permanent, printr-o acţiune constantă şi prin mijloace decente, folosim eutanasierea pe scară largă.
Omorâm şi câinii, „omorâm” şi şoferii.

This entry was posted in General. Bookmark the permalink.

22 Responses to “Eutanasierea” şoferilor

  1. Ludovic al XIV-lea says:

    “Unde-i lege nu-i tocmeala” daca exista un tarif aprobat si acceptat de toti.
    De ex:
    O “trecere pe rosu” = 200 lei
    La alcoolemie sa fie zecimea = 100 lei
    etc…

  2. Radu says:

    d’Artagnan,

    Chiar ar fi bine sa ne spui si cum stau lucrurile in Vest. Ia ca exemplu Elvetia, ca si in cazul cainilor vagabonzi.

    Cum stau lucrurile in Canada in cazul depasirilor limitei de viteza intr-un singur exemplu: 50km/h peste limita inseamna 10 000 $ / amenda. In foarte multe cazuri vinzi masina si nu acoperi gaura. E greu sa apesi pedala cu 50km/h peste limita ? Spre exemplu multe iesiri de autostrada au limite de 50km/h, cine doarme si isi mentine viteza autostrazii de 100 km/h inca vreo 3-400 m … Sau cine se “grabeste” prin preajma unor scoli unde limita e de 30km/h …

    Sunt sigur ca baietii din Elvetia glumesc si mai putin …

    • d'Artagnan says:

      Chiar Elveția ți-ai găsit…de ce ea, ți se pare că are legislația cea mai inteligentă? Mie mi se pare că au ajuns la un nivel de boierie în care își permit deja să fie stupizi cu legile lor. Mai ții minte ce i s-a întâmplat acelui câine care-a mușcat o pisică? Și cred că-s numeroase exemple de acest fel.
      Dar hai să luăm Elveția…de exemplu băutul la volan: ”Conducerea sub influenta bauturilor acoolice: in cazul in care nivelul de alcool in sange ESTE de 0.05 la suta sau MAI MULT, sanctiunile sunt severe si includ amenda sau inchisoare. Politia poate supune orice osfer unui test de alcoolemie sau de droguri. Soferilor straini li se poate interzice sa conduca in Elvetia o perioada de minimum doua luni” Se pare că elvețienii chiar se țin de glume!
      Păi ia vezi ce vor ai noștri: 3 ani suspendare carnet pentru un nivel de alcool CEVA MAI MARE DE ZERO!! Hai că ne-am dat dracu de curați ce suntem!
      Aa, de la 0,08 în sus e pușcărie clar.
      Dar să vorbim și de restul:

      Țări cu toleranţă zero – este ilegal să ai alcool în sânge în timp ce conduci în Cehia, Slovacia, România (dincolo de 0,08% apare răspunderea penală, şoferii vor primi amendă şi li se va suspendă permisul), Rusia, Emiratele Arabe Unite, Brazilia, Bangladesh, Pakistan, Ungaria.
      Ţări cu tolerantă 0,02% alcoolemie permisă la volan (0,20 grame la litru): China, Estonia, Polonia, Suedia, Puerto Rico (pentru şoferii între 18 şi 20 de ani).

      Ţări cu toleranţă 0,03% alcoolemie permisă la volan: India, Serbia, Japonia.

      Ţări cu toleranţă 0,04% alcoolemie permisă la volan: Lituania (0,02% pentru şoferii în primi 2 ani de când au luat permisul).

      Ţări cu toleranţă 0,05% alcoolemie permisă la volan: Argentina, Australia, Austria, Belgia, Bulgaria, Croaţia, Danemarca, Finlanda, Frântă, Germania, Grecia, Irlanda, Italia, Israel, Luxemburg, Olanda, Portugalia, Slovenia, Spania, Elveţia, Turcia.

      Ţări cu tolerantă 0,08% alcoolemie permisă la volan: Malta, Mexic, Norvegia, Singapore, Marea Britanie, Statele Unite.
      n Statele Unite, limită legală poate varia în funcţie de stat, însă nu va fi mai mare de 0,08 alcool în sânge. Această limită legală a coborât de la 0,15 în ultimii ani.

      Cât despre amenzi, eu zic să mai vedem și cât căștigă omul.

      • Radu says:

        Corecteaza-ma daca spun prostii, vreau sa ma lamuresc ce inseamna o alcoolemie de 0.05% spre exemplu:
        Banuiesc ca procente volumetrice, deci la vreo 5 L de sange rezulta 0.05% * 5000 mL deci vreo 2.5 mL de alcool pur. Sa luam atunci o beroasa, care contine 6% alcool (iarasi, cred ca procente volumetrice), asta inseamna 100/6*2.5mL, deci vreo 40 mL de bere ! Nu se poate, ceva e aiurea, cred ca nu stiu ce inseamna 0.05 %. Stie cineva ce inseamna ? Cu siguranta poti bea un pahar de bere, macar 100 mL !!

        • d'Artagnan says:

          http://sanatate.acasa.ro/boli-7/alcoolemia-alcoolul-din-sange-11640.html

          Cum la o bere de 500ml cu 5% alcool ai 25 grame alcool pur, presupunând că ai 90 de kilograme, rezultă că dacă bei o bere o să ai o alcoolemie de aproximativ 0,39g/l, adică de 0,39 la mie. Adică 3 ani stai fără carnet.
          Dar şi dacă bei o bere radler cu 1,5% alcool, stai 3 ani fără carnet.
          Oricum, pe mine nu astea mă supără cel mai tare, ci faptul că a doua zi după o nuntă sau un chef, chiar dacă te odihneşti, ai şanse să rămână ceva urme peste zero. 3 ani, frate, 3 ani!!
          Îţi dai seama cum vor fi poliţiştii de la circulaţie după modificările astea? Nişte mici zei, cu drept de viaţă şi de moarte asupra şoferilor.

          • Observator says:

            Si dacă bei de stingi si intri sub incidenta codului penal cât stai fără carnet?

            Dar nu veniți in piața? Ca a zis domn’ președinte ca flerul lui ii spune ca vor creste protestele?

            • d'Artagnan says:

              Dacă bei de stingi şi te urci la volan să-ţi dea 1 an. Sau 2 ani. Sau 3 ani. Nu ştiu cine ar putea să spună exact cât ar trebui, dar oricum, semnificativ mai mult decât pentru o concentraţie derizorie. Dar ce înseamnă “bei de stingi”?!
              Dacă faci accident din cauza asta, să ţi-l ia pe 10 ani. Sau pe 20 de ani. Sau pe viaţă, depinde de cât de grav este.

  3. Isabel.A says:

    Am citit asta
    http://voxpublica.realitatea.net/politica-societate/tot-ce-trebuie-sa-stii-despre-afacerea-rosia-montana-raport-manifest-98297.html
    si mi s-a facut rau fizic. L-am vazut ieri seara si pe Ponta (intr-o prestatie jenanta din toate punctele de vedere) la Moise Guran (emisiunea inregistrata se gaseste pe blogul sau) si mi-a venit sa vomit;
    Daca as fi Romania, as protesta public, fara nici cea mai mica ezitare, impotriva tunului Rosia Montana.

    • d'Artagnan says:

      Te-ai întors la muncă, pe blog? 🙂

      • Isabel.A says:

        Ei, asa, printre picaturi … 😀

        • Radu Humor says:

          Am onoarea, Doamnă !
          Aţi revenit la ţanc !
          Nu pot să vă întâmpin decât cu nişte zâmbete :

          M-am cazat la hotelul ăsta de cinci stele, lux ce mai…..Vă spun, prosoapele erau atât de groase că abia am reușit să închid valiza!!
          __________________________________________________

          Am un respect deosebit pentru pisici. Mi-am dus pisica in alt oras, am lăsat-o la groapa de gunoi, printre boschetari, fără nici o posibilitate de supraviețuire. Dar s-a întors acasă. Fără urlete, fără amenințări, fără reclamații la poliție.
          Nu ca soacră-mea!
          ___________________________________________________________

          Pentru unii umorul este ca și o limbă străină: fără subtitrare nu înțeleg nimic!
          __________________________________________________________

          Soția i-a mărturisit soțului că l-a înșelat când el a fost la pescuit. Și el a dispărut. Nu l-a vazut o săptămână. Apoi a început abia-abia să-l vadă cu ochiul drept!
          __________________________________________________________

          Cea mai distrugătoare explozie este explozia de entuziasm la un prost.
          __________________________________________________________

          – Care este diferența dintre o femeie și o greșeală?
          – Când găsești greșeala, problemele dispar. Când găsești o femeie, problemele încep să apară!
          _________________________________________________________

          Am împrumutat bani de la prieteni și mi-am cumpărat iPhone 5. Acum nu mai vorbesc cu sărăntocii ăia!
          _________________________________________________

          Soțul și soția se uitau atent în Fântâna Dorințelor…Deodată soția alunecă și cade în fântână … El se dă înapoi înmărmurit și exclamă: Nu pot să cred că funcționează!
          ________________________________________________________

          Dacă toți barbații sunt la fel, de ce femeile aleg?
          ______________________________________________________

          Oamenii au fost creați ca să fie iubiți, iar obiectele ca să fie folosite.
          Motivul pentru care este acum haos în toată lumea este pentru că obiectele sunt iubite, iar oamenii sunt folosiți.

          _______________________________________________________

          La cât de mult ne place școala, vom ajunge în situația în care un bărbat va cuceri o femeie doar cu un singur mesaj pe Facebook scris CORECT!
          ________________________________________________________

          Ascultă, esti băiat mare deja, ai 25 de ani. E timpul ca toate decizilile importante să le ia prietena ta, nu mama!

          _________________________________________________________

          Telefoanele sunt tot mai subțiri și mai deștepte pe când oamenii invers.
          _________________________________________________

          Psihologul este un tip care-ți ia o grămadă de bani ca să-ți pună toate întrebările pe care soția ți le pune gratis.
          ________________________________________________

          Bulă, ce era, mă, taică-tău?
          – Era tuberculos.
          – Nu, mă, vreau să zic ce făcea?
          – Tusea.
          – Mă da prost mai ești, n-ai înțeles nimic.
          Doar nu trăia din asta!
          Normal ! Din asta a murit.
          _____________________________________________

          Dinții către limbă : – Dacă te presăm puțin te putem tăia !
          Limba : – O singură înjurătură dacă rostesc unei persoane zburați toți 32!
          ______________________________________________

          Eu nu înțeleg de ce în parc scrie: ”Interzis animalelor!”. Ce, animalele pot citi?!
          _____________________________________________
          După cină, tatăl le povestea fiilor săi istoria familiei:
          – Străbunicul meu a luptat împotriva Rozelor, bunicul meu în războiul împotriva republicanilor, tatăl meu împotriva nemţilor în cel de-al doilea război mondial.
          La auzul acestor cuvinte, fiul cel mic spuse:
          – Dar ce are familia asta de nu se poate înțelege cu nimeni?
          _________________________________________________

          Doi șoferi ucraineni sunt opriți la vamă:
          – Ce transportați?
          – Calculatoare de buzunar!
          Controlează vameșii camionul și găsesc pistoale, mitraliere, grenade, etc.
          – Astea sunt calculatoare??
          – Păi noi în Ucraina așa ne facem socotelile!
          _______________________________________________

          Oftalmologul către pacient:
          – Citește aceste litere!
          – Nu pot.
          – Dragul meu, esti miop!
          – Să-mi bag piciorul! N-a fost destul că-s analfabet, acuma mai sunt și miop!
          _________________________________________________

          Maxima zilei : Dă-i unui bărbat mână liberă şi te vei trezi cu ea prin toate locurile.
          __________________________________________________
          Ora de religie în școală. Profesoara:
          – Și copii amintiți-vă permanent: cei care vor învăța pentru note de 9 si 10 vor nimeri în rai, cei care vor învăța pentru 4 si 5 vor nimeri în iad, …înțelegeți ?
          Bulă:
          -Doamna profesoară, să înțeleg că nimeni nu va termina școala asta viu?!

          _______________________________________

          Psihologul: Asta e prima ședință, săptămîna viitoare vom lucra și cu inconștientul.
          Domnule: Nu cred că soțul meu o să accepte să vină…..

          P.S. Sper să vă fii plăcut ……
          Măcar câteva 😉

  4. Radu Humor says:

    Şi încă ceva!
    Care nu-mi prea place, dar n-am ce face ! 😉
    Dacă aş pune în locul ovreiului, un român ( să zicem Patriciu, o nu, că şi ăsta 😉 )) de abia atunci ar fi banc 😆
    Aşa e crudă realitate :mrgreen:

    Un catolic, un protestant, un musulman si un evreu discutau la masa de pranz:
    Catolicul: Am o avere mare… voi cumpara Citibank!
    Protestantul: Sunt foarte, foarte bogat asa ca voi cumpara General Motors!
    Musulmanul: Sunt prinţ, sunt fabulos de bogat.. intentionez sa cumpar Microsoft!
    Evreul a mestecat calm in cana de cafea, a asezat lingurita pe masa, a sorbit linistit din cafea, s-a uitat la ei si le-a spus pe un ton indiferent:
    – Nu vand nimic !

    • Isabel.A says:

      Haideti sa continui eu bancul. Stiti de ce a spus evreul ca nu vinde? 😀 Pentru ca tocmai cumparase Rosia Montana de la Guvernul Ponta pe 2 lei (spaga inclusa) si stia ca daca asteapta putin face un profit de 1000 de ori mai mare.
      In bancul de mai sus ar trebui bagata o propozitie si cu romanii: “Sunt atat de prost si ticalos incat nu ma intereseaza cu cat vand (si cati bani as putea sa fac daca nu vand), spaga mea sa traiasca! “.
      Sorry, dar subiectul RM ma irita foarte tare: prea multa furaciune, prea multi prosti fara nici o viziune, preocupati doar sa-si umfle conturile.

      • Radu Humor says:

        Îmi place continuarea, mai bine zis umorul trist al dvs, la care mă asociez, !
        În schimb detest din toată fiinţa mea acest jaf ordinar, ce pare să reuşească până la urmă, care va întrece cu mult în urmări celebra afacere Skoda !
        Ca să fiu sincer până la capăt, nu mă aşteptam să fiţi de aceaşi parte cu mine şi tocmai de aceea bucuria şi respectul ce vi-l datorez este pe măsură !

      • Observator says:

        Dar de ce spui ca a cumparat de la guvernul Ponta?

        Parca citisem ca e cumparata demult.

        • Isabel.A says:

          Imi cer scuze ca am spus asa ceva despre guvernul Ponta. Nu mai fac.
          Evident ca era o figura de stil :pentru lamuriri, vezi raspunsul catre Radu: pana la urma, ei, da! guvernul Ponta si nimeni altul a facut un proiect de lege rusinos.

  5. Radu Humor says:

    Sunt, nu este !
    Este ?

  6. Radu Humor says:

    Pentru pasionatii subiectului Rosia Montana,cred ca acest articol i-ar interesa cu siguranta.Documente,adevaruri ascunse etc

    http://www.riseproject.ro/articol/documentele-confidentiale-ale-afacerii-rosia-montana/

  7. Radu says:

    Isabel,

    Da’ de ce spui ca RM va fi vanduta pe doi lei ? Ai vreo informatie secreta, sau e acelasi contract pe care vroia sa-l puna in aplicare MRU ? E vorba de niste precizari explicite in contract care ar fi defavorabile Romaniei, sau ar fi mai putin favorabile decat exista azi pe piata, sau nu ai incredere ca RMGC va respecta prevederile contractului ?

    • Isabel.A says:

      O sa fiu scurta, caci nu am prea mult timp.
      1) “Contractul” pe care il vroia MRU (alt produs al Sistemului, care l-a folosit ca pe o carpa de sters pantofii si va ramane, ca profil politic, la nivelul lui Pavelescu) era si mai dezastruos: 3 la suta redeventa, nu erau garantii de mediu, etc.
      2) Uite aici cat va castiga statul roman prin proiectul de lege pe care il pregatise Dr.Ponta pe sestache (fara minima consultare publica, cum ar fi fost normal, fie si pentru faptul ca sunt rezerve naturale/monopol in joc).
      “Beneficiile estimate la bugetul general consolidat:
      Încasările la bugetul general consolidat sunt estimate la un total de 2,3 miliarde USD folosind un preţ al aurului pe termen lung de $1.200/uncie. Astfel:
      – redevenţa miniera pentru aur si argint – 591 milioane USD;
      – dividende acţionar statul roman prin Minvest sau succesor Minvest – 580 milioane USD;
      – impozit pe profit – 445 milioane USD;
      – impozite pe dividende şi dobânzi nerezidenţi – 368 milioane USD;
      – impozite şi contribuţii sociale asociate salariilor – 200 milioane USD;
      – accize pe combustibili – 115 milioane USD;
      – alte impozite şi taxe (impozit pe clădiri şi terenuri, fondul de mediu, taxa pe licenţa minieră, redevenţa pentru agregate utilizate la construcţia minei, taxe pentru autorizaţii de construcţii, taxe pentru scoatere din fondul forestier, alte taxe) – 56 milioane USD.”
      http://www.hotnews.ro/stiri-mediu-15504179-guvernul-facut-public-proiectul-lege-privind-exploatarea-rosia-montana.htm

      Cifrele de mai sus sunt pe 20 de ani-asa cum a spus si Sova, printre dinti, cand Ilie Sebanescu i-a smuls (cu mare greutate) informatia in emisunea Q&A (eu am vazut inregistrarea). 2,3 mld USD inseamna sub 2 mld de euro: pe 20 de ani rezulta o medie de … 100 milioane de USD pe an profit al statului roman: je-nant!

      3) garantia d emediu de 25 de milioane e o mizerie, nici o suma de 10 ori mai mare nu ar fi suficienta
      4) indrituirea, prin lege, a RMGC sa aiba “drept de concesiune asupra imobilelelor si perimetreleor miniere” (pe 49 de ani) acolo unde statul + unitatile administrativ teritoriale detin drept de proprietate publica nu numai ca e neconstitutionala, dar e o mizerie din punct de vedere cum sa ii spun…. etic? moral?
      5) minciunile: “interese straine in spatele protestatarilor; am informatii” (Ponta) , “o sa ne dea RMGC in judecata si o sa ne ceara 2 mld de euro despagubiri “(Ponta si Sova)-cand 2 mld e tot ce ar castiga statul in 20 de ani , etc etc au fost d ecea mai joasa speta, parca astia se adresau unor de-cervelati, unor omanei cu nivel de educatie de genul alora care puneau botul la diversiunile din anii ’90: ale Iliescu &Co “noi muncim, nu gandim” .

      Cat despre faimoasa comisie parlamentara, care ar trebui sa faca raportul, alta bataie de joc: singurul in care am incredere, desi vrae “sa ne ia Ardealul” :D, e Attila Korodi (foarte articulat si coerent in argumente), care a refuzat sa dea avizul de mediu cand era ministru.

Leave a Reply

