Confesiunile unui ucigaş de câini

Motto
„…de ce nu va luati dvs. cu Radu, cu Sadicu, cu D’Artagnan, de pe blogul dlui Nastase, sa puneti miinile pe bite si rangi si sa iesiti in noaptea asta la scapat Bucurestii de ciini vagabonzi”

citat din dlNimeni

Recunosc, îmi place să lovesc la cap, să aud cum pârâie oasele maidanezilor, să mă-mbăt cu senzaţia de putere pe care ţi-o dă o bâtă-n mână, ador rolul de Dumnezeu: pe ăsta îl las, pe ăsta îl omor; o alegere rece, fără sentimente. Îmi place să adulmec mirosul de frică al potăilor mutilate, amestecat cu mirosul de sânge şi urină. Noaptea, la lumina rece a felinarelor, eu fac Legea, eu sunt Legea, Stăpânul morţii şi al vieţii.
Ştiu că nu vă vine să credeţi că-s niţel bolnav. Sub aparenţa asta de tip bonom se ascunde o brută însetată de sânge. Când i-am adus fetei mele Welsh terrierul de două luni, ea vedea în el un căţeluş adorabil, eu, o viitoare victimă. De-ar şti cum îl măsor din priviri…cum mi-ar place să-l mai calc în picioare…
Nu ştiu dacă boala este ereditară sau dobândită. Să ştiţi însă că există parcă o compensaţie, sunt vegetarian convins, nu suport nici măcar gândul să mănânc animale, mă simt un soi de canibal.
Este oribil ce li se întâmplă. Să îndopi o găină pe un perimetru de 22cm pătraţi şi apoi să-i rupi gâtul; să ţii scroafele în chingi de oţel, fără să se mişte, acestea devenind un soi de aparat cu o singură funcţie: să transforme hrana îngurgitată în excremente şi în lapte pentru purceii care stau conectaţi la ţâţele lor şi care purcei, după ce-s îndopaţi bine, sunt ucişi cu sânge rece, de multe ori cu cruzime; acelaşi lucru se întâmplă cu vacile.
Animalele astea stau mai rău decât într-un coşciug, iar scopul lor în viaţă este ca, după o aşteptare lentă şi chinuitoare, să ajungă în farfuria noastră. De peşti ce să mai zic…să le bagi cârlige de oţel în buză…sau de crabi, să le rupi cleştii…sau racii, să-i fierbi de vii…sau caracatiţe şi delfinii, animale cu mult mai inteligente decât câinele, cum sunt ele prinse şi mâncate…
Şi cu plantele am ceva probleme de corazon, de când am aflat că reacţionează la muzică.
Dar cu câinii n-am probleme. Îmi place să-i omor.
Observ însă că sunt într-o companie selectă, de vreme ce OUGul ce permitea eutanasierea căinilor fără stăpân a fost aprobată de domnul Adrian Năstase. Cum spune dumnealui pe blog:” Articolul 7 stabilea ca dupa expirarea termenului de cazare cainii care nu au fost revendicati sau adoptati (conform anexelor) vor fi eutanasiati.”
Cum ştiu că domnul Năstase este un vânător vestit, de-abia aştept să plecăm noaptea la vânătoare de maidanezi, în lumina rece a felinarelor, eu cu dumnealui, umăr lângă umăr, înarmaţi cu nişte bâte ultimul răcnet, Winchester, să-i eutanasiem noi un pic, şi-apoi să ne punem trofeele pe pereţi.

P.S. Nu-i aşa că-i deplasat articolul? Aşa este…dar este la fel de deplasat, fariseic şi nedrept ca acuzaţia unora că noi, cei care dorim să se rezolve într-un final problema câinilor vagabonzi, suntem nişte monştri.

P.S. V-aţi gândit vreodată de ce carnea este relativ ieftină?
Poate de aia:

Cine are nervii tari să se uite…

This entry was posted in General and tagged , , , . Bookmark the permalink.

32 Responses to Confesiunile unui ucigaş de câini

  1. Mitzaa Biciclista says:

    Off topic
    Vegetarienii convinși, din câte știu eu și dexul, nu consumă nici un fel de carne. Nici măcar peștele proaspăt,deosebit de gustos, descoperit la restaurantul pescăresc la plaja Azur. 😉

    • neamtu tiganu says:

      wow, o interventie extraordinara, plina de umor, inteligenta, ironie fina. Ce ti-e domne cu oltenii astia din Caracal! Desigur iei n-au probleme cu maidanezii, ii tin sub caruta.

      P.S exista vegetarieni dar exista si o subclasa si mai rea, nu stiu daca ie-n dexu oltenesc, se numesc vegani, astia nu maninca carne da nici produse de la animale, oua, lapte si nu folosesc nici un fel de produse facute din animale, piele, fulgi de gisca-n perne,

    • d'Artagnan says:

      Păi dacă ar fi adevărat că sunt vegetarian, ar fi adevărat şi restul articolului… 🙂 !

  2. Radu says:

    d’Artagnan,

    Unde a aparut motto-ul ? As vrea sa citesc si prima parte, domnul Nimeni scrie bine. Felicitari pentru raspuns, e plin de umor.

    • d'Artagnan says:

      Într-un comentariu pe blogul său, îl îndemna pe iepurilă să ne asociem.

      • Iepurele de Martie says:

        Asta am precizat si eu, intr-un comentariu trimis aici, in care te si intrebam cum ti-ai permis sa preiei acel mesaj fara sa-mi ceri voie (glumeam, bineinteles), dar vad ca ai sters mesajul ala. Esti de-o rautate… 😆

  3. Observator says:

    Te-am prins, melomanule! Sau iti place numai John Malkovich?

  4. Cardinal Richelieu says:

    S-a votat legea !
    In 3 zile n-o sa ma vezi picior de maidanez pe strada !
    Se vor duce toti in Piata Universitatii sa demonstreze pro sau contra Rosiei Montane (popular zis: “patlagica de munte”). Acolo nu le face nimeni nimic.
    Muschetare, saptamana viitoare ne vom ocupa de eutanasierea porumbeilor din pietele publice care “mazgalesc” masinile ?
    Oare de ce nu s-a dat o lege a eutanasierii soarecilor si a sobolanilor din subsolurile blocurilor?
    Multe intrebari, putine raspunsuri…

  5. athos says:

    Spune cinstit, care e relatia actuala cu Welsh-ul? 😉

  6. athos says:

    Off topic

    Esenta politicii USL, intr-o fraza:

    “Eu am fost impotriva proiectului, inainte sa cunosc aproape nimic despre proiect, pentru ca era sustinut de Basescu, si am spus ca daca il sustine Basescu e ceva de rau”

    http://revistapresei.hotnews.ro/stiri-radio_tv-15560391-live-text-victor-ponta-invitat-antena-3.htm

    • Radu says:

      Daca a declarat asa ceva inseamna ca e pur si simplu imbecil. Spun bine, daca a declarat, de facut stiu ca asa a facut, da’ sa te si fudulesti cu asemenea prostie …

      • athos says:

        Mie imi place foarte mult si exprimarea: ” inainte sa cunosc aproape nimic depre proiect”
        Intelegeti, prin urmare, care este actuala faza in care se gaseste Premierul: cea in care cunoaste aproape nimic despre proiect…

  7. Radu Humor says:

    Vă aruncă Ponta câte-o poantă şi vă repeziţi ca maidanezii, în haită, după ea/el s-o/să-l sfâşiaţi !
    Penibil !

  8. Radu Humor says:

    de Kai Brand-Jacobsen, Fondator și director al Department for Peace Operations (PATRIR)

    Și când te uiți la ce se întâmplă în lume, în țări cu condinții mult mai dificile, țări în care oamenii chiar se implică și chiar luptă pentru schimbare, unul dintre lucrurile pe care le vezi de obicei este că oamenii nu se plâng, ci se gândesc la cum pot să ajute să schimbe ce nu le place.
    Într-adevăr sunt condiții foarte dificile și grele în România. M-am plimbat din Cluj până în București pe jos și mi-am petrecut mulți ani călătorind prin România, vizitând multe locuri, vorbind cu oamenii, ascultându-i și discutând cu mulți români ce vin din diferite clase sociale, regiuni și educație, poate mai mult decât alți români au avut ocazia să o facă. Situația în România este dificilă, dar nu se compară cu țările pe care le-am văzut – unde oamenii, chiar și în condiții mult mai epuizante și grele, chiar și sub presiunea unor consecințe violente, chiar și cu mai puține oportunități și mai puțină siguranță, iau atitudine și se implică să schimbe ceva, să rezolve problemele din țara lor și să construiască împreună ceva mai bun.
    Ghandi zicea: «adevărul, chiar dacă în minoritate, tot adevăr este». Chiar dacă doar tu, eu sau oricare dintre noi ar fi singurii care să ia atitudine pentru ce știm noi că este just, să ia atitudine prin demninate, să ia atitudine prin curaj, să ia atitudine prin speranță, inspirație și prin fiecare bătaie de inimă, fiecare răsuflare, fiecare picătură de putere și curaj și determinare, tot ar merita, cât timp ar exista.
    Steve Biko, unul dintre mai deosebiți lideri de tineri, ființe umane și revoluționari din secolul trecut, care s-a luptat pentru a schimba lucrurile în bine în țara lui și pentru democrație sub guvernul apartheid al Africii de Sud – unde a fost torturat de poliție până a murit pentru că a instigat oamenii din Africa de Sud să ia atitudine – a zis odată: «cele mai mari lanțuri ale persecuției încep în mintea celor persecutați». România a fost asuprită de-a lungul a 400 de ani de către “intelectualii” și persecutorii locali care au condus-o și le-au spus oamenilor că nu pot face nimic, că totul în țara aceasta este rău și că nu merită mai mult. Aceste lanțuri nu există în realitatea României, nu în condițiile obiective, nu în limitările în ceea ce putem să facem, ci în mințile noastre și în cultura noastră: aici ne descurajăm, aici găsim motive și justificări – de multe ori mult prea superficiale și incorecte – pentru a doveni că nu putem schimba nimic, aici ne adunăm ranchiuna, furia și reproșurile față de ceilalți, înviovățindu-ne unii pe alții, oprindu-ne din a respira, a trăi, a simți, a experimenta și a utiliza acea solidaritate… acel respect(!) pentru ceilalți, chiar dacă nu suntem tot timpul de acord, pentru a lucra împreună pentru o schimbare reală.
    Dar unul dintre lucrurile care mă inspiră, unul din lucrurile care îmi dă speranță, care îmi face inima să bată mai tare, care mă încurajează, este faptul că în ultimii ani din ce în ce mai mult nu mai aud oameni spunându-mi ce nu se poate face, nu mai aud oameni prin cafenele plângându-se cat de greu este în România (și de multe ori chiar este foarte greu). Acum văd oameni care se implică. Oameni vorbind respectuos unii cu alții, cu ceilalți. Oameni descoperind speranța. Descoperindu-și puterea. Oameni rupând lanțurile asupririi, fricii, dezamăgirii, furiei, reproșurilor și scuzelor din toate minciunile în care ne îngropăm pe noi înșine și unii pe alții.
    Acesta a fost un răspuns foarte lung la ce ai scris tu și, de fapt, dacă mă gândesc, nu a fost chiar un răspuns pentru tine, dar o împărtășire a unor sentimente. Îl scriu din iubire pentru România, pentru casa mea, pentru toți oamenii minunați și frumoși pe care i-am cunoscut aici. Și de asemenea, scriu cu respect. Sper că nu am jignit pe nimeni. Este un sentiment, o perspectivă, o recunoștință din suflet pentru un popor ce ia atitudine.”
    În cea de-a doua parte a conversației, ca răspuns la întrebarea dacă știu despre situația de la Roșia Montană și despre „faptul” că oamenii nu se implică, reflecția mea umilă a fost:
    …. De fapt, ştiu. Am călătorit acolo încă din prima zi a campaniei Salvati Rosia Montană și am fost chiar și în încăperea în care s-a decis crearea campaniei. Spre rușinea mea și, în principal pentru că am călătorit în ultimii 10 ani peste tot în lume cu programele noastre de consolidare a păcii, a trecut mult, prea mult timp de când am fost ultima oară acolo, cu toate acestea mi-ar plăcea să merg acolo din nou. Având în vedere realitatea și condițiile la faţa locului:
    1. Eu nu m-aş aștepta ca oamenii să procedeze altfel decât până acum, și
    2. Îi respect pe cei care s-au alăturat în efortul de a salva Rosia Montană.
    Eu, personal, cred că există o responsabilitate pentru noi toți, fiecare dintre noi, pentru fiecare cetățean din România, de a încerca să înțeleagă de ce oamenii nu au acţionat, de ce noi înșine nu am acţionat. Cred ca oamenii, pe bună dreptate, sunt obosiţi de “promisiuni”. Cred că oamenii încearcă să supraviețuiască de pe o zi pe alta și să-şi întreţină propria familie. Cred că mulți oameni sunt epuizaţi, dezamăgiţi şi lipsiți de putere. Cred că în această țară nu a fost niciodată o reflecție profundă, o discuție profundă și o ascultare reciprocă, despre ceea ce se întâmplă și despre tipul de țară în care vrem să trăim. Cred că rar, foarte rar, ne-am permis nouă înşine să ascultăm într-adevăr ce simţim, ca să nu mai vorbim despre ascultarea reciprocă. Cred că, dacă dorim ca oamenii să ia atitudine, oricine, inclusiv noi înșine, eu, trebuie în primul rând să-i tratăm cu respect. Cred că, dacă vrem ca oamenii să ia atitudine, trebuie ca mai întâi noi să luam atitudine. Nu intenţionez niciun fel de lipsă de consideraţie pentru sentimentele voastre. Autentica şi adevărata voastră dezamăgire. Frustrare. Poate chiar tristețe. Le-am înțeles. Profund. Și vreau să văd, să găsesc calea prin care să putem creşte din acest punct, mai departe, la ceva şi mai puternic. Vă multumesc.
    Și unul din citatele mele preferatele:
    “Eu nu sunt un optimist, nici un pesimist, dar am speranţă – născută din alegerile pe care le fac și acțiunile pe care le înteprind”.
    Depinde de fiecare dintre noi, să nu ne uităm la ceilalţi așteptând ca aceştia să se implice, ci de a face propriile noastre alegeri, de a întreprinde propriile noastre acțiuni … și să luăm atitudine.
    ***
    Când țara ta are nevoie de tine; când în acel moment ia naștere și se creează istoria, când ai ocazia să iei atitudine și chiar să te implici, să faci ceva pentru tot ceea ce iubești, pentru tot ceea ce ai spus că-ți dorești… ce faci? Îți folosești la maxim abilitățile, talentul, posibilitățile artistice de exprimare ale propriei tale minți, propriei tale minți și tot ceea ce ai în interior? Îți folosești abilitățile, imaginația, capabilitatea de a face o diferență? Sau comentezi din culise, plângându-te că „Sunt dezamăgită de faptul că nu ies mai mulți oameni în stradă”, în timp ce nici măcar tu însuți nu ieși afară în stradă/faci asta; dezamăgit de acțiunile și deciziile altora, în timp ce tu însuți nu ai luat atitudine și nici frâiele in mână. Acesta, acum, acest moment care se întâmplă pretutindeni în jurul tău: acesta este momentul. În care alegi să te ridici, să te implici, să îți acorzi un moment unic, eliberator, plin de bucurie și însuflețitor, să te implici cu întreaga ta ființă, cu tot ceea ce ai, cu toată mintea ta, cu toată inima, bucuria, dorința, pasiunea, inteligența, creativitatea și dedicarea – este unul din cele mai prețioase daruri pe care niciodată nu ți le vei acorda ție însuți, copiilor pe care poate-i ai sau pe care îi vei avea, într-o bună zi. Cea mai frumoasă mulțumire adresată părinților tăi. Cel mai mare „DA” pe care-l poți cânta, dansa, striga din toți rărunchii, mintea și inima ta bătândă. În România, ne-am săturat să blestemăm și să ne plângem cât de „negru” este totul. Veniți. Veniți să ne ajutați să aprindem suficiente lumânări pentru a lumina inimile și mințile fiecărei persoane din această țară. FII – tu, tu însuți, acum – FII schimbarea pe care vrei să o vezi în lume, în România, în viața TA. Iar atunci când, peste ani și ani, când copiii, prietenii și colegii tăi, când TU te vei întreba, într-o bună zi: „Unde am fost atunci?”, vei putea spune cu mândrie, din tot sufletul: „Am fost acolo. Am făcut o diferență.”
    Te-ai săturat să blestemi despre cât de „negru” este totul?
    Vino să aprinzi o lumină și fii schimbarea pe care vrei să o vezi în lume.
    Acest articol a fost preluat de pe blogul personal al lui Kai Brand-Jacobsen.

  9. Iepurele de Martie says:

    Mesajul ala din motto imi apartine. Mi-a fost adresat mie, personal. Preluarea lui echivaleaza cu scotocirea corespondentei mele private. Ai cerut voie? 😆

  10. Radu says:

    Dormeo si cu Parsivel. Asa o sa le ramana numele !

  11. Radu Humor says:

    O postare excepţională !
    Interesantă confirmare a păcălelii româneşti, pentru care nu plăteşte nimeni, dintre cei vinovaţi şi desigur cetăteanul furnică va fi în final, cel care “cumpără” ţepe:
    – 1996, RAC Deva încheie un protocol cu Vasile-Frank Timis (de origine român, interlop din zona Borşa)” reprezentant investitor” al firmei Gabriele Resources Ltd, pentru concesionarea unor halde de steril aurifer din zona perimetrală Roşia Montană, protocol total ascuns faţă de opinia publică. În această afacere fiind implicat şi Ioan Gaf Deac, politician în domeniul diplomaţiei româneşti ( ambasador);
    – 1997, ia fiinţă societatea mixtă Rosia Montană Gold Corporation, prin fuziunea RAC Deva cu Gabriele Resources Ltd, deşi specialişti ai ANRM (Agenţia Naţională a Resurselor Miniere) sesizează ministerul industriilor la acea vreme, de anumite ilegalităţi cu privire la această fuziune;
    -1999-2000 are loc o dilatare a perimetrului concesionat, de la 12 la 22 şi ulterior la 42,3 Km p., prin realizarea unui acord secret semnat se pare de ministrul industriilor la acea vreme Berceanu;
    – 2013 urmează o desecretizare a conţinutului acorcului, mai puţin anexele acestui acord, ce rămân în continuare sub protecţia secretizării şi tot în acest an are loc crearea unui proiect de lege special pentru Proiectul Roşia Montană, dat spre dezbatere parlamentului român.
    sursa http://www.hotnews.ro/stiri-arhiva-1231554-frank-timis-inhatat-aurul-din-apuseni-printr-caruta-falsuri-iar-tariceanu-inchis-ochii.htm
    Şi atunci dacă tot vorbim de secret şi secretizare pe bani publici şi proiecte publice, în interes public, cum să nu dai dreptate spuselor preşedintelui USA – John F. Kennedy în ultimul său discurs nov.1963 la Dalas Texas, unde pe 22 nov.1963, este ucis mişeleşte, lîngă soţia lui, în propia maşină, prin împuşcare!
    “Doamnelor şi domnilor,
    Cuvântul “secret” în sine este incompatibil cu o societate liberă şi transparentă. Şi noi, ca naţiune…prin moştenire şi prin istorie, luptăm împotriva societăţilor secrete, jurămintelor secrete şi faptelor secrete. Şi asta, pentru că ni se opune la scară mondială,… o conspiraţie monolitică şi nemiloasă… care se bazează, cu prioritate, pe mijloace suversive, pentru a-şi extinde sfera de influenţă, pe infiltrare în locul invaziei, pe subversiune în locul alegerilor libere…pe intimidare în locul voinţei libere.
    Este un sistem care a reunit vaste resurse materiale şi umane… în construirea unei maşini foarte eficiente şi strâns sudate…ce combină acţiuni militare, diplomatice, informaţionale, economice, ştiinţifice şi politice. Activităţile ei pregătitoare sunt ascunse, nu publicate. Greşelile ei sunt îngropate, nu afişate ca ştire de primă pagină. Dizidenţii ei sunt reduşi la tăcere, nu preţuiţi. Nici o cheltuială nu este contestată, nici un secret nu este desvăluit. Din acest motiv, legiuitorul atenian Solon… a decretat că săvârşeşte o crimă…orice cetăţean care se retrage din controversă.
    Vă cer ajutorul în datoria uriaşă pe care o am… de a informa şi alerta poporul american, cu credinţa că, datorită ajutorului vostru, omul va fi ceea ce s-a născut să fie: liber şi independent.”
    sursa http://www.youtube.com/watch?v=SmcY5rpimfk
    Atâta timp cât ucigaşii lui JFK fac încă legea în America, (şi) acest popor îşi merită soarta !

    • Cardinal Richelieu says:

      @ Radu
      Sa nu uitam ca mai e putin si se implinesc 50 de ani de la moartea lui JFK. Se vor desecretiza dosarele anchetei? Vom afla adevarul despre “cine l-a omorat pe Kennedy”? Sau se vor lua americanii dupa romani si vor spune ca “s-au pierdut dosarele” !
      N-ar fi exclus…

      • lazycat001 says:

        Nu cred ca se vor desecretiza in masura in care aceasta desecretizare ar aduce atingere monstrilor sacri pentru opinia publica americana: FBI, CIA (mai mult sau mai putin..), Presedintie, Secret Service..

    • lazycat001 says:

      Total on topic… Si luuung frate, ca si postarea anterioara, m-a apucat somnul de vreo trei ori.

      Cateva detalii poate relevante, m-am ocupat doar de partea cu JFK (trebuie sa mai si muncesc printre picaturi): discursul din care ai citat nu a fost deloc ultimul, a fost dat in aprilie 1961 si nu in noiembrie 1963, la invitatia American Newspaper Publishers Association, asta ar explica o buna parte din referirile la secrete etc. Tine seama ca si comunistii erau vizati de discurs in foarte mare masura. Adica le-a spus oamenilor cam ce le prindea bine sa auda, ca multi alti politicieni. Oricum ramane un discurs demn de retinut.

      Plus ca in postarea ta sunt prea multe filme si nici o idee personala pe care sa o putem dezbate, nu e asa?

  12. lazycat001 says:

    @ d’Artagnan

    Ceva mai on-topic…

    Socoteala cu cainii mi me pare foarte simpla. Este o chestiune lasata sa balteasca de foarte multa vreme, cand cineva (Basescu, pura intamplare) a dorit sa faca un pas radical in directia aceasta au sarit oameni de mare notorietate, celebritati si ONG-uri ca muscate de sarpe: vai dar se poate ??

    Cu toata parerea de rau dar mi-e teama ca trebuie sa ajungem la eutanasierea in masa a cainilor deoarece au devenit o amenintarea reala pentru noi, oamenii, si nu avem mijloace financiare sa adoptam o alta solutie (cazare pe termen nelimitat in adaposturi cu conditii decente). Si o buna parte din vina o poarta persoanele de mai sus: daca se adopta solutia radicala atunci la inceputul anilor 2000 probabil ca ar fi fost eutanasiati mult mai putini decat vor fi eutanasiati acum…

    PS nu va place schimbarea de limbaj: cand media trebuia sa protejeze cainii ca asa erau ordinele, erau “caini comunitari”, acum au fost degradati la “caini maidanezi”…

  13. Radu says:

    E vreun politician roman care sa nu se fi contrazis in privinta Rosia Montana ? Cu cata usurinta trec de la statutul de dusman implacabil la sustinator fara rezerve, trecand la nevoie prin stadiul de “neutralitate” (vezi Basescu recent). Important e sa ai o parere originala, sa sustii altceva decat “competitorii”.
    Ce nu inteleg eu e rostul tam-tamului. Daca Ponta vrea proiectul, cu siguranta ca poate atrage PNL-ul sa-l sustina, dar trebuie sa dea ceva in schimb. E chiar atat de greu sa-si spele rufele in familie, sa vada ce vor ceilalti la schimb ? Mie chestia cu prezidentialele de anul viitor mi se pare hilara: e clar ca va castiga candidatul sustinut de PSD, de fapt e randul lor, au stat 10 ani pe tusa, si in general, e randul unui candidat de stanga.
    As mai avea de adaugat un singur lucru: certurile dintre PD+Basescu p de o parte si PNL pe de alta, din anul 2006 se aseamana foarte mult ca intensitate cu cele din interiorul USL de azi. Cu toate astea Alianta DA de atunci s-a rupt. Iar cea de azi nu se va rupe. Ceea ce ma face sa ma intreb (pentru a n-a oara): De ce s-a dizolvat Alianta DA, care a fost adevaratul motiv ?

  14. Radu Humor says:

    5 dovezi ca islamul radical este un produs al serviciilor secrete americane, britanice si israeliene

    Posted in CIA, ISLAMISM, ISRAEL, Mossad by saccsiv on octombrie 8, 2011
    Iata ce aflam din articolul 5 Facts That Prove Radical Islam Is A Child of American-British-Israeli Intelligence:

    Saman Mohammadi – The Excavator- 6 octombrie 2011

    Controlul grupurilor islamiste radicale de către guvernele din umbră ale SUA, Israel şi Marea Britanie este asemănător controlului mişcării Tea Party[1] de către fraţii Koch şi alţi oligarhi de dreapta, care au preluat rapid din mers această mişcare şi o îndreaptă pe calea auto-distrugerii.

    Cu alte cuvinte, a existat o mişcare islamistă organică împotriva imperialismulul Vestic în ţări precum Iran şi Egipt care, deşi a crescut fără nici un fel de sprijin occidental, a fost limitată şi ineficientă. De-a lungul anilor, principalul motiv pentru care această mişcarea anti-democratică a câştigat putere şi influenţă în rândul populaţiei musulmane s-a datorat finanţării şi susţinerii mascate venite din Vest şi din partea Israelului.

    Dovezile arată că America şi Israel au finanţat, au înarmat şi au folosit grupările islamiste radicale precum Hamas şi Frăţia Musulmană atât pentru a contrabalansa ascensiunea mişcărilor naţionaliste, cât şi pentru a-şi promova obiectivele geopolitice şi discursurile politice în Orientul Mijlociu.

    America şi Israel au mers chiar până la crearea de false grupuri islamiste transnaţionale precum Al-Qaeda cu scopul de a controla mesajele pornite din Orientul Mijlociu şi a-i direcţiona pe musulmani spre sprijinirea extremismul islamic şi a războiului continuu cu Vestul.

    Activitatea de direcţionare a energiilor creatoare din Orientului Mijlociu de către America include sprijinul financiar şi diplomatic acordat “revoluţiilor colorate” şi revoltelor populare care nu ameninţă în nici un fel structura de putere a noi ordini mondiale şi nici dictatura băncilor centrale occidentale.

    Aceste informaţii nu sunt secrete. Adică nu este nimic nou sau controversat. Până şi un elev de clasa a cincea cunoaşte această situaţie istorică. Singurele locuri în care aceste informaţii sunt suprimate sunt reprezintate de instituţiile mass-media occidentale dominate de sionişti şi serviciile secrete anti-democratice occidentale.

    Cunoscutul expert în problemele Orientului Mijlociu şi fost prezentator al BBC, Alan Hart a vorbit pe 11 septembrie 2011 la Freiburg, în Germania, despre complicitatea mass-mediei occidentale în muşamalizarea adevărul despre 11 septembrie şi despre conflictul dintre Israel şi Palestina. Hart a spus:

    Adevărul istoric este necesar pentru a ÎMPUTERNICI cetăţenii naţiunilor Vestice astfel încât democraţiile lor să sprijine o soluţie justă a problemei palestiniene şi pacea tuturor. Fără această împuternicire, eu cred că nu există nici măcar o şansă minimă pentru o rezolvare justă a problemei palestiniene şi pentru pacea a toată lumea; iar cancerul pe care îl reprezintă acest conflict ne va consuma în cele din urmă pe noi toţi.

    Hart a scos în evidenţă lipsa analizelor şi informaţiilor credibile din mass-media occidentală cu privire la falsele atacuri de la 11 septembrie şi cu privire la alte adevăruri care ar putea schimba destinul Orientului Mijlociu şi al lumii dacă ar fi discutate în mod deschis în mass-media. Hart a mai spus că cetăţenii din Vest şi, mai presus de toate, cetăţenii americani “au fost condiţionaţi de propaganda sionistă să creadă într-o versiune a istoriei care, de fapt, nu este adevărată.”

    Această versiune a istoriei susţine că:

    1) Israelul este victima perpetuă a violenţei Palestiniene,

    2) Există în lume o mişcare islamistă puternică care ameninţă America şi Vestul cu distrugerea,

    3) Al-Qaeda, care reprezintă un braţ al mişcării islamiste, a fost responsabilă pentru atacurile din 11 septembrie şi planifică mai multe atacuri teroriste împotriva Americii,

    4) Nu va exista pace între naţiunile musulmane ale Orientului Mijlociu, pe de o parte, şi Israel şi America, pe de altă parte, decât atunci când toţi teroriştii islamişti vor fi ucişi, iar Jihad-ul lor împotriva Vestului distrus, şi

    5) Iranul este decis să înceapă Al Treilea Război Mondial şi să şteargă Israelul de pe harta lumii.

    Toate cele cinci puncte de mai sus sunt minciuni. Israelul nu este o victimă, nu există un Jihad Islamist împotriva Vestului, 11 septembrie nu a fost întreprins de Al-Qaeda, pacea poate fi instaurată dacă întreg adevărul este înţeles de toţi, iar Iranul nu a spus că va ataca Israelul cu arme nucleare.

    Istoria timpurilor noastre a fost atât de mult manipulată şi răsucită astfel încât noi nu trăim într-o lume reală. Vieţile noastre sunt miciuni. Trăim într-o lumea fantasmagorică, în care liderii politici făţarnici şi mincinoşi ne stăpânesc gândurile şi ne controlează percepţiile.

    Civilizaţia noastră este schizofrenică, iar dialogurile noastre sociale sunt, de cele mai multe ori, controlate de atotputernica mass-medie. Această mass-media a creat o cultură a nebuniei şi a morţii. Am lăsat psihopaţi periculoşi precum Dick Cheney, Donald Rumsfeld şi Benjamin Netanyahu să conducă ca nişte nebuni în loc să-i spânzurăm ca pe nişte criminali de război şi terorişti ai statului.

    Cred că Ron Paul a exprimat foarte poetic starea timpurilor noastre la House Floor pe 19 mai 2009 când a spus: “Ne-am rupt de realitate – suntem o naţiune bolnavă psihic. Ignoranţa cu o brumă de cunoaştere a înlocuit înţelepciunea.” Dr. Paul şi-a început discursul cu o sinceritate şi solemnitate chiar mai mari şi a spus: “Oare chiar totul este un vis urât, un coşmar? Imaginaţia mea îmi joacă feste sau ne-am pierdut minţile? Este suprarealist, este chiar de necrezut. Este o mare absurditate, o mare decepţie, o înşelătorie de proporţii monumentale bazată pe idei ilogice şi al căror timp nu ar fi trebuit să sosească niciodată; simplitatea este distorsionată şi încâlcită în mod grotesc; nebunia s-a dat drept logică; planuri grandioase construite pe minciună, bazate pe moralitatea unor Ponzi şi Madoff; răul descris ca virtute, ignoranţa s-a transformat în înţelepciune; distrugere şi sărăcie în numele umanismului; violenţa a devenit unealta schimbării; războaiele preventive sunt folosite ca o cale spre pace”.

    Singura cale de ieşire din această nebunie este prin adevăr, transparenţă şi înţelegere. Trebuie să ne întrebăm pe noi înşine cum am ajuns aici şi să cerem răspunsuri de la proiectanţii monstruoşi ale acestor planuri mondiale care duc lumea noastră la limita dezastrului.

    Cele cinci fapte care sunt reliefate mai jos pot să ne ajute să scăpăm mental din ficţiunile bolnăvicioase ale istoriei, să ne recâştigăm claritatea şi să revenim la realitate.

    1. Israel a lansat mişcarea radicală Hamas în Palestina în anii ‘70 drept “contra-balanţă la PLO (Organizaţia pentru Eliberarea Palestinei)” – potrivit lui Tony Cordesman, analist pentru Orientul Mijlociu la Centrul pentru Studii Strategice, care este citat în articolul lui Richard Sale din iunie 2002 pentru United Press Internaţional, numit “Istoria Hamas legată de Israel”.

    Sale citează deasemenea un înalt ofiţer din CIA care a spus că ajutorul dat de Israel organizaţiei Hamas a fost “o încercare directă de a împărţi şi dizolva sprijinul pentru PLO care este o organizaţie puternică, seculară, prin folosirea unei alternative religioase concurenţiale.”

    Israel a finanţat Hamas atât din motive strategice, cât şi politice. Beneficiul cel mai evident îl reprezintă reputaţia şi încrederea internaţionale. Un duşman radical şi intransigent însărcinat cu politicile Palestinei le permite liderilor duri ai Israelului să-şi manipuleze oamenii şi lumea fără ca ei să apară în postura de băieţi rău.

    Există o logică de netăgăduit în spatele sprijinului îndelungat pe care Israelul îl acordă fundamentaliştilor islamişti. Este o mişcare nebunească să-ţi creezi propriul monstru atunci când doreşti pace. Dar dacă doreşti război şi ai uneltele necesare să ucizi monstrul, de ce să nu-l creezi?

    Numeroşi experţi pe problemele Orientului Mijlociu, oficiali ai serviciilor secrete, jurnalişti şi intelectuali au atras atenţia asupra faptului nebunesc prin care serviciile secrete israeliene şi cele vestice au finanţat mişcarea Jihad pentru a împiedica lideri seculari, moderaţi şi naţionalişti să devină dominanţi în regiune. În februarie, când protestele din Orientul Mijlociu au început să izbucnească, Noam Chomsky a scris:

    “Ameninţarea generală a fost întotdeauna independenţa. În lumea arabă, Statele Unite şi aliaţii săi au sprijinit permanent islamiştii radicali, câteodată pentru a preveni ameninţarea naţionalismul secular. În multe privinţe, islamismul este sora ciudată a sionismului. Amândouă sunt putrede în interior şi vor primi un verdict aspru din partea istoriei”.

    2. Răsturnarea primului-ministru al Iranului ales democratic, Mohammed Mosaddeq, de către CIA şi MI6 a fost asistată de către liderul fundamentalist islamist al Iranului în acea perioadă, Abol-Ghasem Kashani care a fost mentorul viitorului lider al Iranului, Ruhollah Khomeini. Perfizii mola[2] ai Iranului au uitat intenţionat faptul că ei au colaborat cu CIA şi MI6 şi că l-au înjunghiat pe liderul popular al Iranului în 1953. Unul dintre grupurile islamiste care au fost implicate, denumit Fadaian Islam, era un cunoscut grup terorist care a fost responsabil de multe crime şi tentative de asasinat eşuate, implicat inclusiv într-un atentat asupra vieţii lui Mosaddeq.

    Citiţi articolul “Why Iranian Mullahs helped the US install the Shah and then turned against him?” (De ce mola iranieni au ajutat Statele Unite să-l pună la putere pe Şah iar apoi s-au întors împotriva lui?) scris de Masoud Kazemzadeh, profesor asociat de Ştiinţe Politice la Universitatea de Stat “Sam Houston” din Texas.

    3. Statele Unite i-au finanţat pe mujahedinii afgani pentru a atrage Uniunea Sovietică în Afganistan cu scopul de a o învinge. Acest fapt în sine nu este neplăcut – este istoria oficială a politicii de putere şi o mişcare deşteaptă făcută de către imperiul SUA. Însă imperiul SUA nu a renunţat la sprijinul pe care-l acordă gherilelor musulmane teroriste nici după căderea Uniunii Sovietice. De fapt, SUA au continuat instruirea şi finanţarea fundamentaliştilor islamişti şi în anii ’90 pentru a crea un nou inamic străin care să-i sperie pe americani şi să justifice bugetul militar colosal.

    Este un fapt istoric de necontestat că Osama Bin Laden este o creaţie a CIA. La fel este şi liderul islamic fundamentalist Anwar Al Awlaki, care a fost invitat la Pentagon să ia masa şi să bea un ceai, după atacurile din 11 septembrie.

    De ce au fost Pentagonul şi CIA atât de prietenoşi cu cei mai aprigi duşmani ai lor – Osama Bin Laden şi Anwar al Awlaki? Singurul răspuns logic este că, de fapt, ei nu au fost niciodată duşmani. CIA i-a crescut pe aceşti băieţi în spatele scenelor, dar i-a creat drept false personalităţi istorice şi le-a spus să pornească un Jihad violent împotriva Vestului pentru a justifica cucerirea ilegală a Orientului Mijlociu de către Pentagon şi Israel.

    4. Nu există un grup islamist radical numit Al-Qaeda care este hotărât să distrugă America şi civilizaţia occidentală. Acesta este un mare mit care a fost creat în mod voit de către guvernele din umbră din America, Israel şi Marea Britanie.

    Al-Qaeda nu există aşa cum a susţine mass-media. În limba arabă, Al-Qaeda înseamnă “bază”, aceeaşi bază cu cea a fraierilor musulmani ai CIA şi ai altor servicii secrete occidentale folosiţi sub acoperire atât în atacuri teroriste împotriva cetaţenilor occidentali – aşa cum au fost atacurile din 11 septembrie şi 7 iulie – cât şi în atacuri împotriva naţiunilor din Orientul Mijlociu care se opun dominaţiei Vestice.

    Haideţi să reformulez. Imaginaţi-vă că exista un mare cort cu numeroase centre de recrutare în interior care are mese cu pliante şi anunţuri pe care se pot citi: “Angajăm terorişti Jihad. Înscrieri aici.” În acel cort, cele mai mari grupuri de recrutare care caută terorişti Jihad nu sunt Fraţii Musulmani sau Republica Islamică a Iranului, ci MI6, CIA, Mossad şi Spionajul Saudit.

    Cu alte cuvinte, agenţiile de spionaj vestice au acaparat piaţa comerţului cu terorism. Aceste agenţii deţin cele mai faimoase personaje, cum ar fi Bin Laden, Anwar al Awlaki, dar şi mulţi alţii care nu sunt faimoşi, dar care deţin multă putere şi prestigiu printre musulmanii creduli care urmează cuvântul Jihad-ului.

    Islamul radical este o marcă globală, iar specialiştii de marketing din spatele acestei mărcii globale lucrează la cele mai înalte niveluri în Mossad, CIA şi MI6.

    Pentru mai multe informaţii asupra acestui subiect, citiţi următoarele articole: “11 Reasons Why The Threat From Al-Qaeda is Not Real,” (11 motive pentru care ameninţarea Al-Qaeda nu este reală) şi “Al-Qaeda 100% Pentagon Run” (Al-Qaeda condusă 100% de Pentagon).

    5. Atacurile din 11 septembrie, care sunt văzute drept cea mai mare victorie militară şi propagandistică a islamului radical asupra vestului, au fost organizate de guvernele din umbră de la Washington şi Tel Aviv. Acesta este un fapt istoric, sprijinit pe dovezi stiinţifice, şi nu o teorie nebunească a conspiraţiei.

    Oricât ar vrea Al-Qaeda să pretindă că ea a fost în spatele atacurilor din 11 septembrie (şi nu o bandă trădătoare din Washington), este absurd să aibă astfel de pretenţii în pofida tuturor dovezilor şi faptelor. Repudierea Al-Qaeda de către preşedintele Iranului, Mahmoud Ahmadinejad, în discursul său de la Naţiunile Unite în care a învinovăţit Washington-ul pentru 11 septembrie, este caraghioasă.

    Este evident că CIA direcţionează şi controlează revista online a Al-Qaeda “Inspire” şi că Al-Qaeda nu este nimic mai mult decât un grup mass-media de faţadă care acţionează ca un braţ de propagandă pentru guvernul SUA

  15. lazycat001 says:

    @ Radu Humor

    Frate m-ai convins… Ho ca glumesc, cine a avut timp sa citeasca elucubratiile tale pe 30 de pagini cand deja dupa primul paragraf ne umfla rasul..

    Aloo domnul d’Artagnan o minima moderare a comentariilor ar fi destul de inspirata probabil, ca si o lungime maxima admisa a acestora…

  16. Radu Humor says:

    De la un simbol al lenei nici nu m-aş fi aşteptat la mai mult !
    De altfel îmi cer scuze pentru lungimea articolului ( mai ales că ştiu că nu numai lungimea lui deranjează 😉 ), dar cum cam bate vântul pe aici m-am gândit că, în lipsă de altceva, e bună şi asta !
    Postaţi fraţilor şi vă promit că nu mai postez nimic mai lung decât acest comentariu !
    Dar postaţi, nu vă jucaţi !

  17. Ludovic al XIV-lea says:

    Fratilor,
    Prea multa vorbarie. Nu cred ca intereseaza pe multa lume copy/paste din tot felul de reviste, articole, discursuri etc. Aici pe blog nu exista si pareri proprii, filtrate de propria judecata?
    Articolul este (sau asa mi se pare) o parere proprie despre cum tratam diferentiat problemele in functie de impactul emotional cauzat de acestea.
    Daca un caine a omorat un copil, trebuie eutanasiati toti cainii…
    Iar daca un urs ataca si omoara 2-3 oameni, eutanasiem toti ursii din Romania?
    Iar daca un microbuz intra intr-un parapet din cauza soferului, eutanasiem toti soferii de microbuze?
    Va rog frumos, PARERI nu CITATE !

    • Mitzaa Biciclista says:

      Păi ia vedeți, majestate, că deja umblă vorba că nu maidanezii l-ar fi sfâșiat pe micuț, ci chiar un câine de luptă, de-a dreptul necomunitar, aflat în proprietatea unui personaj misterios. Că cică probele ADN ale maidanezilor bănuiți de crimă nu coincid cu probele găsite pe trupșorul micuțului. Să vedeți atunci păreri necitate și toată pleiada asta care militează pro sau contra maidanezilor, spre ce vor ținti dacă se va dovedi adevărată bănuiala. Ei?

      • Radu says:

        Nu prea se potrveste cu ce a spus fratele lui Ionut ca a vazut cu ochii lui. Sau ma rog, ce au declarat ziarele ca a spus fratele lui Ionut, ca eu n-am fost acolo sa-l aud.

Leave a Reply

