O scurtă pauză

Ştiu, este nezugrăvit, hangiul se mişcă greu, lume puţină. Miroase a nou şi mai sunt multe de făcut la han. Confund camerele şi cheile, mă rătăcesc pe coridoare. Dar e bine. Important e să ai un acoperiş deasupra capului, nu trebuie lux la un muschetar.
Am o senzaţie de linişte, probabil pentru că e cald afară şi soare, miroase a primăvară. Probabil pentru că s-au lămurit lucrurile.
M-am moleşit cu totul dacă bag texte din ăstea lacrimogene…
Adevărul e că am fost jignit teribil zilele astea, naturelul meu simţitor este niţel zdruncinat. Nu ţin minte să fi fost insultat în asemea hal. S-a mers atât de departe încât mi s-a spus de la obraz că aş fi un “băiat bun”. Eu, muşchetarul dur şi percutant, să fiu “băiat bun”?! Mai mult, mi s-a spus c-aş fi chiar un “tip cumsecade”!! CUMSECADE?! Eu?!
Inacceptabil! Se pare că imaginea mea publică e făcută praf.
Tipilor, eu sunt un tip rău, periculos chiar, vă dau cu capul de pereţi cât ai zice Richelieu, vă calc în picioare, vă sparg nasul, vă umplu de sânge, vă…
Hangiu, o carafă mare sare la mine! Roşu să fie!
Cum ziceam, n-am mamă, n-am tată, militanţi fanatici ai USL, PDL, Băsescu, Ponta, Antonescu sau Năstase, anteniştilor, păzea, vă calc în picioare, vă…
Dar nu azi, azi mi-e lene. Probabil pentru că e cald afară şi soare, miroase a primăvară.

de d’Artagnan

This entry was posted in General. Bookmark the permalink.

188 Responses to O scurtă pauză

  1. d'Artagnan says:

    Ludovic al XIV-lea
    Alteță, ce onoare!

    Dan căpitan de plai
    Bine ai venit, căpitane!

  2. Iepurele de Martie says:

    @ dan capitan de plai

    Nu stau sa discut chestia cu “plagiatorule”, asta tine de capacitatea intelectuala extrem de redusa si nu se mai repara, dar tonul, tonul e atat de agresiv! 😯 Iar ti-ai neglijat medicatia, “capitane”? Pune-ti ceva intre dinti, ca, daca te tavalesti pe jos cu spume la gura, risti sa ti-i spargi! 😆

    • Iepurele de Martie says:

      Si sa-ti musti limba! Ca pe urma, cine stie, dai din una-n alta si te intoxici cu propriul venin. 😆

      P.S.: Eu zic sa-ti alegi un pseudonim in ton cu blogul si sa semnezi “Bazin”. Asa il chema pe valetul lui Aramis in “Cei trei muschetari”. :mrgreen:

      P.P.S.: Sunt bun, domn’e! 😯

  3. Dl.Goe says:

    Cred ca ar fi mai bine daca ar fi pastrate toate comentariile pe aceeasi pagina. Aveam de gand sa comentez o replica a Iepurelui de pe pagina anterioara. Daca o fac acolo imi este teama foarte tare ca va ramane neobservata de catre adresantul cunoscut cat se de alti observatori si observatoare, iar daca o faca aici exista riscul sa nu se inteleaga la ce ma refer. Si asa unii inteleg mai greu despre ce este vorba.

  4. Dl.Goe says:

    Si pentru a incheia seria textelor destinate condicii pentru sugestii si reclamatii, as zice ca s-ar putea extinde numarul celor mai recente comentarii la max:15. Ar fi o setare potrivita unui blog cu un flux mare de comentarii, ca cel de fata. Deasemenea s-ar putea opta pentru formatul cel mai mic al iconitelor atasate avatarului fiecarui comentator asa incat sa nu se iroseasca aiurea spatiul in zona prezentarii celor mai recente comentarii. Sper ca interventia mea nu va fi considerta un abuz.

  5. Voi cu pauza începeți? !

Leave a Reply

