O precizare

Aloo, aloo! Vreau să fac un anunț extrem de important pentru han! Puțină liniște, vă rog!! Măi ăla cu pălăria pe ochi, cu mantaua până-n nas…te cunosc de undeva!!? Pari că te ascunzi…
Hâc! Aramis, pune botniță la iepurele ăla, nu vezi că latră ca o mâță-n călduri?! Taie-i și coada să ne-aducă noroc!
Ăăă…așa…deci vreau ca să vă spun că aici nu sunt importante cuvântările din mijlocul sufrageriei, adică articolele postate, ci discuțiile voastre de la mese, comentariile voastre adică. Așa că atunci când se trezește vreunul dintre noi să vină cu vreo temă bombă, să nu vă simțiți datori nici să comentați, nici să fiți de acord cu ea, nici să vă mirați, vai, ce deștepți sunt! Oricum, știm că suntem deștepți… Încercăm doar să mai aerisim încăperea de prea mult fum, s-o oxigenăm, să deschidem ferestrele, adică să putem relua comentariile de la zero, că altfel ne căutăm aiurea prin încăpere.
Hâc! Pardon! Să mă scuze doamnele, dar un butoi de… câteva pahare de vin, acolo, câteodată mă fac să sughit! O fi pus hangiul ceva în băutură… sau Cardinalul…
Eu cam asta am avut de spus… să iau încă o scurtă pauză, că am drum lung…

de d’Artagnan, firește!

This entry was posted in General. Bookmark the permalink.

31 Responses to O precizare

  1. Ludovic al XIV-lea says:

    Daca ai pb cu vinul iti dau eu muraturi regale…

  2. Iepurele de Martie says:

    “Ăăă…așa…deci vreau ca să vă spun că aici nu sunt importante cuvântările din mijlocul sufrageriei, adică articolele postate, ci discuțiile voastre de la mese, comentariile voastre adică.Ţ

    Banuiam eu! Si iata “Hanul muschetarilor” retrogradat de la rangul de blog la cel de forum. :mrgreen:

  3. Observator says:

    Domnu’ d’Artagnan, io-s mare amatoare de povesti cu vinuri bune. Apropo, v-am spus ca mi-am pus vinars la “dospit”? Sa vedeți ce-o sa iasă! Cand scot primul rând invechit sper ca mi-l veți promova la han. Dar sa reiau. Povesti despre vinuri bune aveți?

  4. pierre says:

    Lume putina seara asta la han…trecusem si eu sa schimb o vorba-doua despre numirile din justitie si nu prea am cu cine.Era de bine,ma gandeam ca azi a fost o zi buna pentru justitie.Dupa toata circareala asta politica,cu Ponta,Basescu si Antonescu,dupa diluirea asta grotesca despre functii,reciprocitati,dupa negocieri despre imunitati si imunizari,azi mi-a placut al naibii de mult CSM-ul si pozitia lui Morar.Da,CSM-ul ala politizat de Basescu,ala injurat copios de toti trepanatii uselisti,de toti mujahedinii antibasisti.Da,Morar ala basistu’,care a spus in clar ca nu o vede pe Codruta la DNA,adica tot mezanplasul lui Basescu e rau.Uite ca azi,cel putin asa apare,deal-ul lui Basescu a picat la portile CSM-ului.Care i-a spus elegant lui Ponta,dar si lui Basescu, sa-si ia seama si sa mearga pe procedura,nu pe targuiala de talcioc.Unu’ mie,unu’tie,ia-o pe Kovesi,da-mi-l pe Nitu.S-ar putea sa fie doar un puseu de naivitate din partea mea,s-ar putea,asa cum deja se grabesc sa disece situatia analistii lui peste-prajit,sa fie ba o capcana intinsa de Basescu lui Ponta,ba o reglare de conturi intre procurori,ba un cartof fierbinte in bratele lui Antonescu,ba presiuni de la Bruxelles,ba un status-quo abil,ba o tergiversare,ba,ba,ba…Macar in seara asta,am sa cred ca ceva de substanta incepe sa se schimbe in justitia romaneasca.Mai vad maine cum mai evolueaza situatia.

    • d'Artagnan says:

      Eu am văzut doar în fugă cum au tăbărât Antenele pe Ponta…

    • Aramis says:

      Eu n-am fost deloc pe faza, am avut o zi grea. Pe cine au propus pana la urma?

      • pierre says:

        Le-au spus sa faca concurs,sa urmeze procedura transparenta,aia care apare si in ultimul raport MCV.Antonescu se bate cu pumnul in piept ca are el in joben pregatit un nou ministru al justitiei.Sa-l vedem si mai ales sa vedem cum organizeaza selectia procurorilor sefi la Parchet si DNA.

        • Aramis says:

          Si eu sunt curios ce ministru are Antonescu “pregatit”. Poate ca ” i s-a” pregatit, dar de la el sa nu asteptam mai mult decat gargara.
          Chestiunea cu “procedura” este o gaselnita desteapta in context 🙂

        • Isabel.A says:

          Mie mi se pare foarte ciudat tot circul din ultimele 5 zile: uite interimatul, nu e interimatul, Kovesi la DNA, Kovesi nu e buna, zic Morar si CSM + intelegerea Ponta-Basescu…
          Sunt multe elemente care deocamdata nu se leaga, sunt contradictorii… :inclin catre ipoteza ca cineva a dorit compromiterea lui Victorash si chiar i-a si reusit in mare parte, caci, dupa ziua de astazi, el iese cel mai sifonat ca imagine-si saracul doar asta face, guverneaza pentru imagine, e obsedat de imagine. Antonescu nu iese rau deloc(a luptat contra intelegerilor pe sub masa, doreste proces transparent, etc), si nici chiar TB, caci a avut grija sa nu scoata nici un cuvant pe tema aceasta, nici o iesire publica: cu putin efort, pare chiar impartial :)) (depinde de perceptie: de perceptia basistilor sau a anti-basistilor :)) )
          Intrebarile mele sunt: cine a vrut ca Ponta sa iasa prost din toata aceasta situatie si mai ales de ce. Poate zilele urmatoare vor aduce mai multe elemente clarificatoare.

  5. Isabel.A says:

    @Aramis,
    Am ascultat melodia, e dragutza, tipul are o voce foarte buna, insa…. melodia nu e genul meu: muzical vorbind. In materie de muzica ce nu este clasica, mie imi plac Rolling Stones, Bruce Springsteen, U2, Robbie Williams, Queen, Tina Turner, Dire Straits, Peter Gabriel and more. Si mai imi plac foarte mult din muzica italiana Vasco Rossi si Dolcenera (o gagica foarte misto, talentata, care isi compune si orchestreaza singura melodiile)-astia doi, daca s-ar fi nascut intr-o tara anglofona, ar fi fost mari staruri mondiale.
    Eu, in materie de muzica vreau nebunie, isterie, frenezie: dar si poezie :)) (mai la urma)

    Decat domni din astia care canta frumos, dar languros, mai bine doamne arabbiate care spun “Com’è straordinaria la vita” (cat de extraordinara e viata ) caci iti vine sa traiesti, sa plangi, sa iei un tren e andare vaffancu..o 😀

    Sau baiatul acesta :D, care, in varful carierei sale, inainte de a se ingrasa si de a depasi doza de prafuri, era poate cel mai mare entertainer contemporan :

  6. Kain says:

    “Live long and prosper!”
    Nu vreau sa va retin, o mica precizare am si eu de facut pentru stapanii noului han. Atmosfera hanului nu depinde numai de populatie. Sper sa fie un loc curat, placut pentru toata lumea.
    Nu toti cei care poposesc la han prefera curatenia, probabil ca elementul lor natural e “cocina”, si aceia au tendinta sa se simta ca acasa in detrimentul altora, cu nasul mai fin, ca sa nu zic normali. Daca toleranta hangiului va fi mare, atunci probabil ca se poate vorbi despre un han al “tolerantei” si nu al muschetarilor.
    Inchid cu un mic exemplu: Acum cateva zile am vazut un pui de tigan care se usura pe masini in parcare. Nu incerc sa inteleg… fiecare crede ce doreste.

    • Iepurele de Martie says:

      “Nu toti cei care poposesc la han prefera curatenia, probabil ca elementul lor natural e “cocina”, si aceia au tendinta sa se simta ca acasa in detrimentul altora, cu nasul mai fin, ca sa nu zic normali.”

      Perfect de acord!!! “Oameni” ca dan capitan de plai, Aramis, madame de Longueville, dl.Goe, d’Artagnan, Isabel A. NU au ce cauta la han, caci se comporta suburban, injura, ataca, sunt agresivi. Astfel de indivizi nu au calitatea necesara pentru a intelectualici aci.

    • d'Artagnan says:

      Kain
      Ne vom strădui, te asigur, totuși e delicat să menții un echilibru!
      Nu bei și tu un vin bun (spunem noi!) la han? 🙂

      • Kain says:

        Din cand in cand sper ca ma voi opri la han. O sa incerc sa trag un pic si cu urechea la “barfa”, dar numai daca nu e prea mult zgomot sau harmalaia nu da de-a dreptul intr-o bataie cu scaune si tot ce sta la indemana.
        E obositor sa incerci sa deslusesti ceva util cand sunt atatea voci care se cearta.
        Un vin rosu de tara ar fi bun.

  7. Isabel.A says:

    @Iepure,
    Dar tu o ai ?

  8. Isabel.A says:

    Eu nu aveam nici o indoiala, sa stii: dar te-am lasat pe tine sa o spui.
    Ca sa nu o spun eu, si apoi sa declari ca s fi agresiva si injur (o minciunica, dar tie iti place sa jonglezi cu adevarul in functie de dispozitie, umori si afinitati ideologico-personale)

    • Iepurele de Martie says:

      Da, dar in functie de afinitatile elective (cum ar spune Goethe) imi placi mult.

      • Isabel.A says:

        Mie deja a inceput sa imi fie frica citind afirmatia de mai sus …. :))

        • Iepurele de Martie says:

          Nu e grav. E suficient sa ma vezi, ca sa-ti schimbi parerea.

          • Isabel.A says:

            Vezi, fii atent, ca prin afirmatii de genul acesta risti sa intri si tu in vizorul anti-iudeo-masonului de serviciu, RH, care pe celalalt blog a spus (pt ca i s-a permis) despre mine ca sunt o “telectuala” care “face sex oral” pe blog :)) Mie afirmatia asta mi-a placut foarte mult : mi se pare adanca, foarte adanca-din putzul gandirii :)) Deci, fii atent, ca acush te ia si pe tine in vizor, si o sa scrie comentarii despre tine pe ce bloguri apuca.

Leave a Reply

