Nuntă şi concediu în România. Jurnal de bord.

Sâmbătă
Am plecat spre Cluj, duminică am o nuntă. La dorinţa fermă a soţiei am luat de bună voie şi nesilit de nimeni decizia de a fi naş.
Nu va fi o nuntă mare. Au făcut rezervările la restaurant din vreme, pentru 100 de persoane: 70 sunt rude şi foşti colegi de facultate, 30 sunt colegi de serviciu, cei mai mulţi din partea miresei.
Nunta de 100 de persoane este OK, mă simt mai puţin stresat.
Am ajuns spre seară la hotel, patru stele, Grand Hotel Napoca, parcarea este plină, cică este o nuntă. Şi eu unde parchez maşina?! Staţi liniştit, mi se răspunde, la 21.00 pleacă toată lumea! Ce mai nunţi se ţin în Ardeal, mă mir eu! Păi, băi, fraţilor, de acolo de unde vin eu la ora asta se începe cheful!!
Aşa a fost, la 21.00 sufla vântul prin parcare.
Masă în oraş dată de fini, culcare regulamentară. Cameră OK.

Duminică
Trezire regulamentară. Mic dejun. Neinclus în preţul camerei, destul de piperat, de altfel.
Plătim separat şi-l luăm. Luăm şi plasă în acelaşi timp: la ora 09.00 toate alimentele sunt reci. Omleta, crenvuştii, cârnaţii, ochiurile, parcă-s de la nunta de-aseară. Soţia strâmbă din nas. Când strâmbă din nas e naşpa, se anunţă „vreme” rea. De data asta se abţine, e finul cu noi şi el a ales hotelul.
Mă învârt în jurul bufetului suedez poate găsesc ceva mai cald cu 2 grade Celsius decât temperatura mediului ambiant. Nimic. Observ cu coada ochiului că soţia a mai luat o felie de pâine cu un ou ochi pe el. Uff! Bine că a găsit ceva să-i placă…Dau să o felicit şi ea-mi explică cam albastru că primul ou ochi a avut un ţânţar mort chiar pe gălbenuşţul rece ca gheată. Înghit în sec.
Există şi un fel de şef de sală, un bătrân afabil, gras, cu aer de ospătar din alimentaţia publică comunistă, care ne îndeamnă să-i spunem cu ce ne poate fi de folos. I-aş fi spus eu că ţânţarul din ou nu pare prea proaspăt, dar mă abţin, azi e nuntă, finul pare emoţionat…

Mă pregătesc de cununia civilă. Mi-am uitat butonii de la cămaşă, nu mai am timp să cumpăr alţii, aşa că soţia propune să fim cool şi să lansăm o nouă modă, forţând nuntaşii să-şi dea şi ei jos butonii de la cămaşă.
Cununia civilă este în parc. Se desfăşoară bine, conform programării, în aproximativ 5 minute se termină totul. În parc e frumos, atâta doar că m-au stresat nişte bruneţi ( ce nu păreau să lucreze la oficiul stării civile) să le plătesc ceva, o taxă de căsătorie, să le meargă şi lor bine, mânca-ţi-aş, să-ţi trăiască finii, naşule! Nu le-am dat nimic, drept care m-au felicitat probabil de mamă.
Nunta religioasă se ţine la o biserică frumoasă, impunătoare. Un preot cu har, blând şi înţelegător. Mi-a plăcut slujba, ne-a explicat şi ce simbolizează inelul de căsătorie, şi ce-i cu expresia „femeia să fie cu frică faţă de bărbat”.
La sfârşit m-a chemat la el în altar unde m-am cam fâstâcit, stăteam cu banii în mână şi nu ştiam cum să-i dau. M-a lămurit tot el, zâmbind, că trebuie să-i pun pe cărticica în care înregistra nunţile. Cât, am întrebat eu, cât doreşti, a fost răspunsul. Bineînţeles, nu am primit nicio chitanţă, dar nu-i bai, preotul şi slujba chiar mi-au plăcut.
Afară, după ce am făcut poze, au apărut iar nişte bruneţi, care sigur nu făceau parte din cler, că aveau pe ei tricouri cu Steaua Bucureşi ( în Cluj?!), cam la 17, 18 ani, plesnind de muşchi şi sănătate, care mi-au urat şi ei să-mi trăiască finii, mânca-ţi-aş, naşule! Cum de şi-au dat seama că io-s naşul, nu pricep, probabil că-s impozant de felul meu. Nu le-am dat nici lor, din principiu, drept care m-au felicitat probabil şi ei de mamă. Tot din principiu.
Am ajuns la restaurant unde mi-am făcut rost de o pereche de butoni, absolut inutili după părerea mea.
Nunta cea mică se transformase într-una microscopică, deoarece rudele miresei, cetăţeni din Republica Moldova, nu primiseră la timp vizele de intrare în România, iar colegii de muncă ai miresei, vreo 20 de persoane, îşi anulaseră venirea pe un motiv bine întemeiat, după părerea lor, în sensul că nu mai vedeau motivul pentru a face act de prezenţă de vreme ce mireasa plecase de la firma lor de vreo săptămână. Ce rezon mai era să facă efortul?! Gata, subiect închis.
Aşa că la nuntă mai erau vreo 50 de meseni, fapt ce-a iritat conducerea restaurantului, care a pedalat pe ideea că duminica ei câştigă de obicei 18.000 de lei, aşa că să facă bine mirii şi să găsească o soluţie. Soluţia s-a găsit, ciorba de potroace de după nuntă se va da la acelaşi restaurant.
Pentru mine a fost perfect, dacă la nunţi nu mă prea pricep să fiu naş, şi nici nu-mi plac, la petreceri mai mari, cum devenise nunta asta, sunt expert.
Aşa că am dansat, m-am conversat cu colegii lor de facultate, nişte tineri interesanţi, absolvenţi ai unei facultăţi de artă, de care probabil voi mai auzi, m-am împrietenit cu barmanul ( n-am băut în viaţa mea atâtea cocteiluri ca acum, ideea miresei de a avea un bar mobil a fost genială!!), şi-am fost declarat de către toţi ospătarii ca fiind cel mai cool naş care le-a trecut pragul la ultimele nunţi, nu ca „manelistul ăla de săptămâna trecută, cu lanţ şi Q 7 care…”.
Nu le-am dat nici lor nimic, din principiu, dar ăştia nu s-au supărat, plângeau la sfârşit pe umărul meu pentru echipa lor preferată: unul era cu Petrolul Ploieşti, unul cu CFRul, altul cu Universitatea, rivalitate cruntă…suporteri duri, genul acela care se bate cu galeriile adverse, când au auzit c-am văzut şi filmul „Hooligans” au căzut pe spate…
La ora 03.00 s-a încheiat nunta. Cât pot rezista şi chelnerii la băutură!?
Priveliştea la restaurant a fost grozavă: pădure şi un lac imens.
Una peste alta, a fost cea mai mişto nuntă la care-am fost eu vreodată, aşa că n-am regretat decizia de a fi naş, luată, cum am mai spus, de bună voie şi nesilit de nimeni.
(despre concediu într-un articol viitor…dacă nu uit, evident!)

Update

Secretul unui concediu OK pe litoralul românesc
O să zică unii că-s provincial, neieşit în Lume, în Occident, pe litoralul grecesc, pe plajele din Turcia sau măcar din Bulgaria, dar trebuie să spun că am avut un concediu plăcut pe litoralul românesc. Ştiu, e ruşinos să recunoşti asta, nu dă bine la valoare…
Există însă aici nişte secrete, nişte ingrediente, pentru a avea un astfel de concediu. În primul rând ai nevoie de un prieten bun. Unul care să deţină în proprietate o casă de vacanţă, o locuinţă, undeva pe lângă mare, nu neapărat pe plajă sau în apropiere, şi nici în vreo staţiune cunoscută. Dacă n-ai norocul să ai aşa cunoştinţă, o închiriezi. Nu cunoştinţa, ci spaţiul de locuit. Precis se găseşte la un preţ rezonabil măcar vreun apartament într-una din clădirile nou construite. Nu vă duceţi, frate, la hotel, e scump şi te enervezi teribil!
La plajă trebuie să te duci la cele private, de preferat la cele aflate între staţiuni, mai libere. Uite, eu am stat la plaja Azur (rămâne secretul nostru, că n-am chef să vină toţi nemuşchetarii), unde am găsit şi un excelent restaurant pescăresc, decent la preţ şi cu produse proaspete, prinse în plasele care se vedeau la o aruncătură de băţ.
Deci, să recapitulăm: am ajuns la destinaţie pe drumuri bune, inclusiv o porţiune de autostradă, am avut mâncare gustoasă, cazare excelentă, mare şi plajă curată, valuri standard. Şi-am vizionat filme 3D la CinemaCity. Nu m-a enervat nimeni, a fost neaşteptat de curat pe unde m-am plimbat pe litoral, chiar şi cantitatea de plastic aruncată pe jos a fost în limite rezonabile.N-am auzit manele.
Din păcate am făcut o deplasare la Costineşti… jale, frate, chiar dacă înţeleg că discoteca Tineretului e cea mai mare din sudestul Europei (o construcţie impresionantă) . Sau poate tocmai din cauza asta. N-am mai văzut atâta lume şi mizerie ca acolo, atâtea restaurante, bodegi şi chioşcuri aruncate alandala…atâta evaziune fiscală…Munţi de gunoaie…Probabil că în staţiunile consacrate tot cam aşa e. Să nu uit, Vama veche mi-a mai plăcut acum câţiva ani, când am trecut pe-acolo.
Una peste alta, poţi face şi în România un concediu plăcut, nu trebuie să te duci ,ca alţii, în Antalya sau Grecia…se ştiu ei care…
Şi acum, gata cu ghidul turistic!

This entry was posted in General and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

60 Responses to Nuntă şi concediu în România. Jurnal de bord.

  1. Radu Humor says:

    După cât eşti de vesel şi inspirat, înseamnă că n-ai dat prea mult 😉

  2. Ludovic al XIV-lea says:

    @ D’Artagnashu’
    1. Cat se mai da pe la nunti?
    2. Si daca nu au venit rudele miresei, din Rep Moldova, se mai face o nunta si acolo? Te duci? Tot ca nas?
    3. Nu ai spus nimic de ciorba de potroace… Mare scapare…
    4. Buna friptura? Bun vinul? Sau a fost Palinka?
    5. Parcul in care s-a facut cununia avea banci tricolore?

    • d'Artagnan says:

      1. Nici prea prea. nici foarte foarte…cam pe-acolo…
      2. Se mai face, dar fără nașu…
      3.A fost o ciorbă, dar nu de potroace, bună, în orice caz.
      4. Mai bună decât friptura, pe care n-am mâncat-o, au fost păstrăvii, pregătiți după o rețetă specială. Vinul? Excepțional, doar l-am adus eu! A fost și palincă de Baia Sprie.
      5. Nu țin minte să mai fie chestii de astea, gen Funar.

  3. d'Artagnan says:

    Dacă ar fi să scrieţi un articol, despre ce-aţi scrie, ce vi s-ar părea mai important pentru noi, românii, dintre următoarele:
    1. Redactarea de către Marea Britanie a unui draft de rezoluţie care autorizează o intervenţie militară în Siria, ce urmează să fie depus miercuri în Consiliul de Securitate al ONU, a anunţat premierul David Cameron. SUA merge pe aceeaşi linie.
    2. Instalarea Ramonei Mănescu la Ministerul Transporturilor
    3. Presiunea pusă de Antonescu pe DNA şi intrarea acestuia în campanie electorală cu un singur discurs electoral: “Jos Băsescu!”
    4.Scăderea TVA la pâine şi creşterea taxei pe ţuica la cazan?

  4. Conte, vă invit la un dulce! Mi-e teamă că nu eram la palat la ultima voastră vizită!
    Cu obraji îmbujorați de râsul provocat de postarea voastră,
    Fee Blanche

  5. Candid says:

    C e fel de palinca de Baia Sprie a fost? Sunt sigur ca n-a fost de pere gutui. 😀
    Pai, chestia cu tzantzarul trebuia trecuta la fapt divers fiindca restaurantul e aproape de Somes si pe acolo cam bantuie tzantzarii. Ar fi trebuit sa te cazezi sus pe Cetatuie, la fostul hotel Belvedere. Acolo am stat eu candva vreo 3 luni si ceva si n-am avut nici o problema de genul celor relatate de tine.
    Sunt sigur ca n-ai ramas cu o impresie nefavorabila despre Cluj, clujeni si respectul lor fata de regateni si moldoveni de peste Prut.
    P.S. Foarte bine ai facut ca n-ai facut publica subventia ta pentru miri, ca atata astepta guvernul Ponta sa puna taxe si pe asta. In marea lor foame si goana dupa bani la buget, uselistii ar fi fost in stare sa te taxeze si pentru vinul carat pana la Cluj. 😀 😀 😀

    • d'Artagnan says:

      Mă termini cu palinca de pere gutui… 🙂 Oare merge cu prăjiturile doamnei contese?
      Clujul şi clujenii sunt OK…mai puţin tipa de la recepţia hotelului, o matroană la vreo 60 de ani, soră, cred, cu ospătarul ăla bătrân de la alimentaţia publică, care m-a interogat aproape cu lampa-n ochi ce doresc, scopul şi durata vizitei, dacă am rezervare şi dacă am, pe ce nume… hopa!! nu sunteţi aici, în agenda mea, domnuuuu!!… probabil e pe numele finului, încerc eu timid….şi cum îl cheamă, mă rog, pe finul dumitale? Popescu, zic eu timid… Popescu, Popescu, hmmm! am aici un Popescu…Popescu şi mai cum? Gicu, zic eu cu ultimele puteri…mda, zice ea cu regret în glas…
      În rest sunt OK, mai puţin bruneţii ăia, dar ei sunt cetăţeni europeni, nu poţi spune că-s clujeni.

      • Cu prăjituricile mele merge orice!
        Chiar și țuica aceea cu pere gata crescute în sticlă! Am văzut eu undeva, nu mai știu unde!
        Cu zeama de gutui mă spăl pe cap! Nu știu dacă e și de mâncat!

      • Candid says:

        Telegrafic, cateva observatii:
        1) Pai, eu credeam ca pui conditia ca accepti sa fii nas doar daca aduc palinca de pere gutui 😀 😀 😀
        2) Tu crezi ca receptionerele cele tinere si frumoase stau sambata la serviciu? Afla, dragul meu d’Artagnan, ca ele isi petrec weekendul in conformitate cu aspiratiile lor, asa se explica de ce ai dat peste vreo bunicuta la receptie.
        3) Ospatarul veteran avea sarcina expresa de la sef sa nu lase garda jos, nici in weekend, dimpotriva, sa va controleze ca pe aeroport, inclusiv perchezitia corporala 😀
        4)Brunetii de care vorbeai sunt pretutindeni: atat in jurul meselor de la nunta, cat si la mesele de comemorare a celor dusi dintre noi. Asta e locul lor de munca preferat: mana intinsa dupa bani.
        P.S. Cica se intalnesc doi bruneti langa cafeneaua din Montparnase. Zice unul catre

        celalalt:
        -Cat ai strans de la ora 9 cand ne-am despartit pana acum la ora 15?
        – ceva peste 340 de euro
        -Esti un nataflet
        -Da’ tu cat ai strans manca-ti-as?
        -7852 de euro si 45 de centi
        -Hauleu, manca-ti-as, cum ai reusit?
        -M-am asezat in fata supermarketului alimentar de colo, cu un bilet pe care am scris cu litere de o schioapa:
        -Mai am nevoie de 2 euro ca sa-m cumpar bilet de intoarcere in Romania!!! 😀

  6. Candid says:

    Adagio:
    Ai fost in situatia celui din epigrama lui Pastorel, care a facut contestatie la fisc:
    N-am venit ca am venit
    Am venit, ca n-am venit 😀 😀 😀

  7. Pingback: Un dulce mic! | La Fée Blanche

  8. Bună seara,

    D-l Goe mi-a cenzurat acest mesaj nevinovat:

    ”Buddhist Illusion Joke
    Three Buddhist monks were walking along a mountain path.

    The leading Buddhist stopped suddenly and announced, “That looks like dog shit on the path.”

    The second, middle monk leaned over the pile and announced, “It smells to me like dog shit.”

    The third monk poked the pile with a finger, then licked his finger. “It tastes incredibly foul. It must be dog shit.”

    The leading Buddhist monk proclaimed. “The world is an illusion. We must continue on our path to enlightenment. This dog shit, too, is an illusion.”

    They proceeded. The second monk was unable to avoid stepping in the dog shit.

    A few steps further he commented: “I have the illusion of dog shit sticking to my sandals.”

    http://iiipublishing.blogspot.ro/2012/02/buddhist-illusion-joke.html”

    Vreau sa se afle ca nu respecta propria ”constitutie” in care a stipulat ”libertatea de exprimare”.

    Multumesc pentru intelegere.

    PS. E posibil sa vina aici si sa posteze ”protestul” d-lui, in termeni ”eleganți”. Nu intentionez sa intru in ”clantăneală” cu d-sa. Nu-i voi raspunde.

    Multumesc iar.

    • d'Artagnan says:

      Nici o problemă, doar că acest mesaj nevinovat îl văd și la dumnealui pe blog! 🙂

    • Dl.Goe says:

      D-na Margi… e angajata cu jumatate de norma sa sporeasca traficul pe Arca lui Goe atragand vizitatori. Ca sa-si faca norma apeleaza la trucuri din acestea de victima inocenta. Daca nu merge tot pica, mila fiind in cazul dansei motorul principal al acumularii. Ca troll insa e cu norma intreaga si-si face treaba impecabil. Nu ma pot plange.

  9. neamtu tiganu says:

    reclama http://la-neamtu-tiganu.blogspot.de/2013/08/o-orgie-de-vara-cu-rosii.html

    P.S Singura bautura adevarata e tuica/palinca de prune, restu e porcarie.

    • d'Artagnan says:

      Nu-i corect ce-ai făcut tu cu reclama asta de la roşii. Te umanizează. Păi cum mai pot eu acum să şterg cu tine pe jos atunci când ne-njuri?! Că nu mai pot.
      Băi, fratele meu, io cred că oamenii care au drag de munca câmpului (mă rog, a grădinii)nu-s aşa negri la suflet. Eu am o mică livadă…ca să ştii…
      P.S. Hai să-ţi trăiască prinţesa şi să sperăm că nu-ţi seamănă la caracter!

  10. 1. În această dimineata, ”Goe” mi-a cenzurat următoarea postare:

    ”@Echipa ”Goe”

    Multumesc din suflet pentru scoaterea din Blogroll.

    Mai bine mai târziu, decât niciodată.

    URAAA! AM REUȘIT!”

    2. Domnia sa le publica mult mai târziu, cand crede ca trec neobservate, pentru ca nu mai apar consemnate de widget.

    3. Vă multumesc pentru înțelegere și găzduire.

    4. Primul mesaj l-ați vazut atunci când a vrut d-lui sa-l vedeti, nu când l-am publicat eu.
    5. Prietenii nu gresesc niciodata. Pot intelege asta.

    • d'Artagnan says:

      Nu mă deranjează ca blogul ăsta să fie un fel de arcă, iar eu un fel de Noe, dar cred că-l bănuiţi degeaba pe dlGoe cu (b)arca sa. Dumnealui, e drept, are muuulte defecte. Ca şi mine, de altfel. Ce vreţi, nu suntem ce-am fi vrut să fim, suntem ce-au vrut tăticii noştri să fim, mă refer la domnul Caragiale şi la domnul Dumas.
      Dar nu-l văd pe dlGoe jucându-se de-a moderatorul. Pur şi simplu nu-i stă în ADN.
      De dragul discuţiei, ce motiv ar avea să vă modereze? Nu vă face faţă într-o confruntare? Spuneţi adevăruri de care-i este teamă? Şi de ce nu vă banează pur şi simplu? Că dacă doar vă întârzie comentariile câteva minute sau ore n-ar fi bai, că doar nu stăm online pe bloguri! Eu, de exemplu, vi le-am citit pe toate pe blogul său. Cred că este doar o problemă tehnică la mijloc.
      P.S. Şi pe mine m-a enervat dlGoe când a zis că “D’Artagnan este, in general, un tip simpatic si plin de umor…”. De ce doar în general, l-aş fi întrebat eu?! De ce nu şi în particular? Ce-a vrut să spună, că în particular sunt un antipatic plictisitor?
      M-a jignit, asta e, dar ce vroiaţi, să încep un război Dumas contra Caragiale? Am înghiţit pilula şi-am dat şi eu în Iepurele de Martie. Că o merită şi, în plus,nu cred să se supere Lewis Caroll.

  11. Iată și unul proaspat cenzurat:
    ”@ d-l Goe

    La ora 11.31, dimineața zilei de 29 august 2013

    Aveți în d`Artagnan un prieten devotat”.

    Dar, desigur…”Te plac, deci faci (numai) lucruri bune și frumoase”, sau…”prietenii noștri nu greșesc niciodată”

  12. Kain says:

    @marginalia non turpia
    Probabil ca treaba asta spune cate ceva despre persoana d-lui Goe. Declara ceva si face altceva, cred ca exista un termen pentru asemenea persoane.
    Puteti sa mai incercati sa postati daca dumneavoastra credeti ca merita sa va irositi timpul cu asemeanea caractere.

    • d'Artagnan says:

      Vai, vai, aşa vorbeşti despre prietenii mei?! 🙂 Păi dacă spunea vreunul aşa despre tine…jar mânca!! 🙂

      • Kain says:

        Ai dreptate…, am gresit, imi cer scuze.
        M-am grabit sa dau cu presupusul, nu m-am interesat daca la mijloc sunt probleme tehnice, am lut de bun impresiile domnului/doamnei marginalia non turpia.
        Data viitoare nu ma voi grabi sa judec asa usor. Multumesc ca mi-ai atras atentia!

      • Radu Humor says:

        Prieteni din ăştia ai tu, ditamai cavalerul ?!!!
        (cică 😉 )Dl.Goe spus
        august 29, 2013 la 5:25 pm 2 0 Rate This
        D-le Radu Humor… mai du-te bai in pizda ma-ti.

        • d'Artagnan says:

          Ei, sunteți cunoștințe vechi, aveți un limbaj al vostru, codificat, cine știe ce-a vrut să-ți transmită DlGoe! A și specificat că nu-i vorba de injurie.

    • Dl.Goe says:

      S-ar cuveni unele precizari. D-na Margi… este, conform propriei declaratii de avere, o umila persoana umana. Modestia domniei sale ascunde insa realitati greu de babuit pentru observatorii neatenti su superficiali. D-na Margi… este mult mai mult decat o umila persoana umana. Este o personalitate umana. O aparitie rara. Putini se pot lauda ca au constant si consistent pe blogurile lor anonime o asemenea prezenta rara, publica, notorie, care denota si respira cultura, eruditie, umanism, vigoare intelectuala, prospetime, o minte ascutita, umor, abiltati psihologice fabuloase (inclusiv introspective) si, peste toate, o constiinta a desertaciunii iesita din comun. Pastrand proportiile putem spune fara teama de a gresi ca este varianta feminina a lui Mircea Eliade. Ei bine avem norocul sa detinem (in captivitate) pe Arca lui Goe aceasta monstruozitate sacra a Universului curgator. D-na Margi… isi petrece cvasi-totatlitate timpului sau pe Arca lui Goe. Este cel mai prolific comentator al nostru din toate timpurile (avand postate mai multe comentarii decat urmatorii 5 din ierarhie la un loc), straduindu-se astfel din rasputeri sa ne ajute sa intelegem ca lupta necontenit pentru a ne ridica (si pe noi) la nivelul dansei. Cum ne-a ales tocmai pe noi pentru aceasta misiune imposibila ar fi greu de spus. Se pare ca i-ar fi facut un hatar in acest sens d-nei Stely. Semnalele inteligente venite de pe planeta Margi… sunt coplesitoare. Uneori ritmul este atat de debordant incat pana si platforma WordPress nu mai reuseste sa-i faca fata (limitele tehnologiei) astfel incat unele dintre mesajele de o inestimabila valoare epistemologica esueaza pentru scurta vreme in spam, de unde cu mult drag le recuperam pentru a le reda lumii prin intermediul cititorlor Arcei lui Goe. Daca asta n-ar insemna in mod indirect reclama mascata pentru Arca lui Goe v-am invita in corpore sa veniti sa-i cititi invataturile. Altundeva n-aveti unde… decat pe Arca lui Goe pe care d-na functioneaza ca troll precar cu norma intreaga. Se pare ca atunci cand Arca se inunda d-na mai da pe dinafara si pe alte bloguri din vecinatate. Aici bunaoara. Norocul d-voastra. Daca o veti trata corespunzator incat sa-i treziti anumite instincte (materne) aveti toate sansele sa se instaleze mai serios in zona, caz in care s-ar putea spune ca v-a pus Dumnezeu mâna in cap. E valabil si pentru atei.

  13. Radu Humor says:

    Cât mai stă Isabelle în concediu ?!
    Nu de alta, dar am dat de ceva care ar putea-o interesa ( eventual şi pe cei care mai au unele dubii 😉 ) :

    http://ro.gravatar.com/dorindavidaurel#pic-2

    OBedeya Dorin David Aurel Ben Aharon Cohen said, on august 28, 2013 at 12:24 am
    dacă strămoșii tăi ar fi exterminați prin ardere. Şi un idiot,ca săp nu spun un nazist nesimțit ţi-ar spune că strămoșii tăi sau pierdut în pădure sau nici măcar nu au existat .Şi menționând-ui exagerezi,chiar delirezi.Pentru odihna sufletească şi memoria lor.Tu ce ai face? Nu permit NEGAREA HOLOCAUSTULUI.Dacă continui voi alerta parchetul General al României contra ta inclusiv SRI.Pot înțelege că ești informat eronat dar nu te pot suporta biologic dacă ești NAZSIT. Noi evreii,deci inclusiv eu avem TOLERANȚĂ ZERO FAȚĂ DE NAZISM ŞI PERSOANELE NAZISTE.Nu doresc să fiu arogant sau scorțos.din acest moment eşti raportat la SRI . La următorul mesaj solicit arestarea ta şi depun plângere penală şi apoi te caut cu rezerviști israelieni . Dar din familia mamei mele au fost deportați în lagăre 1500 de persoane sau întors patru sau cinci.Bunicul,bunica şi doi verișori ai bunicului.Din ei sau născut părinţii mei. iar dacă insişti cu jignirile la adresa neamului meu. Am datoria ca rezervist israelian şi lunetist în IDF Zahal să te trimit la Zamolxes al tău……..să-ți răspundă dacă este de acord cu rasismul tău

    Răspunde
    OBedeya Dorin David Aurel Ben Aharon Cohen said, on august 28, 2013 at 12:37 am
    Văd că oferi crezare arhivelor naziste şi propagandei lui Gobbels. Şti că noi israelienii avem datoria sfântă să eliminăm biologic orice nazist………este adevărat că lista este cam lungă.Dar pe unii îi introducem în faţă.Pentru urgențe. Îmi place să fi rece cu o lumânare pe piept conform religie tale ortodoxe. Dar prefer să te ucidă națiunea ta,propriul tău popor.Oficial şi legal. Nu este vorba de scuze ci de crima sfântă şi legală(autorizată). Un nazist mort înseamnă pace şi progres în lume! Tu nu eşti român eşti o lichea NAZSITĂ ! Dac ai fi român ţi-ar păsa de victimele româneşti ucise de nazişti şi de hortişti la Ip,Moisei,Carei,Tresnea şi alte 125 de localităţi . Te-ar afecta românii extarminaţi în LAGĂRELE DE TRANZIT de la Cernica Bucureşti ,Sighet şi Lipova.Unde românii sectanţi,românii comuniști ,sau românii cu aspect semitic şi nume idiș-germane au fost exterminați de naziști. Fi deplin încredințat că vom ajunge şi la tine.Brațul lui Yahweh ……..vei linge țarână şi vei învăța cine-i Yahweh ,mai ales cine-i Mesia şi ISRAEL POPORUL SĂU,ALES! Ești un NAZIST Împuțit un HITLERIST Prieten cu Iranul şi cu Hezbollah!Asta ești ,ăsta-i rezumatul vieții tale! Şi în acest moment ai o plângere penală şi solicitarea de a fi monitorizat. La pasul doi ne vei cunoaşte personal şi vei avea cadou 1 USD metalic!

    Răspunde
    OBedeya Dorin David Aurel Ben Aharon Cohen said, on august 28, 2013 at 1:02 am
    Uite un motiv pentru SRI.Tu ai legături cu Al-Quaeda prin organizațiile Neo-Naziste. Şi ai cumpărat gaze (substanțe chimice) din România şi le-ai trimis prin Hezzbollah lui Bashar Al-Assad. ÎŢi spuneam că te va ucide Ţara ta .Poporul tău va comite crimă sfânt,crimă legală şi necesară! Toată omenirea luptă contra TERORISMULUI şi contra NAZISMULUI! deci recunoaște pe SASSCIV pe blogul tău ,recunoaște sincer cum ai trădat Ortodoxia ca un iscariotean ce ești şi te-ai combinat cu Hezzbollah şi Al-Quaeda! Fi sincer ai dreptul la un glonț militar în valoare de 1 USD. Mărturisește Bastus ce ești tu !Spune tot mă animalule Hitlerist. De când şi în ce împrejurări l-ai cunoscut pe Bashar Al-Assad! asta este introducere în Mossad! De când ai cumpărat chinină şi azotați combinați cu sufluri în formă gazoasă. Varianta SELUT A-T X REX 205 a gazului nazist CYCLON

    • d'Artagnan says:

      Ce-i asta, domle?!

      • Radu Humor says:

        Nu mă dace să mă îndoiesc de inteligenţa ta 😉

        • Radu Humor says:

          Până la urmă m-aş fi mulţumit să observi şi tu cât de uşor se jonglează cu cifrele ( mai ales când e vorba de victimele din lagărele hitleriste) dacă ăsta susţine că :
          “Doar din familia mamei mele au fost deportați în lagăre 1500 de persoane sau întors patru sau cinci.” ( o fii de albine, dar nici familiile alea nu ştiu dacă au atâtea suflete, deşi nici pierderea vieţii unui singur om nu se poate justifica, nici cum )
          Mai apoi să observi cât de uşor se acuză de posesia şi folosirea armelor chimice, sau ce fel de idei au ( din nou!) în cap asemenea demenţi 🙄
          Şi nu în ultimul rând, că toate astea se întâmplă în România …
          Pentru că dacă eu scriam asta pe un ziar din Israel ( referitor la cine sunt vinovaţi de oribilele crime şi distrugeri făcute odată cu sosirea pe tancurile sovietice ale unora din neamul ăstuia) probabil că tot aşa de blând aş fi fost apostrofat, nu-i aşa !
          Asta mizând pe faptul că la zgărcenia lor n-ar di cheltuit degeaba 1 USD 😉

          • d'Artagnan says:

            Duci lucrurile pe un făgaș greșit, intenționat. Asta se cheamă manipulare.

            • Dl.Goe says:

              Nu e dl.Raducu capabil de asa ceva. Dansul este capabil cel mult de auto-manipulare pe care o practica inca din frageda junetze (legionara). Si nauc si fara copii. De-ai tot face d-lui copii dupa textele altora si le paste ponteste fara ghilimele. Asa stie dansul sa se reproduca.

    • Kain says:

      Aici se intra pe taramul patologicului…
      Daca toti evreii sunt asa… au sens multe lucruri. Are totusi partial dreptate, nu poti sa negi existenta masacrelor, dar nu poti deveni ceeea ce urasti cel mai mult ca sa iti faci dreptate.
      Un link pentru cine vrea sa stie una-alta: https://www.youtube.com/watch?v=66wAzCI1yXA

  14. @d`Artagnan.
    1. După cum am promis, nu intru in dialog cu d-l Goe. Tot ce am avut de aflat despre d-lui am aflat la d-lui acasa,

    2. Am aflat și opinia dvs. despre cenzurari/temporizari. Sunt multumită.

    3. Va respect blogul și vizitatorii, dar nu sunt tentata sa dialoghez aici.

    Multumesc mult pentru ceea ce mi-ati oferit.

    • Dl.Goe says:

      Ar fi interesant de aflat si parerea d-voastra personala despre cenzurari, banari etc., in specal in contextul in care d-voastra aveti un blog pe care practicati cenzura totala, si ati indemnat sau v-ati exprimat aprobarea in nenumarate randuri si in nenumarate locuri pentru banarea d-lui Goe si a altora. Dupa ce va expuneti parerea personala despre cenzura si libertatea de exprimare poate spuneti doua vorbe si despre parerea d-voastra despre trolli, despre psihopati si despre doamne care-si trateaza obsesiile maniacale revarsandu-se in blogosfera. Cred ca ar fi extrem de palpitant, mai ales ca va aparea astfel ocazia unor minunate exemplificari. 🙂

  15. Radu Humor says:

    Demenţii ăştia, care când e vorba să facă ceva împotriva românilor, ne bagă sub nas cererile UE, văd că acum, când li s-a “băgat lozul” se şterg la cur cu ditamai rezoluţia :
    “Ce mai ramane din efortul admirabil la vremea lui al multor europarlamentari romani de la PSD si PNL pentru a se vota rezolutia privind interzicerea mineritului pe baza de cianuri in Uniunea Europeana?
    Rezolutia a fost adoptata de catre Parlamentul European pe data de 5 mai 2010, cu 488 voturi (48 voturi contra si 57 de abtineri) si indeamna, la Art. 4, statele membre UE sa nu sustina, direct sau indirect, astfel de exploatari.”
    Iar dacă noi vom asista pasivi şi la asemena mârşăvie, vom fi blestemaţi în vecii vecilor de către copiii, nepoţii şi toţi urmasii noştri !
    Ajunge, băi lepădăturilor !
    Se vede că nu mai aveţi alt Dumnezeu, decât banul !
    Blestemaţilor !!!

  16. neamtu tiganu says:

    desi azi am fost extrem de ocupat, totusi mi-am gasit un pic de timp sa-mi vizitez gradina. Sunt pe cale sa-mi bat propriu record, va voi tine la curent.
    Sa crape basistii, in frunte cu cel mai bun fiu, dartagnian, de oftica. urmeaza goie.

  17. Dl.Goe says:

    Ia te uita si la nemtisorul asta de câmp. Leguma care merge la gradina ca sa se obisnuiasca cu pamantul dar intre timp le doreste altora sa crape. Da’ de ce ma Rromica?

  18. @Kain

    Merita sa irosesc timp. Fac un studiu asupra acestui fel de caractere in blogosferă. Va multumesc pentru interventie, mi-ați dat ocazia sa explic ce fac..

    @d-Artagnan

    Nu va cer sa va ”aliați ” cu mine.
    Ați văzut că n-am raspuns pe blogul dvs.la jignirile d-lui Goe. Mă lasă rece. Am nevoie de ”răceala” asta pentru efectuarea studiului meu.
    Iar deontologia nu-mi permite să pun diagnostice, fie și prezumtive, on line.

    In efectuarea studiului nu-mi puteți fi ”aliat”. Ar fi obositor si plictisitor pentru dvs.

    Singurul lucru pe care il doresc si pentru care va mulțumesc este să-mi publicați acest mesaj.

    De aceasta data, d-l Goe a creat o pagina Mecu. Vrea să mă promoveze? Nu pricep ce vrea. Pe un troll e mai indicat sa-l ignori. De ce oare nu mă ignoră?
    E si asta o intrebare interesanta de cercetare.

    Am facut un test privind Dreptul la replică. Nu s-a postat. Asadar, alt mesj cenzurat.
    Iata-l:

    ”TEST. DREPTUL LA REPLICA.

    Vreau sa vad daca si mie mi se permite de catre administrator sa public ceva aici.

    Mi-a cenzurat 5 mesaje. Probabil nu a gasit replică. Greu cu oameni nemanipulabili, asa ca mine.

    Da, ”G”nu imi este GURU. A ratat sansa asta.

    Multumesc, si cu aceasta ocazie, pentru scoaterea din Blogroll.

    PS. Pe blogul meu nu voi publica nimic in replica. Nu am un blog polemic”

    Mulțumesc mult pentru intelegerea empatica..

    • Dl.Goe says:

      Nu exista niciun mesaj cenzurat. Toate mesajele posate pe Arca lui Goe apar la vedere, pe Arca lui Goe si sunt accesibilre tuturor. Doamna Mecu minte cu nerusinare. Practica in mod intentionat aceasta diversiune mizand pe faptul ca eventualii cititori nu stau sa-i verifice spusele. Mesajele dumneaei, sunt o colectie de obsesii si prostioare nascute dintr-o persoana fara ocupatie care incearca sa fie si dansa ceva: troll pe Arca lui Goe. Aceste mesaje infantile Apar integral pe Arca lui Goe, in virutea dreptului deplin la libera exprimare, valabil inclusiv pentru psihopati.

  19. PS.

    Testul l-am făcut pentru Pagina Mecu.

    3 comentariil cenzurate reprezentau rRăspunsuri. D-l Goe s-a asigurat că are dreptul democratic la ”ultimul cuvânt” (unii știu cum a sfarșit acest ziar, prin anii90`!).

    2 erau comentarii Test, on topic.

    Tot ce vreau sa se vada este ca d-l Goe nu respecta regulile democratice pe care el insusi le-a formulat pentru blogul sau. Nu se respecta pe sine, cum ar veni.
    De ce? Iata o alta intrebare de cercetare.

    Nu voi intra aici in dialog cu domnia sa.Nu pot afla ceva nou din acest dialog si nu vreau sa va mai irosesc spatiul

    Iertare daca am abuzat de bunăvointa dvs.

    Multumesc iar.

  20. d'Artagnan says:

    Marginalia non turpia
    Dar un studiu despre caracterul meu nu faceţi? Nu vi se pare c-aş fi un tip interesant? 🙂

  21. Toti oamenii sunt la fel de interesanți. Ca personaj,va respect.

    Nu fac un studiu despre caracterul dvs. Comportamentele dvs. ca administrator nu fac obiectul interesului meu.

  22. @D`Artagnan

    Vai, nu putem avea tot ce ne dorim.
    Dar viata noastră poate fi o mică iluzie, așadar cine vă oprește să spuneți cu glas șoptit ”mă intrigi, mă uimești, mă șochezi, mă inspiri” și să percepeți asta ca venind de la Alter?

    Enjoy!

    • d'Artagnan says:

      Aici nu este vorba de dorință, iluzii sau alter ego… ci de statistică: mai sunt între 22 de milioane și câteva miliarde de persoane pe care să le uimesc, intrig, inspir, acolo, în universul virtual.
      Sunt un pragmatic, nu mă legăn niciodată în iluzii.

      • Asa e, mulțimea mai mai mică o conține pe cea mai mare. In real 22 de milioane, în virtual câteva miliarde din cele 22 de milioane. Să funcționeze oamenii în virtual cu atât de multe nickname-uri?
        Impresionant.
        Daca ți-o spune un prgmatic autodeclarat, mai-mai s-o crezi.

  23. @d`Artagnan

    Vai, m-am iluzionat cu ”între”.L-am înțeles ca ”printre”. (Graba. Umbra. Soarele).
    Iertați-mă, puteți avea într-adevăr acces la miliarde de cunoscători ai limbii române.
    Dacă mizați pe acest blog.

    Dacă stați mai mult on line și scrieți în engleză, cu atat mai mult.

    E o judecată pragmatică, într-adevăr. Și verosimilă.

  24. @d-Artagnan, administrator

    1. Revin. Continui să fiu cenzurată pe (b)Arca lui Goe, unde cu multe luni în urmă am fost invitată special de către administrator ca sa mă bucur de libertatea de a gandi ce vreau, de a simți ce vreau, de a scrie ce vreau, de a veni și pleca atunci când vreau.
    Totul se poate verifica, nu se pot ține secrete in HUVACA.

    2. Puteți verifica și faptul că acest text NU a apărut la pagina Mecu, așadar că d-l Goe, nu acordă drept la replică:

    ”TEST. DREPTUL LA REPLICA.

    Vreau sa vad daca si mie mi se permite de catre administrator sa public ceva aici.

    Mi-a cenzurat 5 mesaje. Probabil nu a gasit replică. Greu cu oameni nemanipulabili, asa ca mine.

    Da, ”G”nu imi este GURU. A ratat sansa asta.

    Multumesc, si cu aceasta ocazie, pentru scoaterea din Blogroll.

    PS. Pe blogul meu nu voi publica nimic in replica. Nu am un blog polemic”

    3. Asadar, comentariul prim al d-lui Kain e valabil.

    4. Vreau ca modul in care D-l Goe isi respectă regulile proprii și cuvântul dat sa se vadă clar. Incepând de la 22 de milioane până la miliarde de privitori/cititori vor putea savura acest fapt..

    5.. (A propos de Blogroll. Am rugat doi ”regi” ai Huvacăi să mă scoată din blogrollul domniilor lor, unde au introdus blogul meu neînsemnat fără să țină seama de părerea mea. Unul nu m-a intrebat, celălalt n-a ținut seama de refuzul meu politicos. Nu era locul potrivit pentru mine ( La umbra stejarilor falnici nu creste nimic, se stie).

    Primul mi-a rezolvat cererea urgent, democratic.

    Al doilea, d-l Goe, a făcut asta abia după ce i-am produs mari suferințe intelectuale.

    6. Vă mulțumesc pentru înțelegerea empatică.

    Iertare dacă am abuzat de bunavoința dvs.

    7. Repet iar: nu va voi consuma spațiul răspunzand delicatelor cuvinte pe care e posibil ca d-l Goe sa mi le adreseze aici.

    MULȚUMESC.

    • Dl.Goe says:

      Hanul Muschetarilor & Co: Dupa cum spuneam, v-a pus Dumnezeu mana in cap. V-ati pricopsit. 🙂

      P.S. Doamna Carmen Maria Mecu continua glorios epopeeea auto-etalarii in incercarea de a fi luata in seama. Este luata in seama. Toate mesajele pe care le posteaza cu insistenta apar pe Arca lui Goe. Adoosul de luare in seama este la libera noastra alegere chiar daca nu se ridica la inaltimea aspiratiilor d-nei Mecu si satisface dorintele patologice ale bietei doamne, sporindu-i niste vechi frustrari. V-am ruga sadovediti responsabilitate si s-o tratati cu intelegerea necesara unui om bolnav. Un tratament nepotrivit o poate face sa se comporte nebuneste. Nu cred ca ati dori sa va incarcati constiinta cu responsabilitatea agravarii bolii de care in mod evident sufera. Este foarte posibil ca atunci cand i se acorda prea multa atentie in lumea virtuala sa aiba tendinta de a-si neglija tratamentele pe care probabil ca le urmeaza in lumea reala. Toate acestea sunt ipoteze usor de probat, in cazul in care mai are cineva dubii in privinta acestei dubioase doamne.

  25. @d`Artagnan, administrator.

    1. Multumesc pentru increderea acordată d-lui Goe.
    Chiar îi face bine.

    2.Si eu… il pot intelege si ierta.

    3. Repet: deontologia nu-mi permite să vorbesc in public despre diagnosticul domniei sale.

  26. PS.
    Am descoperit un stimul ”drăguț” (unul dintre adjectivele preferate a le d-lui Goe, ceea ce mă face să estimez că autorul contemporan/co-autorul său este o doamnă), prin care îi provoc comportamentul democratic.
    Afișez la alții ce a cenzurat. Reacționează prompt, cu o perioada de latență de cel mult 24 h. FB pentru cineva cu diagnosticul său.

    Se pare că subiectul preferă ca stimulul să fie afișat pe acest site. Meritul dvs. ca personaj și ca administrator.

    D-le d-Artagnan, fiți liniștit, nu aduc aici și celelalte mesaje, încă cenzurate..

    Vreau să văd cum reacționează subiectul și la alți stimuli.

    Vă multumesc, a fost pentru mine o plăcere să postez aici.

  27. PPS. Vai, graba!
    Iar am uitat ceva important, imho.

    Unor mari creatori li s-a pus -de către micii lor biografi- eticheta de ”psihopat”.
    De pildă, lui Goethe.

    Vai, d-l Goe nu e totuși Dali!

    Mulțumesc.

Leave a Reply

